Obiectivul unei evaluări de 1 miliard de dolari, prin care o companie devine un „unicorn”, nu e deloc ușor de atins. Un punct bun de pornire pentru orice business este, însă, să adopte cultura specifică business-urilor care sunt deja în această ligă, caracterizată prin dinamism, agilitate și inovație.
TBI Bank are deja această cultură și o mentalitate mai apropiată unui fintech decât unei bănci tradiționale, așa că introduce acum și o mascotă care să reflecte acest spirit. Tibi, mascota unicorn, va fi prezentă în toată comunicarea cu clienții, cu partenerii și cu publicul larg, într-un ton unic, onest și prietenos.
Ideea lui Tibi a pornit în echipa de Funding a băncii, după un brainstorming intens pentru poziționarea mai atractivă și, în același timp, mai apropiată de consumator a depozitelor oferite de TBI Bank. Tibi este un unicorn pasionat de tehnologie, convins că serviciile bancare pot deveni mai simple în mediul digital. De aceea, Tibi va deveni modul prin care TBI Bank va face produsele și serviciile sale mai ușor de înțeles, totul în mediul virtual.
„În ultimele câteva luni, echipa s-a implicat, cu dedicare și entuziasm, să-l transforme pe Tibi în realitate, așa încât să avem acum o voce autentică și orientată către client ”, a spus Gergana Staykova, SVP, Lending and Distribution în cadrul TBI Bank.
„Tibi va fi alături de clienți și le va transmite mesaje într-un mod cât mai simplu, fără termeni complicați, ducând experiența acestora în interacțiunea cu banca la următorul nivel”.
Tibi s-a alăturat echipei TBI Bank și are inclusiv propriul profil în platforma de comunicare internă a băncii, unde își spune deja părerea despre diferite inițiative și planuri pentru 2021. Mai departe, unicornul inedit și cu personalitate urmează să-și facă apariția și în mediul digital.