Raiffeisen Bank a lansat o noua functionalitate prin care clientii persoane juridice pot sa verifice bonitatea si capacitatea de plata a partenerilor comerciali direct in platforma electronica de tranzactionare Raiffeisen Online, accesand informatiile specifice din Centrala Incidentelor de Plati (CIP), anunta banca intr-un comunicat de presa remis BankingNews.ro
Banca precizeaza ca, in cazul clientilor cu numar mare de parteneri, interogarea online este posibila prin import de fisiere. „Directia in care mergem poate fi exprimata printr-un termen folosit in marketing – Omnichannel – care promoveaza o experienta placuta cu banca, asigurand complexitate tranzactionala adaptata diferitelor modele de business sau nevoilor specifice pe industrii”, a spus Florentina Stilu, director Cash Management al Raiffeisen Bank.
Optiunea nou introdusa reprezinta o cale rapida de analiza a comportamentului la plata al partenerilor care utilizeaza bilete la ordin, cecuri sau cambii. Pentru cei care au profil de furnizor este foarte important sa poata accesa instrumente de evaluare si control asupra relatiilor de afaceri.
93.000 de clienti persoane juridice utilizeaza serviciul Raiffeisen Online, deruland in medie 1,5 milioane plati, in valoare de 4 miliarde de euro, pe trimestru. Rata de tranzactionare electronica este 86% la nivelul intregului portofoliul de clienti persoane juridice, iar pe segmentul corporate 90% din operatiunile de plati se efectueaza prin Raiffeisen Online.