Raiffeisen Bank a inaugurat o agenție “self service” în Cluj în clădirea “The Office” din Bulevardul 21 Decembrie 1989, se arată într-un comunicat de presă remis de Raiffeisen Bank. Agenția pune la dispoziția clienților ATM, bancomat multifuncțional, telefon, computer pentru online banking și o zonă de consiliere.
Unitatea este destinată tuturor clienților care au cont curent și/sau card Raiffeisen Bank și doresc să facă operațiuni rapide, fără să stea la coadă la ghișeu. Programul agenției este 24 de ore din 24, 7 zile din 7. În intervalul 9.00-17.30, de luni până vineri există la dispoziția clienților personal calificat pentru consiliere rapidă. De asemenea, clienții au acces la telefon și la internet (calculator și Wi Fi) și pot solicita informații pentru serviciile de care au nevoie.
Operațiunile pe care un client le poate face în agenția «self service» sunt: consultare de sold, plăți rapide, schimb valutar, rambursări de rate, depuneri și retrageri de numerar, extras de cont etc. Raiffeisen Bank are în Cluj Napoca 13 agenții care deservesc peste 52.000 clienți persoane fizice și juridice.
«Este clar că ne îndreptăm spre o era digitală în care oamenii vor să aibă acces rapid și direct la conturile lor, să piardă cât mai puțin timp cu operațiunile bancare pe care le au de făcut. Sunt bucuroasă că prima agenție a viitorului o deschidem la Cluj, un oraș dezvoltat, dinamic, un centru important al dezvoltării tehnologiei informației. Din luna aprilie invităm clienții noștri să descopere alt mod de a face banking la Raiffeisen Bank», a spus Oana-Delia Radu, Director de grup retail la Raiffeisen Bank.
O tendință confirmată de anul 2015 este aceea ca tot mai mulți clienți Raffeisen Bank folosesc canalele electronice pentru a face operațiuni. Numărul utilizatorilor activi Raiffeisen Online a depășit 83.000, în timp ce numărul utilizatorilor Smart Mobile aproape s-a dublat în ultimul an.
Reteaua Raiffeisen Bank numără peste 500 de agenții în toată țara, peste 1.100 de ATM-uri, aproximativ 14.000 de EPOS-uri și peste 50 de bancomate multifuncționale. Raiffeisen Bank are aproximativ 2 milioane de clienți persoane fizice, 100.000 IMM-uri și 8.200 de companii mari și medii.