Luni, la ora 9.00, începe #Summervibes, o nouă campanie de shopping bancar online lansată de Banca Transilvania. Clienţii şi viitorii clienţi ai băncii pot aplica în 20 iulie, pe siteul BT, la produse şi servicii cu reduceri şi alte beneficii: creditul imobiliar/ipotecar, creditul de nevoi personale, cardul de cumpărături STAR Forte şi Gold. Până la începerea #Summervibes, cei care se înscriu online în campanie pentru a afla primii detalii despre oferte, intră la tragerea la sorţi pentru unul dintre cele trei weekenduri în glamping.
Summervibes vine după succesul #Goodvibesonly, tot o campanie BT online şi singura lansată de o bancă pe perioada pandemiei. Potrivit băncii, în campania din luna iunie peste 16.000 de clienţi au aplicat online pentru credite, în decurs de zece zile, pentru planuri personale sau achiziţionarea unei locuinţe.
Detalii despre oferta #SummerVibes:
•Creditul imobiliar/ipotecar în lei pentru achiziţie sau refinanţare împrumut de la altă bancă: dobândă variabilă IRCC 2,41 puncte procentuale + 2,55 puncte procentuale, în prezent 4,96% (faţă de marja standard a băncii, de 2,95%, respectiv 3,25% pentru cine nu primeşte venitul în cont BT);
•Creditul de nevoi personale Practic BT cu dobânda fixă în lei + asigurare de viaţă şi şomaj: dobândă fixă de 7,99% (faţă de 10,5% sau 9,5%);
•Pachet de produse: creditul de nevoi personale Practic BT cu asigurare de viaţă şi şomaj, cu dobândă fixă în lei: dobânda fixă este de 7,49% (faţă de 10,5%) + cardul de cumpărături STAR Forte/Gold cu 150 de puncte STAR (echivalentul a 150 de lei);
•Cardul de cumpărături Forte/Gold cu 200 de puncte STAR (echivalent a 200 de lei).
•Pentru cei care duc în această perioadă dorul festivalurilor, #Summervibes înseamnă reduceri de până la 50% la shopurile UNTOLD, Summer Well, Sports Festival şi U-BT.
Conceptul de shopping bancar online a fost lansat pe piaţă de Banca Transilvania şi înseamnă discounturi şi beneficii la produse şi servicii. Bank to School, Bank Friday, DragoBT, Un Mai Muncitoresc, BaBeTe, Banksylvania, BANKschet, Ziua Bărboşilor, Ziua iubitorilor de cafea, Cea mai lungă zi, Fii golgheter cu STAR, O dată la patru ani şi Good Vibes Only sunt conceptele de până acum, inspirate din trenduri, evenimente sau sărbători.
Potrivit băncii, clienții vor beneficia automat de înscrierea în tragerea la sorți pentru un glamping. Detalii despre campania cu premii AICI