Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: WhatsApp Banking pentru antreprenorii care lucrează cu Banca Transilvania. Chatbot-ul Raul furnizează prin WhatsApp informații detaliate despre conturi
Share
Notification Show More
Latest News
#BankingNews20. Când două mâini se întâlnesc, conflictele devin conversații. CSALB, premiată la Gala BankingNews cu distincția ”DIALOG” pentru echilibrarea relației dintre bănci și consumatori
Stiri de top
Fitch confirmă rating-urile pentru Banca Transilvania, subliniind poziția puternică și performanța robustă a celei mai mari bănci din România
Stiri de top
#BankingNews20. O lampă aprinsă pentru România financiară. BCR, premiată la Gala BankingNews cu distincția „ILUMINARE” pentru recunoașterea unei misiuni care a schimbat în România paradigma discuțiilor despre bani
Stiri de top
Studiu Raiffeisen Bank: Românii vor cheltui mai mult de Crăciun în 2025 față de anul trecut. Mihail Ion: ”Românii își gândesc tot mai atent bugetele de sărbători și că preferă să se bazeze pe resurse proprii pentru a-și acoperi cheltuielile”
Stiri de top
#BankingNews20. Coroana puterii în banking: Banca Transilvania a primit la Gala BankingNews trofeul care îi celebrează parcursul în bankingul românesc. Distincția „PUTERE” – simbol al unei evoluții remarcabile
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > WhatsApp Banking pentru antreprenorii care lucrează cu Banca Transilvania. Chatbot-ul Raul furnizează prin WhatsApp informații detaliate despre conturi
Stiri de top

WhatsApp Banking pentru antreprenorii care lucrează cu Banca Transilvania. Chatbot-ul Raul furnizează prin WhatsApp informații detaliate despre conturi

Gabriela Dinu
Last updated: 11/05/2020 12:50
Gabriela Dinu 6 ani ago
Share
SHARE

Antreprenorii care lucrează cu Banca Transilvania pot afla informaţii despre conturile firmei de la chatbot-ul Raul inclusiv pe WhatsApp, pe lângă Facebook Messenger sau Skype, cum era până acum, se menționează într-un comunicat de presă remis de instituția de credit. Informaţii precum IBAN, soldul contului, cecuri şi bilete la ordin pot fi aflate instant, 24h/7, prin telefon.

Ca şi alte proiecte anunţate de bancă în martie şi aprilie a.c., lansarea a fost prioritizată de Banca Transilvania pentru a ajuta clienţii să facă #bankingdeacasă, de această dată prin una dintre cele mai familiare aplicaţii de pe telefon, WhatsApp. Prin chatbot, banca şi clienţii se întâlnesc online, acolo unde aceştia sunt deja, iar printre mesaje către prieteni sau familie, îi pot scrie şi lui Raul.

Raul este primul chatbot pentru antreprenori din România, lansat în 2018. Acum a devenit inclusiv primul chatbot care comunică prin WhatsApp informaţii financiare, iar pentru dezvoltarea lui Banca Transilvania a colaborat cu Vonage şi cu Druid. Vonage este lider global pe piaţa soluţiilor de business în cloud, specializat pe soluţii de comunicare de tip mesagerie, chat, social media, video şi voce, iar Druid este companie românească specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali, cu care BT colaborează deja şi pentru alte proiecte digitale.

Pentru a comunica prin WhatsApp cu Raul, este necesară salvarea în agendă a numărului de telefon 0757 080 006.
Ce informaţii pot afla antreprenorii de la chatbotul Raul:
• soldul contului curent şi a cardului în lei și valută;
• IBAN-ul contui curent şi a contului de card lei și valută;
• soldul punctelor de loialitate pentru cardurile de credit;
• obligațiile de plată la cardurile de credit, respectiv la credite;
• despre cecurile şi bilete la ordin de plată;
• popriri pe cont;
• despre pachetul NELIMITAT în rețeaua BT și extraopţiuni;
• cursul valutar.

Securizarea informaţiilor este făcută de WhatsApp, prin criptare integrală.

Până acum, Raul a oferit antreprenorilor aproape 270.000 de răspunsuri, în special prin Facebook. Ei au fost cel mai interesanţi de informaţii despre soldul conturilor şi cu privire la obligaţiile de plată pentru carduri.

Banca Transilvania are cinci chatboţi în echipă, dintre care trei sunt asistenţi online pentru clienţi: Raul, Livia – pentru clienţii persoane fizice şi Ino – care ajută cu informaţii despre amânarea ratelor.

You Might Also Like

#BankingNews20. Când două mâini se întâlnesc, conflictele devin conversații. CSALB, premiată la Gala BankingNews cu distincția ”DIALOG” pentru echilibrarea relației dintre bănci și consumatori

Fitch confirmă rating-urile pentru Banca Transilvania, subliniind poziția puternică și performanța robustă a celei mai mari bănci din România

#BankingNews20. O lampă aprinsă pentru România financiară. BCR, premiată la Gala BankingNews cu distincția „ILUMINARE” pentru recunoașterea unei misiuni care a schimbat în România paradigma discuțiilor despre bani

Studiu Raiffeisen Bank: Românii vor cheltui mai mult de Crăciun în 2025 față de anul trecut. Mihail Ion: ”Românii își gândesc tot mai atent bugetele de sărbători și că preferă să se bazeze pe resurse proprii pentru a-și acoperi cheltuielile”

#BankingNews20. Coroana puterii în banking: Banca Transilvania a primit la Gala BankingNews trofeul care îi celebrează parcursul în bankingul românesc. Distincția „PUTERE” – simbol al unei evoluții remarcabile

TAGGED: Banca Transilvania, chatbot, whatsapp Banca Transilvania, chatbot Raul
Gabriela Dinu 11/05/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article 95% dintre angajații ING Bank lucrează de acasă. Richard de Graaf: ”Criza de sănătate ne-a dovedit că putem lucra în număr mare de acasă. Vom continua să lucrăm de acasă într-o proporție mai mare decât înainte”
Next Article CNSM. Noile cerințele de capital și de contabilitate pentru IFN- uri au fost amânate cu un an
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

#BankingNews20. Când două mâini se întâlnesc, conflictele devin conversații. CSALB, premiată la Gala BankingNews cu distincția ”DIALOG” pentru echilibrarea relației dintre bănci și consumatori

3 ore ago

Fitch confirmă rating-urile pentru Banca Transilvania, subliniind poziția puternică și performanța robustă a celei mai mari bănci din România

4 ore ago

#BankingNews20. O lampă aprinsă pentru România financiară. BCR, premiată la Gala BankingNews cu distincția „ILUMINARE” pentru recunoașterea unei misiuni care a schimbat în România paradigma discuțiilor despre bani

22 de ore ago

Studiu Raiffeisen Bank: Românii vor cheltui mai mult de Crăciun în 2025 față de anul trecut. Mihail Ion: ”Românii își gândesc tot mai atent bugetele de sărbători și că preferă să se bazeze pe resurse proprii pentru a-și acoperi cheltuielile”

23 de ore ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?