UniCredit Tiriac Bank a lansat aplicatia de Mobile B@nking, care permite clientilor sa acceseze serviciile bancare in orice moment, cu minimum de efort si in deplina singuranta, avand la dispozitie un telefon mobil cu acces la internet. Astfel, UniCredit Tiriac Bank se afla printre primele banci din Romania care implementeaza serviciul de Mobile B@nking pentru aproape orice tip de telefon sau tableta: iPhone, iPad, BlackBerry, Nokia, Samsung, HTC, LG, Motorola, Sony Ericsson, etc.
Clientul poate solicita noua aplicatie fie intr-una din sucursalele bancii, fie prin contul deja existent de Online B@nking, folosind submeniul dedicat. In maximum 48 ore, clientul primeste, prin sms, din partea UniCredit Tiriac Bank, datele necesare descarcarii aplicatiei si validarii propriului cont. Este foarte simplu: aplicatia securizata este descarcata direct pe telefonul mobil/tableta clientului. Aceasta poate fi descarcata pe aproape orice telefon mobil, indiferent de reteaua de telefonie mobila nationala sau din strainatate.
O alta inovatie aplicata pentru serviciile bancare pe telefonul mobil de la UniCredit Tiriac Bank, comparativ cu utilizarea unui desktop/laptop, este inlocuirea token-ului cu un program de securitate in aplicatie. Serviciul de Mobile B@nking este sigur pentru client, dispozitivul de securitate nemaifiind necesar, datorita incorporarii acestui program special. Astfel, codul de securitate poate fi acum introdus direct de pe terminal/telefonul mobil. Accesul la aplicatie este, astfel, protejat de codul de activare, codul PIN definit de client si de codul de securitate incorporat in aplicatie.
Serviciul de Mobile B@nking este foarte accesibil si avantajos din punctul de vedere al costurilor. Cu doar 2 lei pe luna sau gratuit in cadrul anumitor pachete, clientul are acces la conturile sale. Pentru tranzactiile efectuate prin Mobile B@nking, clientilor le sunt percepute aceleasi comisioane aferente platilor efectuate prin Online B@nking.
Serviciile bancare la distanta, Online B@nking/Mobile B@nking, ii permit clientului sa economiseasca semnificativ, avand in vedere ca operatiunile astfel efectuate sunt gratuite in cazul tranzactiilor intre conturi deschise la UniCredit Tiriac Bank sau cu 50% mai ieftine in raport cu cele efectuate la ghiseele bancii in cazul tranzactiilor catre conturi deschise la alte banci.
„Dorim sa le oferim clientilor nostri un mod de lucru cat mai complet, cat mai avantajos si oricand la indemana. Mobile B@nking si Online B@nking reprezinta unele dintre cele mai dinamice servicii oferite de banca noastra, deoarece suntem constienti ca este foarte important sa tinem pasul cu inovatiile tehnologice, pentru a le oferi clientilor cele mai bune solutii”, a declarat Bogdan Spuza, Director Marketing & Segmente in cadrul diviziei Retail a UniCredit Tiriac Bank.
Numarul utilizatorilor de servicii bancare prin internet de la UniCredit Tiriac Bank a ajuns, la jumatatea acestui an, la peste 116.000 de clienţi dintre care peste 79.000 sunt persoane fizice, si 37.00 persoane juridice.
Tranzactii care pot fi efectuate in prezent prin Mobile B@nking:
n Vizualizare conturi (istoric, tranzactii efectuate, fara limita de timp)
n Plati in RON (standard si in regim de urgenta)
n Transfer intre conturile proprii
n Sabloane plati (sincronizate cu sabloanele existente in OnlineB@nking)
n Carduri (informatii, sold, tranzactii)
n Schimb valutar (informatii rate de schimb ,schimb valutar intre conturile proprii)
Avantaje
· Economie de timp – Seviciul este activ permanent. In plus, clientii beneficiaza de asistenta tehnica profesionala prin telefon, e-mail sau mesaje online, de luni pana vineri intre orele 08:00 si 20:00. Mai mult, orele limita de procesare a tranzactiilor sunt prelungite, prin Mobile B@nking, fata de casieria sucursalei.
· Economie de bani – Operatiunile efectuate prin Online B@nking sunt gratuite in cazul tranzactiilor intre conturi deschise la UniCredit Tiriac Bank sau cu 50% mai mici in raport cu cele efectuate la ghiseele bancii in cazul tranzactiilor catre conturi deschise la alte banci
· Acces simplu si mobilitate – serviciul poate fi folosit non – stop direct de pe telefon, iPAD sau iPOD, indiferent unde se afla clientul, atat timp cat exista conexiune la internet, accesul facandu-se direct prin introducerea codurilor de securitate pe telefonul mobil, nefiind necesar un alt dispozitiv pentru logare si/sau semnare/validare a platilor
· Informare permanenta – Clientul poate verifica in orice moment ce cheltuieli a facut si de unde, fiind suficient sa verifice optiunea Istoric din meniul Informatii Conturi. De asemenea, beneficiaza oricand de asistenta tehnica prin telefon.