Reprezentantii Bancii Transilvania au ajuns la concluzia ca este nevoie de o schimbare radicala in ceea ce priveste relatia cu clientii, in mod special pe directia simplificarii procedurilor care se impun la efectuarea operatiunilor bancare, de la deschiderea unui cont pana la accesarea unui credit. Sesizand faptul ca hartogaria si birocratia creeaza neplaceri multiple clientilor, Banca Transilvania vrea sa renunte la formalitatile exagerate, mizand pe o noua atitudine.
”Ultimii ani au adus numeroase noi reglementari ale domeniului bancar care, accentuate de formalitatile interne, au contribuit la situatia din momentul de fata in care clientul si, implicit, functionarul bancar pierd prea mult timp cu realizarea unor banale operatiuni”, a declarat, pentru publicatia online www.bankingnews.ro, Tiberiu Moisa, Director Executiv Clienti Corporativi & IMM in cadrul Bancii Transilvania (foto).
Practic, institutia de credit deruleaza in momentul de fata un amplu proiect, denumit ”Back to simplicity”, prin care se urmareste revizuirea radicala a procedurilor si a documentatiei necesare in cazul operatiunilor bancare cu scopul precis de a simplifica viata la ghiseu. ”Rezultatele acestui proces vor incepe sa fie vizibile in maximum doua luni”, a evidentiat Tiberiu Moisa.
Obiectiv Banca Transilvania pentru 2012: 8.000 de credite noi pentru micii intreprinzatori
In alta ordine de idei, oficialul Bancii Transilvania ne-a precizat ca institutia vizeaza in acest an acordarea a 8.000 de imprumuturi noi pentru intreprinderile mici si mijlocii, dupa ce in 2011 numarul acestora s-a ridicat la 6.000.
”Majoritatea creditelor noi pe care le-am dat anul trecut au fost pentru capital de lucru. Firmele mici au nevoie de lichiditati in anumite momente pentru desfasurarea optima a activitatii. Valoarea media a imprumuturilor a fost de 12.000 – 13.000 euro”, a explicat Tiberiu Moisa.
Bilantul pe 2011 arata ca sectorul micilor intreprinzatori a contribuit cel mai mult la profitul bancii. Tocmai de aceea, Banca Transilvania isi va continua focusul pe acest segment de piata, chiar daca in actualul climat economic pare tot mai greu de crezut ca micile afaceri pot avea sorti de izbanda.