Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Rebranding la Banca Transilvania. Noua identitate întăreşte imaginea de bancă românească şi campion local
Share
Notification Show More
Latest News
FactoryLab by Raiffeisen Bank & Mezanin Market continuă: 80 de antreprenori și artizani locali așteaptă publicul în Promenada Mall. Alexandra Arsene: ”FactoryLab a fost gândit de la început ca un spațiu în care publicul larg este invitat să interacționeze îndeaproape cu business-ul, cu produsul și cu povestea antreprenorilor”
Stiri de top
BT Pay Italia conectează românii din diaspora cu medicina de acasă: Abonamente Regina Maria cu reducere de până la 30%
Stiri de top
Peste 500 de turiști au participat la „Taraba cu Parale” de la Mamaia. Românii cunosc ce este inflația sau riscul unui credit, dar rămân vulnerabili când vine vorba de siguranță online
Stiri de top
UniCredit Bank S.A. va prelua serviciile de investiții financiare privind tranzacționarea pe piața de capital ale Alpha Bank România S.A. din 15 august 2025 și va continua distribuția titlurilor de stat Fidelis, în baza acestor servicii
Stiri de top
Sub umbrela programului ZiuaV, BRD și United Way continuă misiunea de sprijin pentru copiii și tinerii din medii vulnerabile. Flavia Popa: ”Voluntariatul este, pentru noi, o formă concretă prin care contribuim – ca oameni și ca organizație – la binele comunităților din jurul nostru”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Rebranding la Banca Transilvania. Noua identitate întăreşte imaginea de bancă românească şi campion local
Stiri de top

Rebranding la Banca Transilvania. Noua identitate întăreşte imaginea de bancă românească şi campion local

bankingnews.ro
Last updated: 15/09/2016 11:12
bankingnews.ro 9 ani ago
Share
SHARE

Banca Transilvania are o nouă identitate de brand, care exprimă ideea de România, modernitate, respect şi energie, valori cu care BT se identifică. Este al doilea rebranding din istoria băncii, după cel din 2003: sigla a fost redesenată, iar paleta cromatică – galben, roşu şi albastru – reprezintă noul limbaj vizual al Băncii Transilvania.

BT a păstrat în cadrul identității de brand elementele care i-au adus şi până acum vizibilitate, favorabilitate şi simpatie, dar care sunt şi uşor de recunoscut: scutul – ca element grafic al siglei, galbenul BT, respectiv Zânul, personaj care oferă comunicării băncii unicitate şi un mod prietenos de a transmite informații. Banca Transilvania rămâne, ca poziționare, Banca Oamenilor Întreprinzători: 1 din 3 antreprenori care încep o afacere aleg BT.

“Banca Transilvania se află acum într-o nouă etapă de dezvoltare şi de maturizare, iar noul concept de brand reflectă foarte bine ceea ce suntem: bancă românească şi campion local, care susține cu respect, pasiune şi idei noi spiritul antreprenorial românesc şi vise care se transformă în realizări” – declară Horia Ciorcilă, Preşedintele Consiliului de Administrație al Băncii Transilvania.

Proiectul de rebranding a fost realizat împreună cu Brandient, companie românească dedicată consultanței în strategie şi design de brand. Rebrandingul a cuprins mai multe etape: audit, redesenarea identității vizuale, trasarea strategiei de brand şi de comunicare, respectiv implementarea, etapă care este în derulare atât la nivelul băncii, cât şi al companiilor Grupului Financiar Banca Transilvania.

Povestea brandului Banca Transilvania a început acum 22 de ani, în Cluj-Napoca, cu o echipă formată din 13 persoane. Acum, BT este una dintre cele mai mari bănci din România, cu activitate organizată pe trei linii de afaceri: Corporate, IMM şi Retail. Banca Transilvania înseamnă, în primul rând, oameni: peste 7.300 de persoane în echipă şi peste 2,2 milioane de clienți. Media de vârstă a angajaților este de 34 de ani, iar pentru aproximativ 1.600 dintre aceştia, BT este primul loc de muncă.

Arhitectura de brand BT cuprinde peste 20 de sub-branduri: al companiilor Grupului Financiar Banca Transilvania, branduri de produse şi servicii, fundații, competiții sportive, cafenea bancară şi pentru evenimente de shopping bancar. Banca Transilvania se află în Top 100 cele mai puternice branduri româneşti 2016, pe poziția 22, în urcare cu 20 de locuri față de anul trecut. Clasamentul a fost publicat în septembrie a.c. de revista BIZ.

Top managementul BT este încrezător că rezultatele financiare foarte bune înregistrate de Banca Transilvania ani la rând au pregătit terenul pentru noi abordări şi proiecte de succes la nivelul întregului Grup Financiar, sub semnul noii identități vizuale.

logo-bt

You Might Also Like

FactoryLab by Raiffeisen Bank & Mezanin Market continuă: 80 de antreprenori și artizani locali așteaptă publicul în Promenada Mall. Alexandra Arsene: ”FactoryLab a fost gândit de la început ca un spațiu în care publicul larg este invitat să interacționeze îndeaproape cu business-ul, cu produsul și cu povestea antreprenorilor”

BT Pay Italia conectează românii din diaspora cu medicina de acasă: Abonamente Regina Maria cu reducere de până la 30%

Peste 500 de turiști au participat la „Taraba cu Parale” de la Mamaia. Românii cunosc ce este inflația sau riscul unui credit, dar rămân vulnerabili când vine vorba de siguranță online

UniCredit Bank S.A. va prelua serviciile de investiții financiare privind tranzacționarea pe piața de capital ale Alpha Bank România S.A. din 15 august 2025 și va continua distribuția titlurilor de stat Fidelis, în baza acestor servicii

Sub umbrela programului ZiuaV, BRD și United Way continuă misiunea de sprijin pentru copiii și tinerii din medii vulnerabile. Flavia Popa: ”Voluntariatul este, pentru noi, o formă concretă prin care contribuim – ca oameni și ca organizație – la binele comunităților din jurul nostru”

TAGGED: Banca Transilvania, banca, Horia Ciorcila, logo, culori, rebrandin Banca Transilvania
bankingnews.ro 15/09/2016
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article UPDATE – Guvernul a modificat legea privind contractele de credit oferite consumatorilor pentru bunuri imobile. Ce obligații vor avea băncile
Next Article Conferința ”Rolul băncilor în dezvoltarea afacerilor”, o pârghie de legătură între comunitatea bancară și mediul de business

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

FactoryLab by Raiffeisen Bank & Mezanin Market continuă: 80 de antreprenori și artizani locali așteaptă publicul în Promenada Mall. Alexandra Arsene: ”FactoryLab a fost gândit de la început ca un spațiu în care publicul larg este invitat să interacționeze îndeaproape cu business-ul, cu produsul și cu povestea antreprenorilor”

4 zile ago

BT Pay Italia conectează românii din diaspora cu medicina de acasă: Abonamente Regina Maria cu reducere de până la 30%

4 zile ago

Peste 500 de turiști au participat la „Taraba cu Parale” de la Mamaia. Românii cunosc ce este inflația sau riscul unui credit, dar rămân vulnerabili când vine vorba de siguranță online

4 zile ago

UniCredit Bank S.A. va prelua serviciile de investiții financiare privind tranzacționarea pe piața de capital ale Alpha Bank România S.A. din 15 august 2025 și va continua distribuția titlurilor de stat Fidelis, în baza acestor servicii

5 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?