Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Wenka Booij, Director marketing al ING România, explică cum a devenit iProspect noua agenție de media a băncii
Share
Notification Show More
Latest News
#BankingNews20. O lampă aprinsă pentru România financiară. BCR, premiată la Gala BankingNews cu distincția „ILUMINARE” pentru recunoașterea unei misiuni care a schimbat în România paradigma discuțiilor despre bani
Stiri de top
Studiu Raiffeisen Bank: Românii vor cheltui mai mult de Crăciun în 2025 față de anul trecut. Mihail Ion: ”Românii își gândesc tot mai atent bugetele de sărbători și că preferă să se bazeze pe resurse proprii pentru a-și acoperi cheltuielile”
Stiri de top
#BankingNews20. Coroana puterii în banking: Banca Transilvania a primit la Gala BankingNews trofeul care îi celebrează parcursul în bankingul românesc. Distincția „PUTERE” – simbol al unei evoluții remarcabile
Stiri de top
#BankingNews20. Podurile invizibile ale industriei bancare. Asociația Română a Băncilor, premiată la Gala BankingNews cu distincția ”CONEXIUNE”
Stiri de top
Analiza BCR: Consolidarea fiscală a devenit inevitabilă, iar „elefantul din cameră” nu mai putea fi ignorat. Ce trebuie să facă România ca să-și protejeze credibilitatea financiară?
Analize
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Wenka Booij, Director marketing al ING România, explică cum a devenit iProspect noua agenție de media a băncii
Stiri de top

Wenka Booij, Director marketing al ING România, explică cum a devenit iProspect noua agenție de media a băncii

Gabriela Dinu
Last updated: 04/04/2022 15:03
Gabriela Dinu 4 ani ago
Share
Wenka Booij, Director marketing ING Romania
SHARE
Wenka Booij, Director marketing ING Romania

ING România își consolidează operațiunile de media buying prin încheierea unui parteneriat cu agenția de media iProspect, parte a grupului de comunicare de marketing dentsu România. În urma unui pitch competitiv, ING a ales iProspect pentru a colabora de acum înainte pe piața din România. Agenția, parte a grupului dentsu, va gestiona investițiile de media ale ING și va pune la dispoziția grupului financiar expertiza sa în domeniul strategiei de media, potrivit uui comunicat de presă.

Anunțul urmează unei evaluări a agențiilor partenere ale ING derulată la nivel internațional, în urma căreia au fost selectate agențiile cu care grupul bancar va colabora pe fiecare piață pe care este prezent.

„La baza motivelor pentru care am ales iProspect ca partener pentru următorii ani au fost capabilitățile și viziunea echipei în strategiile dictate de digital și date, gradul de creativitate și inovație adus, dar și chimia imediată pe care au avut-o cu oamenii din echipa ING”, a declarat Wenka Booij, Director Ad-Interim de Marketing, Comunicare Corporativă și Sustenabilitate al ING România.

„ING România este pe un trend puternic de creștere și avem încredere că această colaborare va interpreta un brand mai puternic, profitând de strategia și fundamentul global, dar și de prezența puternică din România. Suntem foarte mândri de încrederea acordată de ING agențiilor dentsu și iProspect România, două dintre forțele motrice ale grupului nostru”, a declarat Maria Grachnova, CEO dentsu România.

„De-a lungul procesului de selecție, am fost foarte impresionați de orientarea ING către client, de soluțiile excepționale de servicii din portofoliu, ca și de viziunea lor puternică. Ca agenție de media care oferă servicii complete, echipa noastră de oameni pasionați așteaptă cu nerăbdare să lucreze cu ING, cel mai inovator brand bancar de pe piața locală, cel mai orientat către nevoile clientului și cu cea mai bună strategie de business bazată pe date”, spune reprezentanta dentsu România.

You Might Also Like

#BankingNews20. O lampă aprinsă pentru România financiară. BCR, premiată la Gala BankingNews cu distincția „ILUMINARE” pentru recunoașterea unei misiuni care a schimbat în România paradigma discuțiilor despre bani

Studiu Raiffeisen Bank: Românii vor cheltui mai mult de Crăciun în 2025 față de anul trecut. Mihail Ion: ”Românii își gândesc tot mai atent bugetele de sărbători și că preferă să se bazeze pe resurse proprii pentru a-și acoperi cheltuielile”

#BankingNews20. Coroana puterii în banking: Banca Transilvania a primit la Gala BankingNews trofeul care îi celebrează parcursul în bankingul românesc. Distincția „PUTERE” – simbol al unei evoluții remarcabile

#BankingNews20. Podurile invizibile ale industriei bancare. Asociația Română a Băncilor, premiată la Gala BankingNews cu distincția ”CONEXIUNE”

Raiffeisen Bank, parte din consorțiul bancar care susține cea mai mare refinanțare din piața imobiliară românească: 537 milioane euro pentru AFI. Alin Neacșu: Susținem proiectele care accelerează dezvoltarea orașelor

TAGGED: brand, digital, dentsu România, media buying, iProspect, Wenka Booij, Maria Grachnova, pitch, ING, ING Romania
Gabriela Dinu 04/04/2022
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article BRD intră in comunitatea verde și lansează creditul pentru consum Expresso Verde și creditul ipotecar Habitat Verde
Next Article APIA SAPS Plus, noul produs de finanțare la Patria Bank. Cezar Adrian Paladie: Investițiile în creșterea productivității și a capacității de producție sunt cu atât mai necesare anul acesta, cu cât cererea de produse agricole este în creștere foarte mare, pe fondul contextului regional
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

#BankingNews20. O lampă aprinsă pentru România financiară. BCR, premiată la Gala BankingNews cu distincția „ILUMINARE” pentru recunoașterea unei misiuni care a schimbat în România paradigma discuțiilor despre bani

9 ore ago

Studiu Raiffeisen Bank: Românii vor cheltui mai mult de Crăciun în 2025 față de anul trecut. Mihail Ion: ”Românii își gândesc tot mai atent bugetele de sărbători și că preferă să se bazeze pe resurse proprii pentru a-și acoperi cheltuielile”

9 ore ago

#BankingNews20. Coroana puterii în banking: Banca Transilvania a primit la Gala BankingNews trofeul care îi celebrează parcursul în bankingul românesc. Distincția „PUTERE” – simbol al unei evoluții remarcabile

15 ore ago

#BankingNews20. Podurile invizibile ale industriei bancare. Asociația Română a Băncilor, premiată la Gala BankingNews cu distincția ”CONEXIUNE”

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?