Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Raul Chirulescu, Raiffeisen Bank: ”Peste 75% din deponenți sunt din orașele mai degrabă mari, cu studii superioare. Femeile au o pondere ușor mai ridicată!”
Share
Notification Show More
Latest News
Taxa pe tranzacții bancare: cât poate câștiga statul și cât poate pierde economia. Ce lecții putem învăța din Ungaria
Stiri de top
Formula 1, direct din cont: BT și Mastercard oferă experiențe exclusive la Monza clienților care plătesc cu cardul
Stiri de top
Cozile de la bancomat ar putea reveni: taxa pe tranzacțiile bancare va încuraja numerarul și economia gri
Informații financiare
BCE reduce dobânzile pentru a opta oară într-un an, în contextul inflației aproape de 2%
Informații financiare
Supereroii Siguranței Online: ARB organizează ateliere de educație digitală pentru copii la Edenland Park, 8-9 iunie
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Top news > Raul Chirulescu, Raiffeisen Bank: ”Peste 75% din deponenți sunt din orașele mai degrabă mari, cu studii superioare. Femeile au o pondere ușor mai ridicată!”
Top newsStiri de top

Raul Chirulescu, Raiffeisen Bank: ”Peste 75% din deponenți sunt din orașele mai degrabă mari, cu studii superioare. Femeile au o pondere ușor mai ridicată!”

Cornel Dinu
Last updated: 30/01/2020 15:52
Cornel Dinu 5 ani ago
Share
SHARE

Clienții Raiffeisen Bank preferă să economisească în moneda națională și de aceea ponderea economiilor în lei este mai mare, a precizat, pentru publicația online www.BankingNews.ro, Raul Chirulescu, manager produse de economisire la Raiffeisen Bank. ”De altfel, având în vedere contextul actual caracterizat de rate de dobândă negative (EURIBOR), posibilitățile de a remunera într-un mod atractiv depozitele clienților în euro sunt extrem de limitate. Astfel, la începutul anului trecut am decis eliminarea din oferta curentă a depozitelor în euro și redirecționarea clienților în vederea prezentării altor variante de plasare a surselor în euro cu posibilitate de randament pozitiv”, a explicat Raul Chirulescu.

Potrivit oficialului Raiffeisen Bank, pe segementul de clienți persoane fizice, la fel ca în anii anteriori, soldul depozitelor a continuat în 2019 trendul crescător, ajutat într-o proporție foarte mare de economisirea în moneda națională. ”Pentru anul în curs preconizăm continuarea acestui trend crescător”, a subliniat Raul Chirulescu.

Peste 75% din deponenții Raiffeisen Bank sunt din mediul urban, orașe mai degrabă mari, cu studii superioare. Segmentul feminin are o pondere ușor mai ridicată. ”În general vorbim de persoane cu vârsta peste 40 de ani, utilizatori de canale electronice: Raiffeisen Online și Raiffeisen Smart Mobile”, a menționat Raul Chirulescu.

Avand în vedere numărul mare de clienti digitalizați, proporția depozitelor deschise prin intermediul canalelor electronice este majoritară în comparatie cu cele constituite în agenții. Mai mult, ponderea conturilor de economii deschise prin intermediul canalelor electronice se apropie de 100%. ”O contribuție majoră la ponderea crescută a economisirii digitale a fost adusă de lansarea noii soluții de mobile banking, Noul Smart Mobile, în luna mai a anului trecut cât și de dobânzile mai avantajoase. Raiffeisen Bank continuă strategia de recompensare a populației care accesează produsele de economisire prin intermediul canalelor electronice, la care se adaugă un bonus suplimentar de dobândă pentru clienții care își încasează salariul în contul curent de la Raiffeisen Bank”, a evidențiat bancherul.

În opinia sa, digitalizarea a contribuit și la creșterea gradului de educație financiară. Așteptările clienților sunt altele, pe lângă ușurința în achiziția produsului și o dobândă atrăgătoare, aceștia își doresc flexibilitate și costuri mici. Din acest motiv, băncile promovează pachetele de cont curent fără costuri, în anumite condiții. În cazul produselor de economisire, majoritatea băncilor oferă dobânzi mai avantajoase pentru produsele deschise prin canalele electronice.

Raul Chirulescu amintește că Raiffeisen Bank a fost și este unul din pilonii importanți ai sistemului bancar pe zona de economisire, contribuind continuu la educarea clienților. Maturitatea preferata la constituirea depozitelor este cea de 12 luni, iar canalul preferat a fost cel de online/mobile. Motivele pentru care clienții optează pentru acest produs este în primul rând dobânda avantajoasă. Depozitele la termen beneficiază de un bonus de 0.25%, aplicat la dobânda standard, pentru clienții care încasează veniturile la Raiffeisen Bank (client de casă). În plus, dacă un client de casă deschide depozitul printr-un canal digital, bonusul se majorează la 0.50%. Oficialul Raiffeisen Bank a mai specificat că se observă o tendință a clienților de a renunța la economisirea pe termen scurt, pentru aceasta din urmă alegând varianta de cont de economii.

”Contextul actual este unul dominat de digitalizare. Românii doresc să interacționeze cu băncile prin intermediul canalelor moderne bazate pe cele mai noi tehnologii. În prezent și noi ne concentrăm pe dezvoltarea continuă a acestor canale, prin lansarea de produse și servicii simple și rapide, păstrând, în același timp, relația personală și de încredere cu banca”, a conchis Raul Chirulescu.

You Might Also Like

Taxa pe tranzacții bancare: cât poate câștiga statul și cât poate pierde economia. Ce lecții putem învăța din Ungaria

Formula 1, direct din cont: BT și Mastercard oferă experiențe exclusive la Monza clienților care plătesc cu cardul

Supereroii Siguranței Online: ARB organizează ateliere de educație digitală pentru copii la Edenland Park, 8-9 iunie

Consultații medicale gratuite și educație financiară în același loc. BCR și MedLife duc serviciile esențiale în comunitățile izolate

Revolut lansează primele bancomate în Europa. De ce este Spania piață-pilot și ce funcționalități oferă noile ATM-uri

TAGGED: Raiffeisen Bank, economisire, Raul Chirulescu
Cornel Dinu 30/01/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article BCR lansează serviciul de Plăți Instant, cu zero comisioane pentru operațiunile efectuate prin contul George
Next Article IFC oferă 16 milioane de dolari companiei BT Mic pentru finanțarea microcompaniilor şi a femeilor cu spirit antreprenorial din România

– Publicitate –

UCFin banner

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Taxa pe tranzacții bancare: cât poate câștiga statul și cât poate pierde economia. Ce lecții putem învăța din Ungaria

6 ore ago

Formula 1, direct din cont: BT și Mastercard oferă experiențe exclusive la Monza clienților care plătesc cu cardul

13 ore ago

Supereroii Siguranței Online: ARB organizează ateliere de educație digitală pentru copii la Edenland Park, 8-9 iunie

4 zile ago

Consultații medicale gratuite și educație financiară în același loc. BCR și MedLife duc serviciile esențiale în comunitățile izolate

4 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?