Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Raiffeisen Bank expediaza gratuit biletele la ordin si cecurile la sediul clientilor
Share
Notification Show More
Latest News
Alessio Cioni, la finalizarea fuziunii dintre Intesa Sanpaolo Bank și First Bank: ”Ne concentrăm pe a deveni o bancă simplă. Vom pune accent pe creșterea organică, consolidând prezența pe piață și urmărind creșterea cotei de piață”
Interviuri Stiri de top
În primele 9 luni, BCR a înregistrat un profit net de 2.467 milioane de lei, în creștere cu 11,2%. Sergiu Manea: Investim în educație și în tineri, pentru că avem o responsabilitate
Stiri de top
„Generația mea era scoasă din cameră când se vorbea despre bani”. Sergiu Manea, BCR, explică rolul platformei LifeLab: „Vrem să demitizăm discuția despre bani”
Stiri de top
„După 6 ani, astăzi este ultima mea zi ca CEO la First Bank”. Ce mesaj transmite Henk Paardekooper colegilor și ce planuri are pentru viitor
Stiri de top
Raiffeisen Bank și-a majorat activele cu 10% și a obținut un profit de 1,36 miliarde de lei. Zdenek Romanek: ”Am continuat să facem un mix între cele mai noi tehnologii, inclusiv inteligența artificială, și expertiza echipelor noastre pentru a sprijini fiecare client în construirea unui viitor financiar mai puternic”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Raiffeisen Bank expediaza gratuit biletele la ordin si cecurile la sediul clientilor
Stiri de top

Raiffeisen Bank expediaza gratuit biletele la ordin si cecurile la sediul clientilor

Cornel Dinu
Last updated: 05/10/2015 13:50
Cornel Dinu 10 ani ago
Share
SHARE

Raiffeisen Bank trimite biletele la ordin si cecurile prin curier, gratuit, direct la sediul clientilor. Incepand cu 5 octombrie 2015, clientii vor putea solicita Instrumentele de Debit prin intermediul serviciului Relatii cu Clientii la numarul de telefon *2000, apelabil din orice retea, se arata intr-un comunicat de presa remis de Raiffeisen Bank.

“Continuam seria de initiative care au ca rezultat reducerea de costuri si interactiunea simplificata cu banca si trimitem Instrumentele de Debit la sediul clientilor, scutindu-i de drumul la banca pentru a intra in posesia lor. Eficientizam astfel etapele parcuse de un client care foloseste aceste instrumente de plata pe suport de hartie” a spus Florentina Stilu, director Cash management la Raiffeisen Bank.

In contextul actual, de tranzitie catre modelul de business complet digital in care clientii aleg sa comunice si sa tranzactioneze de la distanta cu banca, primirea tipizatelor prin curier este inca un pas in a ne adapta la nevoile si cerintele pietei. Simplificarea proceselor asociate Instrumentelor de Debit a inceput in iunie cu prima initiativa implementata de Raiffeisen Bank – consultarea on-line a Centralei Incidentelor de Plati (CIP) pentru verificarea bonitatii si a capacitatii de plata a partenerilor comerciali.

Raiffeisen Bank proceseaza anual 1 milion de instrumente de debit pentru aproximativ 9000 de clienti.

Raiffeisen Bank are in prezent peste 650.000 de utilizatori ai aplicatiei Raiffeisen Online si un portofoliu extins de furnizori de utilitati pentru plata electronica a facturilor. Banca pune la dispozitia clientilor sai multiple canale electronice de acces la serviciile si produsele sale: Internet banking (Raiffeisen Online), Phone Banking (Raiffeisen Direct), Mobile Banking (Smart Mobile) sau plata automata a facturilor prin Direct Debit. Principalele avantaje de care beneficiaza clientii care folosesc aceste canale sunt disponibilitatea lor 24 din 24 de ore, 7 zile din 7 si costurile cu pana la 85% mai mici decat cele de la ghiseu.

*  *  *
Raiffeisen Bank Romania este o banca universala de top, care ofera o gama completa de produse si servicii financiare clientilor persoane fizice, IMM-uri sau corporatii. Raiffeisen Bank are o retea de peste 500 de agentii in toata tara care deservesc aproximativ 2 milioane clienti persoane fizice, 100.000 de IMM-uri si peste 7.700 corporatii mari si medii.

You Might Also Like

Alessio Cioni, la finalizarea fuziunii dintre Intesa Sanpaolo Bank și First Bank: ”Ne concentrăm pe a deveni o bancă simplă. Vom pune accent pe creșterea organică, consolidând prezența pe piață și urmărind creșterea cotei de piață”

În primele 9 luni, BCR a înregistrat un profit net de 2.467 milioane de lei, în creștere cu 11,2%. Sergiu Manea: Investim în educație și în tineri, pentru că avem o responsabilitate

„Generația mea era scoasă din cameră când se vorbea despre bani”. Sergiu Manea, BCR, explică rolul platformei LifeLab: „Vrem să demitizăm discuția despre bani”

„După 6 ani, astăzi este ultima mea zi ca CEO la First Bank”. Ce mesaj transmite Henk Paardekooper colegilor și ce planuri are pentru viitor

Raiffeisen Bank și-a majorat activele cu 10% și a obținut un profit de 1,36 miliarde de lei. Zdenek Romanek: ”Am continuat să facem un mix între cele mai noi tehnologii, inclusiv inteligența artificială, și expertiza echipelor noastre pentru a sprijini fiecare client în construirea unui viitor financiar mai puternic”

TAGGED: Raiffeisen Bank, cecuri, Florentina Stilu, bilete la ordin
Cornel Dinu 05/10/2015
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article O noua moneda de argint lansata de BNR
Next Article Banca Transilvania anunta ca peste 15.000 de clienti Volksbank sunt beneficiari a solutiei de diminuare a datoriei totale pentru creditele accesate
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Alessio Cioni, la finalizarea fuziunii dintre Intesa Sanpaolo Bank și First Bank: ”Ne concentrăm pe a deveni o bancă simplă. Vom pune accent pe creșterea organică, consolidând prezența pe piață și urmărind creșterea cotei de piață”

o zi ago

În primele 9 luni, BCR a înregistrat un profit net de 2.467 milioane de lei, în creștere cu 11,2%. Sergiu Manea: Investim în educație și în tineri, pentru că avem o responsabilitate

2 zile ago

„Generația mea era scoasă din cameră când se vorbea despre bani”. Sergiu Manea, BCR, explică rolul platformei LifeLab: „Vrem să demitizăm discuția despre bani”

2 zile ago

„După 6 ani, astăzi este ultima mea zi ca CEO la First Bank”. Ce mesaj transmite Henk Paardekooper colegilor și ce planuri are pentru viitor

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?