Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Revolut ajunge la 10 milioane de clienți persoane fizice în Europa Centrală și de Est. România, „locomotiva” din UE
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Informații financiare > Revolut ajunge la 10 milioane de clienți persoane fizice în Europa Centrală și de Est. România, „locomotiva” din UE
Informații financiare

Revolut ajunge la 10 milioane de clienți persoane fizice în Europa Centrală și de Est. România, „locomotiva” din UE

Gabriela Dinu
Last updated: 18/10/2023 10:53
Gabriela Dinu 2 ani ago
Share
SHARE

Revolut anunță că a trecut pragul de 10 milioane de clienți retail în regiunea Europa Centrală și de Est, unde procesează peste 138 de milioane de tranzacții pe lună , în medie, în creștere cu 67%, comparativ cu media lunară a tranzacțiilor înregistrate în anterioarele 12 luni complete.

Contents
Romania, „locomotiva” din UE Joe Heneghan: Este o importantă realizare pentru echipa noastră extinderea cu 43% a bazei de clienți în regiunea CEE

De asemenea, numărul cardurilor virtuale, de unică folosință și al celor digitale emise în regiune a ajuns la 50 milioane, până la data de 30 septembrie 2023, subliniind contribuția Revolut la incluziunea financiară și la dezvoltarea economiei globale fără frontiere. În regiunea CEE, 7 din 10 tranzacții cu cardul fizic efectuate cu Revolut, în ultimele 12 luni, au fost efectuate pe piețele domestice, arătând utilizarea zilnică intensivă a băncii digitale drept cont principal pentru cheltuieli obișnuite.

Compania marchează, astfel, mai multe momente importante în evoluția sa spre o bancă digitală pan-europeană: peste 3 milioane de clienți în România, aproape 3 milioane de clienți în Polonia, peste 1 milion de clienți persoane fizice în Ungaria.

În regiunea CEE sunt incluse Bulgaria, Croația, Cehia, Estonia, Letonia, Lituania, Polonia, România, Slovacia, Slovenia și Ungaria, unde milioane de clienți folosesc Revolut ca un cont bancar principal sau pentru nevoi financiare cotidiene. De la transferuri internaționale de bani la schimburi valutare și conturi curente în diverse monede, Revolut este folosit ca un ghișeu electronic în smartphone de unde utilizatorii își pot administra fondurile personale așa cum doresc și pot emite carduri virtuale sau fizice sau pot pune bani la dispoziția copiilor, direct pe card.

Romania, „locomotiva” din UE

România, cu peste 3 milioane de clienți și-a majorat baza de utilizatori cu 39% în ultimele 12 luni și este „locomotiva” regională a companiei, cu prima poziție în UE și a doua la nivel global după Regatul Unit. Polonia, de asemenea, a avut o creștere puternică a bazei de clienți, cu 48%. Ungaria, cu 1 milion de clienți, Bulgaria (670.000 clienți) și Cehia (peste 600.000 de clienți) completează Top 5 piețe.

Creșterea popularității băncii digitale în regiune poate fi explicată și prin prisma rezultatelor unei cercetări realizate recent de compania Dynata, printre consumatorii din CEE . Aproape jumătate dintre respondenții la acest studiu au spus că preferă băncile digitale: 34% pentru flexibilitate și 12% pentru un control mai bun asupra propriilor fonduri. O treime dintre respondenți ar prefera să aibă acces la ambele forme de servicii bancare – atât acces la ghișeul bancar (fizic), cât și aplicații de digital banking în telefonul mobil. Doar 12% mai preferă varianta cu prezență concretă mai ales pentru a cere sfaturi și consiliere unei persoane reale.

Joe Heneghan: Este o importantă realizare pentru echipa noastră extinderea cu 43% a bazei de clienți în regiunea CEE

„Revolut continuă să își întărească poziția de lider în segmentul băncilor digitale din regiune și ca un important jucător pan-european în industrie. Le suntem recunoscători clienților pentru încrederea arătată și suntem încântați să vedem impactul pe care banca noastră digitală îl are în ecosistemul financiar local. Este o importantă realizare pentru echipa noastră extinderea cu 43% a bazei de clienți în regiunea CEE. Ne vom concentra să facem și mai accesibil produsul nostru pentru și un număr mai mare de clienți în perioada următoare și să creștem mai mult prezența noastră în regiune”, a comentat Joe Heneghan, CEO Revolut Bank.

“Revolut are o misiune – aceea de a da acces oricui la o economie fără frontiere. Anul acesta, am făcut pași importanți în această direcție, cu o creștere solidă a bazei de clienți, ajungând la 10 milioane de utilizatori în regiune. Potrivit datelor rezultate dintr-un studiu comandat de noi în regiune, 40% dintre respondenții din CEE iau în calcul investițiile în instrumente precum acțiunile, ETF-urile, MMF (money market funds – fonduri mutuale de investiții) sau criptomonedele pentru a pune bani deoparte, iar 16% au cel puțin un cont de economii deschis la o bancă digitală . Asistăm la o creștere a încrederii clienților în fintech-uri și bănci digitale, așa cum este Revolut, iar aceasta ne încurajează să concepem și mai multe produse financiare și mai multe funcționalități”, a adăugat Wiktor Stopa, Head of Growth.

Lansat în Marea Britanie în 2015, fintech-ul Revolut a oferit inițial transfer și schimb valutar. Astăzi, peste 35 de milioane de clienți din întreaga lume folosesc zeci de produse inovatoare Revolut, inclusiv plăți peer-to-peer, conturi de economisire sau conturi pentru copii, Revolut <18, Sejururi și Activități pentru rezervarea vacanțelor, tranzacționarea de acțiuni și ETF-uri, investiții.

