Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: UniCredit Bank promovează digitalizarea modelelor de afaceri pentru companii
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > UniCredit Bank promovează digitalizarea modelelor de afaceri pentru companii
Stiri pe scurt

UniCredit Bank promovează digitalizarea modelelor de afaceri pentru companii

Gabriela Dinu
Last updated: 24/06/2020 14:46
Gabriela Dinu 5 ani ago
Share
SHARE

În perioada 23 iunie – 30 septembrie 2020, UniCredit Bank desfășoară o campanie de promovare a soluțiilor digitale pe care le oferă companiilor pentru a le susține în demersul de digitalizare și eficientizare a activităților. Este o campanie prin care UniCredit Bank își reafirmă hotărârea de a fi un partener al companiilor în realizarea lucrurilor care contează – mai precis, în implementarea acelor schimbări și soluții digitale necesare pentru a le permite să funcționeze și să se dezvolte în actualul context de business, dar și în viitor.

Ideea campaniei pornește de la realitatea nevoii de schimbare pe care a generat-o contextul începutului de an 2020, când numeroși antreprenori au trebuit să își adapteze rapid modelul de afaceri, integrând soluții de digitalizare pentru a continua să funcționeze. Pentru aceste companii, și pentru acelea care acum încep o transformare digitală, UniCredit Bank propune soluții digitale inovatoare care le permit să ajungă la cât mai mulți oameni din țară, dar și din afara ei, și să economisească timp și resurse. Campania de promovare este declinată prin proiecte OOH, pe radio și în mediul online.

Antoaneta Curteanu, Vicepreședinte Executiv Divizia Retail în cadrul UniCredit Bank: “Prin strategia noastră și prin oferta de soluții digitale pe care o adresăm companiilor, promovăm un nou mod de a face business, care poate genera pentru clienții noștri importante economii de costuri și timp și, totodată, noi oportunități. În timpul crizei, acest lucru i-a ajutat să își continue activitatea, însă acest nou model de business digital rămâne valabil și eficient pe termen lung în noua normalitate.

De aceea, campania de promovare pe care o lansăm acum este construită în jurul a trei produse inovatoare dezvoltate de UniCredit împreună cu parteneri puternici din zona serviciilor digitale, Trans Sped și Mastercard – respectiv, semnatura electronică calificată, soluția pentru conectarea POS cu casa de marcat cu sistem de gestiune, și soluția de e-commerce”.

Soluțiile de semnătură digitală și respectiv conectare POS cu casa de marcat sunt oferite clienților în cadrul parteneriatului pe care UniCredit Bank îl are cu Trans Sped, furnizor de certificate digitale calificate cu chei criptografice păstrate în cloud de pe piața autohtonă.

UniCredit Bank a fost în 2019 prima bancă din România care a oferit clienților companii posibilitatea de a semna anumite documente în relația cu banca folosind o semnatură electronică calificată emisă de un furnizor autorizat din România, printr-un flux electronic integrat. Recunoscută pe deplin pe teritoriul României, al Uniunii Europene, SUA și al celorlalte țări care recunosc legislația europeană sau nord americană*, cu valoare juridică identică cu cea a semnăturii olografe, semnătura electronică calificată poate fi folosită și în relație cu alte părți – parteneri de afaceri sau instituții publice. Cu atât mai mult în actualul context, posibilitatea de a semna la distanță documente, în relația cu banca, partenerii de afaceri sau instituții ale statului, devine un beneficiu extrem de relevant. Clienții IMM beneficiază de unul până la trei certificate calificate gratuite ca parte a ofertei tranzacționale Creativ sau GeniusIMM oferite de UniCredit, în timp ce companiile cu peste 250 de angajați au acces la oferte personalizate pornind, de asemenea, de la trei certificate calificate gratuite. Detalii privind semnătura electronică calificată și beneficiile acesteia sunt disponibile în secțiunea dedicată din www.unicredit.ro.

