Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: 4 din 5 companii româneşti ignoră clienţii pe social media
Share
Notification Show More
Latest News
Peste 65 de companii participă la COMPETITIV, program susținut de Raiffeisen Bank care ajută antreprenorii să integreze sustenabilitatea în business-urile lor
Stiri de top
ProCredit lansează ProConnect – singura rețea digitală de business networking din Europa de Sud-Est și de Est
Stiri de top
Firmele pot câștiga bani și alte beneficii prin campania „Parteneri de Bancă” de la ProCredit Bank
Stiri de top
FOTO. Raiffeisen Bank și CSM Oradea, parteneriat strategic pentru performanță sportivă. Cristian Sporiș: „Este o onoare să fim alături de CSM Oradea”
Stiri de top
BCE menține nemodificate dobânzile, în timp ce riscurile economice se echilibrează
Informații financiare
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > BusinessInfo > 4 din 5 companii româneşti ignoră clienţii pe social media
BusinessInfo

4 din 5 companii româneşti ignoră clienţii pe social media

bankingnews.ro
Last updated: 14/12/2016 15:32
bankingnews.ro 9 ani ago
Share
SHARE

O analiză a companiei Danmar, furnizor de soluţii CRM, arată că 4 din 5 companii româneşti nu oferă un răspuns prompt interacţiunilor cu clienţii, pe canale precum Facebook, LinkedIn şi Twitter şi nu au o strategie de de social selling.

Timpul de răspuns este nepermis de lung, peste 48 de ore în medie, iar principala cauză este gestiunea manuală a conturilor de social media. Chiar dacă folosesc o soluţie CRM, aceasta nu conţine conectori dedicaţi pentru captarea automată a interacţiunilor. Analiza mai arată că, în România, companiile folosesc social media cu precădere pentru promovare şi mai puţin pentru acţiuni de vânzare şi suport.

Într-o ţară în care 4 din 10 romani au cont de Facebook, iar 30% dintre aceştia accesează reţeaua de două până la cinci ori pe zi (studiu IRES), companiile care nu pot gestiona eficient aceste interacţiuni pierd clienți și oportunităţi majore de business.

Cele mai expuse domenii de activitate sunt serviciile bancare, distribuitorii auto, transportul aerian, hotelurile şi restaurantele.

În ultimii ani, Danmar a dezvoltat și implementat mai mulţi conectori social media pentru soluţii că SugarCRM şi 1CRM, atât pentru Facebook cât şi pentru Twitter, Linkedin şi Google+, în proiecte derulate pe piața externă.

„Am analizat paginile unor companii româneşti de top şi am remarcat cu surprindere că prospecţii primesc răspuns la întrebări chiar şi după 1-2 zile. Situaţia generează nemulţumire in rândul potenţialilor clienţi şi duce la pierderea unor oportunităţi valoroase. Cauza principală este lipsa unor unelte care să automatizeze acest proces.

Utilizarea unor conectori speciali ar permite colectarea acestor interacţiuni în timp real, apoi filtrarea, analiza şi livrarea acestora către departamentele de vânzări sau suport, în funcţie de cerinţele prospecţilor şi strategia beneficiarului. În pieţele măture din Statele Unite şi Australia, unde avem numeroşi clienţi, acest mod de lucru devine standard,” a afirmat, Dan Bogdan, Director General Danmar.

 

You Might Also Like

Adio IBAN: Salt Bank și Libra Internet Bank introduc plăți doar cu numărul de telefon, instant și gratuit

Back to School. Un simplu card nu mai este suficient în 2025. De ce mai are nevoie un copil pentru a învăța să-și gestioneze banii și cum arată ofertele băncilor dedicate minorilor

Raiffeisen Bank lansează contul destinat adolescenților, primul pas spre independența financiară. Cătălin Chirieac: Prin lansarea contului îi susținem pe părinți să răspundă nevoilor unei generații conectate digital

280.000 de persoane și-au testat cunoștințele pe platforma Siguranța online a Băncii Transilvania

Patria Bank raportează creșteri puternice pe segmentele Agro, Micro și IMM, în primul semestru din 2025. Valentin Vancea: „Construim parteneriate pe termen lung”

TAGGED: 1CRM, Dan Bogdan, CRM, companii româneşti, facebook, LinkedIn, cont, IRES, social media, twitter, Danmar
bankingnews.ro 14/12/2016
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article 25 de bănci au primit 5.366 de notificări de dare în plată. Cine sunt românii care predau cheile locuințelor și la ce tip de credite vor să renunțe
Next Article De astăzi, persoanele fizice pot plăti online taxele prin GHISEUL.RO. Garanti Bank va percepe ANAF un comision de 0,24% din valoarea fiecărei plăţi
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Adio IBAN: Salt Bank și Libra Internet Bank introduc plăți doar cu numărul de telefon, instant și gratuit

o săptămână ago

Back to School. Un simplu card nu mai este suficient în 2025. De ce mai are nevoie un copil pentru a învăța să-și gestioneze banii și cum arată ofertele băncilor dedicate minorilor

o săptămână ago

Raiffeisen Bank lansează contul destinat adolescenților, primul pas spre independența financiară. Cătălin Chirieac: Prin lansarea contului îi susținem pe părinți să răspundă nevoilor unei generații conectate digital

2 săptămâni ago

280.000 de persoane și-au testat cunoștințele pe platforma Siguranța online a Băncii Transilvania

3 săptămâni ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?