Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: SelfPay anunță peste 20.000 de instalări ale aplicației mobile la 3 luni de la momentul lansării acesteia.
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri pe scurt > SelfPay anunță peste 20.000 de instalări ale aplicației mobile la 3 luni de la momentul lansării acesteia.
Stiri pe scurt

SelfPay anunță peste 20.000 de instalări ale aplicației mobile la 3 luni de la momentul lansării acesteia.

Gabriela Dinu
Last updated: 12/12/2018 15:24
Gabriela Dinu 6 ani ago
Share
SHARE

SelfPay, liderul pieței de terminale de plată de tip self-service din România, anunță peste 20.000 de instalări ale aplicației mobile la 3 luni de la momentul lansării acesteia.

Aplicația mobilă SelfPay oferă utilizatorilor Stațiilor de Plată numeroase avantaje, precum păstrarea istoricului plătilor efectuate și a chitanțelor aferente în format digital, acumularea și posibilitatea de utilizare a restului rezultat în urma efectuării de plăți direct din aplicație, localizarea celor mai apropiate stații de plată sau acumularea punctelor pentru participarea la campaniile cu premii organizate de SelfPay.

Lansarea aplicației mobile SelfPay face parte din strategia companiei de a oferi clienților săi soluții simple, ușor accesibile și adaptate nevoilor digitale ale consumatorilor. Prin stațiile de plată SelfPay, compania pune la dispoziția clienților săi mai mult de 120 de servicii, printre care se numără: plata facturilor, plata rovinietei, plata ratelor la credite, plata întreținerii, reincărcarea eletronică a cartelelor de telefon mobil, plata serviciilor sau a produselor cumpărate online, monedă electronică, donații, bilete de tren, plata taxelor și impozitelor, bilete la spectacole și nu numai.

„Prin lansarea aplicației mobile, compania noastră reconfirmă preocuparea de a oferi clienților săi o experiență omnichannel completă. Aplicația SelfPay este adoptată și utilizată deja de mii de persoane care își țin evidența facturilor și a serviciilor achitate la stațiile de plată SelfPay. Estimăm că până la finele anului 2019 cel puțin 25% dintre utilizatorii stațiilor de plată vor instala și utiliza aplicația mobilă, fată de 3% în prezent, la doar 3 luni de la momentul lansării.” a declarat Adrian Badea, CEO SelfPay.

Scanarea chitanțelor emise de stațiile SelfPay pentru colectarea de puncte ce se adaugă ca beneficii în contul utilizatorului este cea mai utilizată funcționalitate a aplicației. Cu punctele acumulate, clienții SelfPay se pot califica pentru participarea la campania curentă în cadrul căreia, compania oferă premii în valoare de peste 140.000 de lei, Marele Premiu fiind un autoturism Jeep Renegade.

Aplicația mobilă SelfPay poate fi descărcată gratuit din Google Play și App Store. 

Topul tranzacțiilor realizate de către utilizatorii aplicației include tranzacțiile de monedă electronică – 38.86%, serviciile de plăți facturi – 32.44% și tranzacțiile de reincărcare a cartelei de telefon mobil – 13.80%.

Rețeaua de stații de plată SelfPay este alcătuită în prezent din peste 3.900 de stații, amplasate în peste 900 de localităti din tară, iar până la finalul anului 2018 va ajunge la 4.000 de stații SelfPay, în creștere cu 38% față de anul 2017.

 

Despre SelfPay

SelfPay deține cea mai mare rețea de stații de plată de tip self-service din Romania, alcatuită din peste 3.900 de statii, amplasate în peste 900 de localități din țară. Stațiile de plata SelfPay pot fi găsite în marile rețele de retail modern, universități, centre comerciale, piețe, benzinării și magazine de proximitate. Prin stațiile de plata SelfPay pot fi efectuate plăți pentru o gamă largă de produse și servicii: plăți facturi, roviniete, reîncărcarea cartelelor prepaid de telefonie mobila, plăți online, moneda electronică, bilete de tren, bilete la spectacole, impozite, taxe și multe altele.

You Might Also Like

SelfPay a promovat soluțiile de fintech dezvoltate 100% în România la Money 20/20 Las Vegas și Parcel+Post Expo 2023. Adrian Badea: „Suntem încântați și onorați că am putut reprezenta România la cel mai înalt nivel în cadrul unor reuniuni ale unora dintre cele mai dinamice și mai inovatoare industrii din lume”

În așteptarea decizie BNR, ROBOR la 3 luni urcă până la 2,45%

BNR se implică în proiectele de sustenabilitate și finanțare verde. Ce alte angajamente își asuma Banca Centrală odată cu efortul de reducere a riscurilor climatice din sectorul bancar

Indicele ROBOR la 3 luni a urcat la 2,13% pe an

Ministerul Finanţelor se bazează pe împrumuturi și în această lună. Ce sumă este necesară pentru finanțarea deficitului de la bugetul de stat

TAGGED: SelfPay
Gabriela Dinu 12/12/2018
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Impreviziunea va fi definită prin lege. Daniel Zamfir: am considerat că este util să stabilim noi acele criterii, să nu lăsam oamenii la mâna unor judecători. Ce spun reprezentanții băncilor prezenți în Comisie
Next Article UniCredit acordă credite pentru IMM cu garanție de 50% în urma unui acord încheiat cu Fondul European de Investiții

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

SelfPay a promovat soluțiile de fintech dezvoltate 100% în România la Money 20/20 Las Vegas și Parcel+Post Expo 2023. Adrian Badea: „Suntem încântați și onorați că am putut reprezenta România la cel mai înalt nivel în cadrul unor reuniuni ale unora dintre cele mai dinamice și mai inovatoare industrii din lume”

2 ani ago

În așteptarea decizie BNR, ROBOR la 3 luni urcă până la 2,45%

4 ani ago

BNR se implică în proiectele de sustenabilitate și finanțare verde. Ce alte angajamente își asuma Banca Centrală odată cu efortul de reducere a riscurilor climatice din sectorul bancar

4 ani ago

Indicele ROBOR la 3 luni a urcat la 2,13% pe an

4 ani ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?