Recent, compania a început roll-out-ul versiunii 10 a aplicației de digital banking. Cu toate cardurile și conturile vizibile chiar din ecranul principal, clienții au la îndemână acum toate produsele care îi ajută să obțină mai mult de la beneficiile și avantajele oferite de Revolut și de la instrumentele de investiții. Revolut 10 este conceput pentru a face operațiunile cu banii și mai ușor de realizat, în condițiile în care tot mai mulți clienți români folosesc banca digitală ca un cont bancar principal, indiferent că e vorba de plăți, economii, investiții, donații sau împrumuturi. Principala îmbunătățire – mai multă libertate de mișcare pentru client, care își poate personaliza acum aplicația cu temele, widgeturile sau fundalurile preferate.

Cifre cheie la nivel regional și local

● Top 10 orașe din regiune, după numărul de clienți persoane fizice, arată astfel: București (590.000), Varșovia (360.000), Budapesta (356.000), Sofia (270.000), Vilnius (173.000), Cracovia (165.000), Wroclaw (152.000), Riga (138.000), Praga (124.000), Zagreb (117.000)
● Lituania (465.000 clienți persoane fizice) este „căminul” Revolut Bank Europe și se află în faza de constituire a echipei ce va concepe produsul de credit ipotecar
● România (peste 3 milioane de clienți) se află în top 3 bănci pe plan local, după baza de clienți retail
● Polonia (aproape 3 milioane de clienți) a fost prima piață unde s-a lansat produsul Pay Later (Buy Now Pay Later) și este singura țară din regiune care are trei orașe în top 100 localități cu peste 100.000 de clienți Revolut
● În Ungaria (1 milion de clienți), Revolut este popular mai ales printre locuitorii Budapestei, unde se înregistrează peste 36% din baza totală de clienți Revolut din această piață
● Bulgaria (670.000 clienți) a înregistrat o rată de creștere a bazei de clienți de 47%, superioară celei înregistrate la nivel regional, în ultimele 12 luni
● Cehia (600.000 clienți) a fost prima țară unde s-a lansat produsul Flexible Accounts- un produs de investiții care îi ajută pe clienți să pună bani deoparte și să obțină și mai mult de la fondurile lor, în perioade cu inflație în creștere
● Croații (360.000 clienți) au realizat peste 12 milioane de plăți cu cardul Revolut în ultimele 12 luni complete, cu 57% comparativ cu perioada anterioară. Cum două treimi dintre aceste plăți au fost făcute pe plan local, croații folosesc Revolut mai ales ca un card pentru cumpărăturile zilnice
● Slovacia (204.000 clienți) a înregistrat aproape 10 milioane de plăți cu Revolut în ultimele 12 luni complete, cu 71% mai mult decât în anterioarele 12 luni complete
● Slovenia (116.000 clienți) a înregistrat aproape 6 million de plăți cu cardurile Revolut, în ultimele 12 luni complete (+67% față de anterioarele 12 luni).

Revolut derulează operațiuni în regiunea CEE și în tot Spațiul Economic European (SEE) în baza unei licențe bancare acordate de Banca Lituaniei, are sediul central la Vilnius (Lituania) și își desfășoară activitatea sub supravegherea Băncii Centrale Europene (BCE) și a

You Might Also Like

3 din 4 români planifică să-și renoveze locuința în 2025, iar bugetul mediu depășește 9.000 de lei. Vladimir Kalinov, Raiffeisen Bank: Printr-o planificare financiară atentă și cu produsele bancare potrivite, oricine își poate îmbunătăți locuința și transforma casa în acasă

BCR se alătură sistemului RoPay: plăți instant prin cod QR direct din aplicația George. Cristian Mustață dezvăluie care sunt pașii următori

FMI a revizuit în scădere, la 1,6%, estimările privind evoluția economiei românești în acest an

Care sunt diferențele între cardurile de credit, de debit și cele de cumpărături și ce trebuie să știm despre acest tip de împrumut?

Atenționare privind tentative de fraudă în numele Băncii Naționale a României

TAGGED: card, Romania, cont, UE, banca digitala, Revolut, card Revolut
Gabriela Dinu 18/10/2023
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Numărul proceselor dintre consumatori și bănci este la minim, iar negocierile încheiate în cadrul CSALB au crescut cu 20%. Din 2016 până în 2023, valoarea beneficiilor financiare se ridică la 10 milioane de euro
Next Article BCE a decis să trecă la următoarea fază a proiectului euro digital, din 1 noiembrie 2023

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

3 din 4 români planifică să-și renoveze locuința în 2025, iar bugetul mediu depășește 9.000 de lei. Vladimir Kalinov, Raiffeisen Bank: Printr-o planificare financiară atentă și cu produsele bancare potrivite, oricine își poate îmbunătăți locuința și transforma casa în acasă

3 săptămâni ago

BCR se alătură sistemului RoPay: plăți instant prin cod QR direct din aplicația George. Cristian Mustață dezvăluie care sunt pașii următori

4 săptămâni ago

FMI a revizuit în scădere, la 1,6%, estimările privind evoluția economiei românești în acest an

4 săptămâni ago

Care sunt diferențele între cardurile de credit, de debit și cele de cumpărături și ce trebuie să știm despre acest tip de împrumut?

o lună ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?