Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Rebranding la ING
Share
Notification Show More
Latest News
Addiko Bank s-a lansat oficial în țara noastră și va activa prin subsidiara din Slovenia. Andrej Andoljsek: ”Intrarea pe piața din România marchează un moment de referință”. Carmen Staicu: ”Piața de banking digital din România devine tot mai competitivă, iar adevăratul câștigător este consumatorul”
Stiri de top
O campanie lansată de ING Bank România a folosit metafora „gogoșilor financiare” pentru a promova Kitul de siguranță pentru fraudele online. Aproape 400.000 de accesări pe soluțiile de siguranță digitală din Home’Bank. Alin Becheanu: ”Am pornit de la o observație simplă: atunci când suntem în vacanță, ne relaxăm și lăsăm garda jos”
Stiri de top
Băncile s-au „bătut” pentru garanțiile BID destinate IMM-urilor. Teodora Petre: Suprasubscrierea arată nu doar încrederea instituțiilor financiare în BID, ci și dorinta de a multiplica resursele disponibile pentru antreprenori
Stiri de top
”A fost frumos și complicat!”, prima impresie exprimată de Mihaela Lupu după finalizarea fuziunii UniCredit Bank cu Alpha Bank. Ce urmează: ”Ne dorim să ne dezvoltăm pe retail mai mult decât am făcut-o până acum”
Stiri de top
A sunat clopoțelul la BVB și pentru UniCredit. Mihaela Lupu: Oferim acces la piața locală de capital oricărui investitor care are pe radarul său România
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Rebranding la ING
Stiri de top

Rebranding la ING

bankingnews.ro
Last updated: 03/10/2013 10:15
bankingnews.ro 12 ani ago
Share
SHARE

ING Grup a anuntat numele sub care va opera, dupa anul 2014, compania care va reuni operatiunile de asigurari, pensii si management al investitiilor ale grupului in Europa: NN. Asa cum a fost anuntat in trecut, pregatirile ING pentru realizarea scenariului de baza de separare a diviziilor europene de asigurari, pensii si managementul investitiilor prin intermediul unei oferte publice initiale (IPO) sunt in plina desfasurare. Tranzactia este planificata pentru anul 2014, in functie de conditiile de piata.

In practica, procesul operational de rebranding va incepe doar dupa listarea cu succes pe piata de capital. Pana atunci, diviziile care includ ING Insurance, ING Investment Management si Nationale-Nederlanden vor continua sa isi desfasoare activitatea sub numele actuale.

“Pregatirile pentru a deveni o companie independenta avanseaza conform planului. Anuntul de astazi privind viitorul brand NN este un moment important si subliniaza faptul ca ne aflam in etapa finala de reorganizare a ING Grup. Pe parcursul acestei perioade de schimbare, vom continua sa construim un viitor puternic si sustenabil pentru activitatile noastre, pastrand ca prioritate absoluta nevoile clientilor nostri”, a declarat Ralph Hamers, CEO al ING Grup.

Activitatile de asigurari ale ING au un istoric de 170 de ani. De-a lungul anilor, Nationale-Nederlanden, ING Investment Management si ING Insurance si-au construit pozitii de top in Europa printr-o prezenta puternica in mai mult de 15 tari. Peste 12.000 de angajati ofera servicii de asigurari, pensii, investitii si servicii bancare unui numar de peste 15 milioane de clienti.

“Suntem bucurosi sa anuntam astazi NN ca fiind viitorul nostru nume si logo. Construim o noua companie care reuneste numele a trei lideri europeni in domeniul asigurarilor si managementului investitiilor sub un nou brand puternic. Chiar daca NN este un brand nou, el se bazeaza pe o mostenire bogata. Deoarece am vrut sa ramanem aproape de clientii nostri din piete diferite, vom adauga brandului NN elemente definitorii locale . ING Investment Management isi va schimba numele in NN Investment Partners. Acest lucru e menit sa sublinieze domeniul de activitate distinct, dar in contextul aceluiasi brand. Credem ca acesta este modul corect de a privi spre viitor pentru compania noastra si pentru clientii nostri. Suntem o companie pentru viitor: NN”, a declarat Lard Friese, vicepresedinte al ING Insurance.

in Romania, NN va integra activitatile ING Asigurari de Viata, liderul pietei de profil, ING Pensii si ING Investment Management. Ca parte a strategiei anuntate la nivel european, toate aceste divizii vor continua sa opereze sub brandul ING pana la demararea procesului de rebranding, care a avea loc cel mai devreme in 2014.

