Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Rebranding la ING
Share
Notification Show More
Latest News
Fuziunea dintre Intesa Sanpaolo Bank România și First Bank devine oficială pe 31 octombrie. Ce se întâmplă cu conturile, creditele și cardurile clienților
Stiri de top
Premieră pe piața din România: Raiffeisen Bank încheie un parteneriat cu Munich Re pentru o tranzacție de securitizare sintetică în valoare de 1 miliard de euro – ROOF România 2025
Stiri de top
OrchestrateID lansează o soluție digitală care permite citirea datelor de pe noua Carte Electronică de Identitate. România face un pas decisiv spre identificarea 100% digitală
Informații financiare
BRD Asset Management, 25 de ani de leadership și încredere. Povestea celui mai mare administrator de fonduri din România și direcțiile pentru viitor
Informații financiare
ING și BCR: BNR nu va reduce dobânda-cheie înainte de mai 2026. Inflația rămâne aproape de 10%, economia stagnează. De ce 2025 va fi anul ajustării, 2026 al tranziției și 2027 al redresării sustenabile – și cum se va resimți în economie și pentru clienți
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Rebranding la ING
Stiri de top

Rebranding la ING

bankingnews.ro
Last updated: 03/10/2013 10:15
bankingnews.ro 12 ani ago
Share
SHARE

ING Grup a anuntat numele sub care va opera, dupa anul 2014, compania care va reuni operatiunile de asigurari, pensii si management al investitiilor ale grupului in Europa: NN. Asa cum a fost anuntat in trecut, pregatirile ING pentru realizarea scenariului de baza de separare a diviziilor europene de asigurari, pensii si managementul investitiilor prin intermediul unei oferte publice initiale (IPO) sunt in plina desfasurare. Tranzactia este planificata pentru anul 2014, in functie de conditiile de piata.

In practica, procesul operational de rebranding va incepe doar dupa listarea cu succes pe piata de capital. Pana atunci, diviziile care includ ING Insurance, ING Investment Management si Nationale-Nederlanden vor continua sa isi desfasoare activitatea sub numele actuale.

“Pregatirile pentru a deveni o companie independenta avanseaza conform planului. Anuntul de astazi privind viitorul brand NN este un moment important si subliniaza faptul ca ne aflam in etapa finala de reorganizare a ING Grup. Pe parcursul acestei perioade de schimbare, vom continua sa construim un viitor puternic si sustenabil pentru activitatile noastre, pastrand ca prioritate absoluta nevoile clientilor nostri”, a declarat Ralph Hamers, CEO al ING Grup.

Activitatile de asigurari ale ING au un istoric de 170 de ani. De-a lungul anilor, Nationale-Nederlanden, ING Investment Management si ING Insurance si-au construit pozitii de top in Europa printr-o prezenta puternica in mai mult de 15 tari. Peste 12.000 de angajati ofera servicii de asigurari, pensii, investitii si servicii bancare unui numar de peste 15 milioane de clienti.

“Suntem bucurosi sa anuntam astazi NN ca fiind viitorul nostru nume si logo. Construim o noua companie care reuneste numele a trei lideri europeni in domeniul asigurarilor si managementului investitiilor sub un nou brand puternic. Chiar daca NN este un brand nou, el se bazeaza pe o mostenire bogata. Deoarece am vrut sa ramanem aproape de clientii nostri din piete diferite, vom adauga brandului NN elemente definitorii locale . ING Investment Management isi va schimba numele in NN Investment Partners. Acest lucru e menit sa sublinieze domeniul de activitate distinct, dar in contextul aceluiasi brand. Credem ca acesta este modul corect de a privi spre viitor pentru compania noastra si pentru clientii nostri. Suntem o companie pentru viitor: NN”, a declarat Lard Friese, vicepresedinte al ING Insurance.

in Romania, NN va integra activitatile ING Asigurari de Viata, liderul pietei de profil, ING Pensii si ING Investment Management. Ca parte a strategiei anuntate la nivel european, toate aceste divizii vor continua sa opereze sub brandul ING pana la demararea procesului de rebranding, care a avea loc cel mai devreme in 2014.

