Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Cum a schimbat Covid-19 industria plăților cu cardul și de ce comercianții trebuie să se adapteze rapid
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Analize > Cum a schimbat Covid-19 industria plăților cu cardul și de ce comercianții trebuie să se adapteze rapid
AnalizeTop newsStiri de top

Cum a schimbat Covid-19 industria plăților cu cardul și de ce comercianții trebuie să se adapteze rapid

Cornel Dinu
Last updated: 24/06/2020 17:23
Cornel Dinu 5 ani ago
Share
SHARE

Dacă cineva ne-ar fi spus anul trecut, în luna mai, că vom avea o realitate precum cea pe care am trăit-o în ultimele luni, nu l-am fi crezut sau i-am fi spus că exagerează. Dar iată că ni s-a întâmplat și că este posibil să trăim astfel de vremuri, fără precedent pentru noi. Am văzut cum o pandemie ne poate schimba tot ceea ce prețuim, subliniind importanța lucrurilor luate de-a gata și pentru care nu conștientizam cât de important poate fi, de exemplu, sistemul de sănătate, cât de importanți, pentru viața noastră, sunt: doctorii, experții, știința și cercetarea.

Contents
Care sunt tendințele pe care le-am observat până acum?Soluții la îndemâna oricărui comerciant

Există, însă, și alte lucruri de care nu ne putem lipsi, și pe care le considerăm disponibile întotdeauna, cum ar fi comercianții și magazinele. Avem mare nevoie de ele, deoarece majoritatea dintre noi nu au o viață autonomă. În plus, suntem o societate de consum și chiar dacă pentru o perioadă ne-am restrâns cheltuielile, totuși nevoile de bază trebuie acoperite. Comerțul de strictă necesitate a funcționat, în această perioadă pandemică, în magazinele cu acces fizic, iar comerțul online, în toate domeniile, a înflorit.

Dar în aceste momente, atât comercianții, cât și clienții au căutat o modalitate de a plăti și de a accepta plățile în siguranță și cu efort minim. „Plătește fără numerar și rămâi protejat” a devenit deviza principală a majorității comercianților din ecosistemul de plăți, iar cei care au rămas în urmă cu aceste posibilități sunt acum mai puțin atractivi pentru clienți.

Care sunt tendințele pe care le-am observat până acum?

Toți experții sunt de acord asupra unui lucru și anume că este posibil ca trecerea, în masă, la contactless și cashless să fi fost declanșată de situația creată de pandemie, dar va rămâne în continuare o modalitate de plată solicitată de clienți. De aceea, comercianții ar trebui să caute să vină în întâmpinarea nevoilor clienților lor și să le ofere tot mai multe modalități moderne de acceptare a plăților.

Volumele de plăți contactless au crescut foarte mult, în unele țări depășind jumătate din tranzacțiile realizate la cei mai mari retaileri. Ca urmare, spre exemplu, organizația de carduri Mastercard a ridicat limitele pentru plata contactless și, prin aceasta, a sporit simplitatea și siguranța acestor tranzacții.

Odată cu închiderea magazinelor, chiar și micii comercianți au trebuit să se reorienteze și să migreze afacerile către mediul online, inclusiv să accepte plățile electronice.

O altă schimbare generată de pandemie a fost dată de cumpărăturile create de panică, care au afectat frecvența și volumul tranzacțiilor. Marii retaileri au avut ocazia să experimenteze „timpurile de cumpărături maniacale”. Cu mai puține ore de lucru și clienți care își fac provizii, există mai puține tranzacții și o sumă mai mare per tranzacție. Compararea primelor două săptămâni ale lunilor martie și aprilie la un mare retailer a arătat o scădere cu 44% a numărului de tranzacții, dar o creștere cu 7% a sumei totale cheltuite.

Viteza cu care se realizează tranzacțiile cashless și contactless a crescut, iar acum sunt mai rapide ca niciodată, ceea ce oferă clienților o experiență de utilizare mai bună. Din momentul în care un client își atinge cardul de un terminal POS până la mesajul „plată efectuată” care apare pe ecranul POS, trec doar câteva secunde. 

Toate aceste fapte, împreună cu multe alte opțiuni, fac ca alegerea furnizorului potrivit pentru implementarea plăților cu cardul să fie importantă, pentru a oferi metodele moderne de plată pe care le așteaptă clienții.

Soluții la îndemâna oricărui comerciant

Payten, împreună cu companiile sale membre, Bassilichi CEE și ChipCard,  pot oferi astfel de soluții la cheie pentru toate nevoile de POS ale comercianților, de orice dimensiune. Când a început perioada de infectare a populației cu coronavirus, comercianții care aveau terminale POS Payten au avut marele avantaj că erau deja pregătiți cu terminalele POS noi și actualizate, gata să accepte orice fel de carduri și plăți mobile.

Soluțiile Payten vin la pachet cu service și asistență pentru peste 70.000 de terminale POS EFT din 3 centre regionale principale de service, care acoperă 25 de orașe din Serbia (în calitate de centru de sub-service). În plus, numeroasele integrări ECR între o casă de marcat și aplicația POS permit tranzacții mai rapide cu cardul și imprimarea chitanței într-un singur loc, de obicei la imprimanta conectată la casa de marcat.

De asemenea, ChipCard, care este o companie de procesare membră a Payten, acceptă procesarea unor volume mari de tranzacții, asigurând plăți realizate cu succes în condițiile unei utilizări sporite a cardurilor și permite de asemenea, securitatea, precizia, actualitatea datelor și, bineînțeles, finalizarea cu succes a plății.

Comercianții de toate dimensiunile au acum ocazia să își consolideze și să își îmbunătățească sistemele de acceptare a plăților pentru a fi în trend cu noile obiceiuri ale clienților lor. Detalii sunt disponibile la sales@payten.com.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: card, plata cu cardul
Cornel Dinu 24/06/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article UniCredit Bank promovează digitalizarea modelelor de afaceri pentru companii
Next Article Raiffeisen Bank reduce dobânda la creditele de nevoi personale cu 2,5 puncte procentuale. Flexicredit online, în doar 10 minute

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

11 ore ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

11 ore ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

16 ore ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

16 ore ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?