“Privim cu entuziasm redefinirea noastra ca o companie europeana cu o structura flexibila si bine adaptata noilor realitati economice, cu o noua identitate, ce imbina mostenirea bogata si radacinile olandeze cu cerintele unui brand international si sustenabil.
Ne definesc angajamentul ferm pe care ni-l asumam fata de clientii nostri – de a le oferi solutii flexibile pentru un viitor mai sigur si de a le fi permanent aproape -, profesionalismul echipei care ne reprezinta si dorinta de a crea performanta pe toate pietele pe care activam. Acestea sunt valori pe care vom continua sa le cultivam si in viitor, valori pe care clientii, angajatii si partenerii nostri le vor regasi intotdeauna la noi si care, suntem siguri, vor contribui la recunoasterea NN pe piata din Romania asa cum au contribuit, pana acum, la recunoasterea numelui ING”, a declarat Marius Popescu, Director General ING Asigurari de Viata si membru in Consiliul de Administratie al ING Pensii.

Ca parte a NN, diviziile de asigurari, pensii si investitii ale ING in Romania vor continua sa se concentreze asupra planurilor de dezvoltare ca si pana acum, investind permanent in sisteme, produse, forta de vanzari şi servicii. Contractele clientilor nu sunt impactate in niciun fel de strategia anuntata si raman neschimbate indiferent de deciziile adoptate in contextul acesteia, fiind protejate atat prin obligatiile contractuale asumate de ING, cat si prin reglementarile legale in vigoare.

You Might Also Like

Addiko Bank s-a lansat oficial în țara noastră și va activa prin subsidiara din Slovenia. Andrej Andoljsek: ”Intrarea pe piața din România marchează un moment de referință”. Carmen Staicu: ”Piața de banking digital din România devine tot mai competitivă, iar adevăratul câștigător este consumatorul”

O campanie lansată de ING Bank România a folosit metafora „gogoșilor financiare” pentru a promova Kitul de siguranță pentru fraudele online. Aproape 400.000 de accesări pe soluțiile de siguranță digitală din Home’Bank. Alin Becheanu: ”Am pornit de la o observație simplă: atunci când suntem în vacanță, ne relaxăm și lăsăm garda jos”

Băncile s-au „bătut” pentru garanțiile BID destinate IMM-urilor. Teodora Petre: Suprasubscrierea arată nu doar încrederea instituțiilor financiare în BID, ci și dorinta de a multiplica resursele disponibile pentru antreprenori

”A fost frumos și complicat!”, prima impresie exprimată de Mihaela Lupu după finalizarea fuziunii UniCredit Bank cu Alpha Bank. Ce urmează: ”Ne dorim să ne dezvoltăm pe retail mai mult decât am făcut-o până acum”

A sunat clopoțelul la BVB și pentru UniCredit. Mihaela Lupu: Oferim acces la piața locală de capital oricărui investitor care are pe radarul său România

TAGGED: ING Group, NN, asigurari, ING, pensii
bankingnews.ro 03/10/2013
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article UniCredit vrea o banca din Polonia
Next Article NBG se retrage din Romania
- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Addiko Bank s-a lansat oficial în țara noastră și va activa prin subsidiara din Slovenia. Andrej Andoljsek: ”Intrarea pe piața din România marchează un moment de referință”. Carmen Staicu: ”Piața de banking digital din România devine tot mai competitivă, iar adevăratul câștigător este consumatorul”

o zi ago

O campanie lansată de ING Bank România a folosit metafora „gogoșilor financiare” pentru a promova Kitul de siguranță pentru fraudele online. Aproape 400.000 de accesări pe soluțiile de siguranță digitală din Home’Bank. Alin Becheanu: ”Am pornit de la o observație simplă: atunci când suntem în vacanță, ne relaxăm și lăsăm garda jos”

o zi ago

Băncile s-au „bătut” pentru garanțiile BID destinate IMM-urilor. Teodora Petre: Suprasubscrierea arată nu doar încrederea instituțiilor financiare în BID, ci și dorinta de a multiplica resursele disponibile pentru antreprenori

2 zile ago

”A fost frumos și complicat!”, prima impresie exprimată de Mihaela Lupu după finalizarea fuziunii UniCredit Bank cu Alpha Bank. Ce urmează: ”Ne dorim să ne dezvoltăm pe retail mai mult decât am făcut-o până acum”

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?