“Privim cu entuziasm redefinirea noastra ca o companie europeana cu o structura flexibila si bine adaptata noilor realitati economice, cu o noua identitate, ce imbina mostenirea bogata si radacinile olandeze cu cerintele unui brand international si sustenabil.
Ne definesc angajamentul ferm pe care ni-l asumam fata de clientii nostri – de a le oferi solutii flexibile pentru un viitor mai sigur si de a le fi permanent aproape -, profesionalismul echipei care ne reprezinta si dorinta de a crea performanta pe toate pietele pe care activam. Acestea sunt valori pe care vom continua sa le cultivam si in viitor, valori pe care clientii, angajatii si partenerii nostri le vor regasi intotdeauna la noi si care, suntem siguri, vor contribui la recunoasterea NN pe piata din Romania asa cum au contribuit, pana acum, la recunoasterea numelui ING”, a declarat Marius Popescu, Director General ING Asigurari de Viata si membru in Consiliul de Administratie al ING Pensii.

Ca parte a NN, diviziile de asigurari, pensii si investitii ale ING in Romania vor continua sa se concentreze asupra planurilor de dezvoltare ca si pana acum, investind permanent in sisteme, produse, forta de vanzari şi servicii. Contractele clientilor nu sunt impactate in niciun fel de strategia anuntata si raman neschimbate indiferent de deciziile adoptate in contextul acesteia, fiind protejate atat prin obligatiile contractuale asumate de ING, cat si prin reglementarile legale in vigoare.

You Might Also Like

Fuziunea dintre Intesa Sanpaolo Bank România și First Bank devine oficială pe 31 octombrie. Ce se întâmplă cu conturile, creditele și cardurile clienților

Premieră pe piața din România: Raiffeisen Bank încheie un parteneriat cu Munich Re pentru o tranzacție de securitizare sintetică în valoare de 1 miliard de euro – ROOF România 2025

ING și BCR: BNR nu va reduce dobânda-cheie înainte de mai 2026. Inflația rămâne aproape de 10%, economia stagnează. De ce 2025 va fi anul ajustării, 2026 al tranziției și 2027 al redresării sustenabile – și cum se va resimți în economie și pentru clienți

Studiu ING: Mai mult de jumătate dintre femeile care dețin o afacere recomandă activ și altor femei drumul antreprenorial. Banca lansează ediția 2025 a programului „She’s Next”

ZBOR, proiectul BCR dedicat tinerilor, a aniversat un an. Nicoleta Deliu-Pașol: Ne dorim ca tinerii să fie la maxim o oră jumătate de un hub ZBOR. Deschidem două hub-uri la ASE și Politehnică, în această toamnă. Investiția se ridică la 5 milioane de euro. Ce a învățat BCR de la tinerii din ZBOR?

TAGGED: NN, asigurari, ING, pensii, ING Group
bankingnews.ro 03/10/2013
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article UniCredit vrea o banca din Polonia
Next Article NBG se retrage din Romania
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Fuziunea dintre Intesa Sanpaolo Bank România și First Bank devine oficială pe 31 octombrie. Ce se întâmplă cu conturile, creditele și cardurile clienților

6 ore ago

Premieră pe piața din România: Raiffeisen Bank încheie un parteneriat cu Munich Re pentru o tranzacție de securitizare sintetică în valoare de 1 miliard de euro – ROOF România 2025

8 ore ago

ING și BCR: BNR nu va reduce dobânda-cheie înainte de mai 2026. Inflația rămâne aproape de 10%, economia stagnează. De ce 2025 va fi anul ajustării, 2026 al tranziției și 2027 al redresării sustenabile – și cum se va resimți în economie și pentru clienți

o zi ago

Studiu ING: Mai mult de jumătate dintre femeile care dețin o afacere recomandă activ și altor femei drumul antreprenorial. Banca lansează ediția 2025 a programului „She’s Next”

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?