Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: O soluție software implementată de ASG a redus cu până la 30% timpul de așteptare al clienților ProCredit Bank. Nicu Aleman: ”angajații Centrului de Contact al ProCredit Bank România ajutau clienții căutând informațiile în multiple aplicații și în e-mailuri, ceea ce făcea dificilă rezolvarea rapidă a problemelor acestora”
Share
Notification Show More
Latest News
Studiu CFA: 8 din 10 tineri fac mai multe cumpărături în perioada sărbătorilor de iarnă, dar demonstrează un nivel ridicat de vigilență. Ghid pentru cumpărături responsabile și bugete liniștite de sărbători
Stiri de top
UniCredit Bank a fost desemnată Banca Anului în România de către prestigioasa revistă britanică The Banker
Stiri de top
ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”
Stiri de top
Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România
Stiri de top
Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > O soluție software implementată de ASG a redus cu până la 30% timpul de așteptare al clienților ProCredit Bank. Nicu Aleman: ”angajații Centrului de Contact al ProCredit Bank România ajutau clienții căutând informațiile în multiple aplicații și în e-mailuri, ceea ce făcea dificilă rezolvarea rapidă a problemelor acestora”
Stiri de top

O soluție software implementată de ASG a redus cu până la 30% timpul de așteptare al clienților ProCredit Bank. Nicu Aleman: ”angajații Centrului de Contact al ProCredit Bank România ajutau clienții căutând informațiile în multiple aplicații și în e-mailuri, ceea ce făcea dificilă rezolvarea rapidă a problemelor acestora”

Cornel Dinu
Last updated: 17/12/2024 10:53
Cornel Dinu 12 luni ago
Share
SHARE

Aleman Software Group (ASG), o companie antreprenorială românească furnizoare de consultanță și software de business, a finalizat implementarea unei soluții IT de tipul Microsoft Dynamics 365, la ProCredit Bank România, iar drept urmare timpul de așteptare al clienților acestei bănci a fost redus cu până la 30%.

”Anterior implementării acestui program software, angajații Centrului de Contact al ProCredit Bank România ajutau clienții căutând informațiile în multiple aplicații și în e-mailuri, ceea ce făcea dificilă rezolvarea rapidă a problemelor acestora, cu atât mai mult monitorizarea performanțelor personalului”, a declarat Nicu Aleman, Directorul General al ASG.

În parteneriat cu ASG și echipa internă de experți ai băncii, managementul ProCredit Bank România a regândit fluxurile de lucru și a centralizat toate informațiile clienților folosind Dynamics 365 Contact Center și cele mai noi tehnologii Microsoft.

”Datorită implementării acestei soluții, ProCredit Bank și-a îmbunătățit rezolvarea problemelor la primul contact cu 23% și a redus timpul de așteptare al clienților cu 30%, îmbunătățind astfel satisfacția acestora”, a mai spus Nicu Aleman.

”Agenții se foloseau de numeroase aplicații software și de documente Excel pentru a urmări plângerile clienților și apoi discutau problemele cu alte departamente, prin e-mailuri separate și lungi, gestionarea activităților în Contact Center fiind complicată, iar standardizarea proceselor părea aproape imposibilă”, a explicat, la rândul său, Laurenția Popescu, Managerul Departamentului Suport Aplicații Bancare din cadrul ProCredit Bank România.

De asemenea, din cauza sistemelor sale neintegrate, managementul băncii consuma timp prețios pentru a măsura performanțele aplicațiilor și, mai departe, pe ale angajaților săi, precum și pentru a colecta feedback de la clienți.

”Opțiunea pentru Microsoft a fost firească, având în vedere că deja utilizam ecosistemul lor. Folosim deja Outlook pentru e-mail, Microsoft Azure pentru găzduirea aplicațiilor bancare și, de asemenea, și alte instrumente Microsoft 365. De asemenea, am apreciat capacitatea noii platforme de a centraliza informațiile,” a adăugat managerul Departamentului Suport Aplicații Bancare din cadrul ProCredit Bank.

„Am integrat și sincronizat informațiile între Dynamics 365 Contact Center și aplicația noastră bancară principală, implementând un ciclu de actualizare a datelor de maximum 15 minute. Acest lucru garantează că Centrul de apeluri are întotdeauna acces la cele mai noi informații despre fiecare client în parte,” a detaliat Laurenția Popescu.

Banca a investit circa 200.000 de euro în acest proiect, destinat îmbunătățirii relației cu clienții săi. Implementarea noului software a durat circa șase luni, iar echipa de proiect a fost constituită din 15 experți, atât din partea ASG, cât și din partea ProCredit.

You Might Also Like

Studiu CFA: 8 din 10 tineri fac mai multe cumpărături în perioada sărbătorilor de iarnă, dar demonstrează un nivel ridicat de vigilență. Ghid pentru cumpărături responsabile și bugete liniștite de sărbători

UniCredit Bank a fost desemnată Banca Anului în România de către prestigioasa revistă britanică The Banker

ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”

Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România

Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul

TAGGED: ProCredit Bank, ASG, software banking
Cornel Dinu 17/12/2024
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article Românii cu carduri Revolut primesc IBAN local propriu. Ce servicii vor fi furnizate prin sucursala din România
Next Article După 8 luni de la lansare, Salt Bank a intrat în TOP 10 bănci după numărul de clienți, deja numără 330.000 de adepți. În primul trimestru din 2025, banca va lansa și primul credit de nevoi personale. Ce urmează? Ne răspunde Gabriela Nistor: Traiectoria Salt Bank se păstrează: Banking, dar cum vrei tu!
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Studiu CFA: 8 din 10 tineri fac mai multe cumpărături în perioada sărbătorilor de iarnă, dar demonstrează un nivel ridicat de vigilență. Ghid pentru cumpărături responsabile și bugete liniștite de sărbători

8 ore ago

UniCredit Bank a fost desemnată Banca Anului în România de către prestigioasa revistă britanică The Banker

8 ore ago

ING Bank lansează încasările instant în euro, fără comision, pentru persoane fizice și companii. Crina Pătru: ”Ne bucurăm să anunțăm că am lansat serviciul de încasări instant în euro cu un an înaintea termenului stabilit de Comisia Europeană”

o zi ago

Surpriză! Ionuț Pătrăhău revine în banking și va fi noul Vicepreședinte IMM în cadrul Directoratului Raiffeisen Bank România

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?