Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Robotul Livia are pereche! Raul de la Banca Transilvania oferă non-stop anumite informatii pentru antreprenori
Share
Notification Show More
Latest News
Încep înscrierile în a doua ediție a programului She’s Next, inițiat de ING și Visa, în colaborare cu Impact Hub Bucharest. Luana Sorescu: ”Credem că atunci când femeile antreprenoare au acces la instrumente, finanţare şi o reţea de susținere, pot transforma ideile bune în poveşti de succes”
Stiri de top
Adio IBAN: Salt Bank și Libra Internet Bank introduc plăți doar cu numărul de telefon, instant și gratuit
Stiri de top
Podcast CSALB. Ne pot ajuta roboții în relația cu banca? Cât de mult va schimba Inteligența Artificială bankingul românesc?
Interviuri Stiri de top
Raiffeisen Bank lansează primul card de credit 100% digital, disponibil instant în Smart Mobile
Stiri de top
BRD simplifică actualizarea datelor prin parteneriat cu Direcția pentru Evidența Persoanelor. Maria Rousseva: Prioritatea noastră este să facem viața clienților mai ușoară
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Robotul Livia are pereche! Raul de la Banca Transilvania oferă non-stop anumite informatii pentru antreprenori
Stiri de top

Robotul Livia are pereche! Raul de la Banca Transilvania oferă non-stop anumite informatii pentru antreprenori

Gabriela Dinu
Last updated: 06/08/2018 14:41
Gabriela Dinu 7 ani ago
Share
SHARE

Clienții micro-companii, IMM şi Corporate ai Băncii Transilvania au la dispoziție, începând de azi, un nou mod de a interacționa online cu banca, prin Robotul Raul. Aceştia pot afla non-stop, prin Facebook Messenger şi Skype, informații despre conturile, produsele şi serviciile pe care le au la BT. Banca Transilvania facilitează astfel accesul clienților la informații în timp real.

Banca Transilvania are 250.000 de clienți companii, iar o treime dintre firmele înființate în anul 2017 au ales să colaboreze cu Banca Transilvania.

Robotul Raul oferă antreprenorilor detalii precum: IBAN-ul şi soldul contului curent în lei sau în alte valute; sumele de plată aferente cardurilor de credit; detalii despre rate, dobânzi, comisioane la credite sau popriri; cursul valutar; numărul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumpărături STAR, respectiv informații despre pachetul NELIMITAT în rețeaua BT şi extraopțiunile acestuia. Confidențialitatea informațiilor este asigurată de cele două coduri care trebuie specificate de clienți la începutul conversației cu Robotul Raul, şi anume codul unic de identificare şi cel primit prin telefon.

Robotul Raul comunică online astfel:

•    Prin Facebook: Like paginii Raul de la BT → Messenger → Start → Înregistrare → completare CIF (detalii despre CIF) → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresarea întrebării în scris;
•    Prin Skype: Adăugare în lista de contacte → Start → Înregistrare → completare CIF → completare cu codul de validare primit pe telefon → adresarea întrebării în scris.

Acesta este al doilea chatbot al Băncii Transilvania, primul fiind Livia, dedicat comunicării cu clienții persoane fizice.

În medie, Robotul Livia a oferit 250.000 de răspunsuri/lună în acest an clienților băncii şi ai companiei BT Direct. Ambele lansări reprezintă premiere în comunicarea băncilor din România şi sunt un pas înainte pentru oferirea unor experiențe pozitive clienților.

 

https://www.bankingnews.ro/wp-content/uploads/2018/08/bt-raul.mp4

You Might Also Like

Încep înscrierile în a doua ediție a programului She’s Next, inițiat de ING și Visa, în colaborare cu Impact Hub Bucharest. Luana Sorescu: ”Credem că atunci când femeile antreprenoare au acces la instrumente, finanţare şi o reţea de susținere, pot transforma ideile bune în poveşti de succes”

Adio IBAN: Salt Bank și Libra Internet Bank introduc plăți doar cu numărul de telefon, instant și gratuit

Podcast CSALB. Ne pot ajuta roboții în relația cu banca? Cât de mult va schimba Inteligența Artificială bankingul românesc?

Raiffeisen Bank lansează primul card de credit 100% digital, disponibil instant în Smart Mobile

BRD simplifică actualizarea datelor prin parteneriat cu Direcția pentru Evidența Persoanelor. Maria Rousseva: Prioritatea noastră este să facem viața clienților mai ușoară

TAGGED: Banca Transilvania, Raul de la BT, robortul Raul
Gabriela Dinu 06/08/2018
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Strategia digitala a UniCredit Bank: dobândă de 3,5% pentru depozitele noi pe 6 luni deschise online
Next Article BNR a încheiat patru protocoale de cooperare cu Serviciul Român de Informaţii
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Încep înscrierile în a doua ediție a programului She’s Next, inițiat de ING și Visa, în colaborare cu Impact Hub Bucharest. Luana Sorescu: ”Credem că atunci când femeile antreprenoare au acces la instrumente, finanţare şi o reţea de susținere, pot transforma ideile bune în poveşti de succes”

3 ore ago

Adio IBAN: Salt Bank și Libra Internet Bank introduc plăți doar cu numărul de telefon, instant și gratuit

5 ore ago

Podcast CSALB. Ne pot ajuta roboții în relația cu banca? Cât de mult va schimba Inteligența Artificială bankingul românesc?

23 de ore ago

Raiffeisen Bank lansează primul card de credit 100% digital, disponibil instant în Smart Mobile

23 de ore ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?