ING România își consolidează operațiunile de media buying prin încheierea unui parteneriat cu agenția de media iProspect, parte a grupului de comunicare de marketing dentsu România. În urma unui pitch competitiv, ING a ales iProspect pentru a colabora de acum înainte pe piața din România. Agenția, parte a grupului dentsu, va gestiona investițiile de media ale ING și va pune la dispoziția grupului financiar expertiza sa în domeniul strategiei de media, potrivit uui comunicat de presă.
Anunțul urmează unei evaluări a agențiilor partenere ale ING derulată la nivel internațional, în urma căreia au fost selectate agențiile cu care grupul bancar va colabora pe fiecare piață pe care este prezent.
„La baza motivelor pentru care am ales iProspect ca partener pentru următorii ani au fost capabilitățile și viziunea echipei în strategiile dictate de digital și date, gradul de creativitate și inovație adus, dar și chimia imediată pe care au avut-o cu oamenii din echipa ING”, a declarat Wenka Booij, Director Ad-Interim de Marketing, Comunicare Corporativă și Sustenabilitate al ING România.
„ING România este pe un trend puternic de creștere și avem încredere că această colaborare va interpreta un brand mai puternic, profitând de strategia și fundamentul global, dar și de prezența puternică din România. Suntem foarte mândri de încrederea acordată de ING agențiilor dentsu și iProspect România, două dintre forțele motrice ale grupului nostru”, a declarat Maria Grachnova, CEO dentsu România.
„De-a lungul procesului de selecție, am fost foarte impresionați de orientarea ING către client, de soluțiile excepționale de servicii din portofoliu, ca și de viziunea lor puternică. Ca agenție de media care oferă servicii complete, echipa noastră de oameni pasionați așteaptă cu nerăbdare să lucreze cu ING, cel mai inovator brand bancar de pe piața locală, cel mai orientat către nevoile clientului și cu cea mai bună strategie de business bazată pe date”, spune reprezentanta dentsu România.