Pentru a susține antreprenorii în procesul de digitalizare și eficientizare a afacerii, UniCredit Bank le oferă posibilitatea ca atunci când achiziționează POS-uri de la bancă să opteze și pentru una din casele de marcat și/sau program de gestiune oferite de partenerii băncii, POS-ul și casa de marcat fiind automat legate. Clienții pot beneficia, în acest fel, de eficiență sporită, de simplificarea activității de gestiune și scăderea riscului de eroare și, totodată, de suport în relația cu autoritățile, fișierele XML care trebuie transmise lunar autorității fiscale fiind pregătite automat. Ca parte a ofertei tranzacționale Creativ sau GeniusIMM, clienții UniCredit Bank beneficiază de 20% reducere din prețul standard al pachetelor oferite de partenerii băncii pentru case de marcat și/sau software de gestiune. Detalii privind aceste produse sunt disponibile în secțiunea dedicată din www.unicredit.ro.

Un alt produs digital important promovat în actuala campanie de comunicare este soluția de e-commerce dezvoltată de UniCredit Bank în parteneriat cu Mastercard, soluție care, prin cele două module disponibile – eGenius si eGenius WEB – acoperă nevoile oricărui tip de comerciant dornic să își extindă afacerea în mediul online. Soluția de e-commerce permite crearea rapidă a unei platforme de comerț electronic, efectuatea plăților pe internet într-o manieră sigură, rapidă (prin integrarea de plăți cu 3D Secure), de pe orice dispozitiv (mobil/laptop/in-app) și este potrivită atât companiilor fără experiență sau resurse IT specializate, prin modulul eGenius Web, cât și companiilor mari, cu IT dedicat, care doresc o soluție personlizată, prin modulul eGenius. Detalii privind soluțiile de e-commerce de la UniCredit sunt disponibile în secțiunea dedicată din www.unicredit.ro.

Focusul principal al UniCredit rămâne și în continuare asupra direcției de digitalizare, în primul rând a companiilor, cât și în zona de persoane fizice, pentru care va continua să dezvolte produse și soluții care să le ofere acces din ce în ce mai facil la serviciile și operațiunile bancare.

You Might Also Like

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

De ce are România nevoie de o bancă de dezvoltare? Dan Sandu, CEO, explică: BID este o instituție creată cu misiunea clară de a reduce dezechilibrele acolo unde piața bancară nu reușește singură

UniCredit Bank România a raportat în T1 2025 un profit net de 91 mil. euro, cu venituri în creștere cu 39% și o activitate comercială accelerată

Peste 300.000 de antreprenori fac banking și business prin BT Go. Tiberiu Moisă: Urmărim ce este important pentru oameni și business-uri

Cum se pregătește UniCredit pentru a deveni banca pentru viitorul Europei? Italienii încheie un parteneriat cu Google Cloud pentru accelerarea transformării digitale pe cele 13 piețe principale, inclusiv România

TAGGED: banca, Unicredit, companii, business, antreprenori, digitalizare, Antoaneta Curteanu, semnatura digitala
Gabriela Dinu 24/06/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article FOTO / DIICOT a anihilat gruparea care a creat „Super Leul” și pe cel mai mare falsificator de bancnote din plastic din lume
Next Article Cum a schimbat Covid-19 industria plăților cu cardul și de ce comercianții trebuie să se adapteze rapid

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

2 zile ago

De ce are România nevoie de o bancă de dezvoltare? Dan Sandu, CEO, explică: BID este o instituție creată cu misiunea clară de a reduce dezechilibrele acolo unde piața bancară nu reușește singură

4 zile ago

UniCredit Bank România a raportat în T1 2025 un profit net de 91 mil. euro, cu venituri în creștere cu 39% și o activitate comercială accelerată

6 zile ago

Peste 300.000 de antreprenori fac banking și business prin BT Go. Tiberiu Moisă: Urmărim ce este important pentru oameni și business-uri

6 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?