Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: 4 din 5 companii româneşti ignoră clienţii pe social media
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > BusinessInfo > 4 din 5 companii româneşti ignoră clienţii pe social media
BusinessInfo

4 din 5 companii româneşti ignoră clienţii pe social media

bankingnews.ro
Last updated: 14/12/2016 15:32
bankingnews.ro 8 ani ago
Share
SHARE

O analiză a companiei Danmar, furnizor de soluţii CRM, arată că 4 din 5 companii româneşti nu oferă un răspuns prompt interacţiunilor cu clienţii, pe canale precum Facebook, LinkedIn şi Twitter şi nu au o strategie de de social selling.

Timpul de răspuns este nepermis de lung, peste 48 de ore în medie, iar principala cauză este gestiunea manuală a conturilor de social media. Chiar dacă folosesc o soluţie CRM, aceasta nu conţine conectori dedicaţi pentru captarea automată a interacţiunilor. Analiza mai arată că, în România, companiile folosesc social media cu precădere pentru promovare şi mai puţin pentru acţiuni de vânzare şi suport.

Într-o ţară în care 4 din 10 romani au cont de Facebook, iar 30% dintre aceştia accesează reţeaua de două până la cinci ori pe zi (studiu IRES), companiile care nu pot gestiona eficient aceste interacţiuni pierd clienți și oportunităţi majore de business.

Cele mai expuse domenii de activitate sunt serviciile bancare, distribuitorii auto, transportul aerian, hotelurile şi restaurantele.

În ultimii ani, Danmar a dezvoltat și implementat mai mulţi conectori social media pentru soluţii că SugarCRM şi 1CRM, atât pentru Facebook cât şi pentru Twitter, Linkedin şi Google+, în proiecte derulate pe piața externă.

„Am analizat paginile unor companii româneşti de top şi am remarcat cu surprindere că prospecţii primesc răspuns la întrebări chiar şi după 1-2 zile. Situaţia generează nemulţumire in rândul potenţialilor clienţi şi duce la pierderea unor oportunităţi valoroase. Cauza principală este lipsa unor unelte care să automatizeze acest proces.

Utilizarea unor conectori speciali ar permite colectarea acestor interacţiuni în timp real, apoi filtrarea, analiza şi livrarea acestora către departamentele de vânzări sau suport, în funcţie de cerinţele prospecţilor şi strategia beneficiarului. În pieţele măture din Statele Unite şi Australia, unde avem numeroşi clienţi, acest mod de lucru devine standard,” a afirmat, Dan Bogdan, Director General Danmar.

 

You Might Also Like

BCR se alătură sistemului RoPay: plăți instant prin cod QR direct din aplicația George. Cristian Mustață dezvăluie care sunt pașii următori

Ai bani economisiți? Acum poți să cumperi titlurile de stat Tezaur online, chiar și din străinătate, direct cu cardul. Avantajele și dezavantajele titlurilor de stat

BCR și-a accelerat business-ul în 2024 prin finanțarea economiei, digitalizare și susținerea educației. Banca a plătit statului taxe și impozite de peste 1 miliard de lei și a făcut profit de 2,7 miliarde de lei. Sergiu Manea: „Privim spre viitor cu încredere și responsabilitate”

De astăzi, Raiffeisen Digital Bank părăsește România, cardurile clienților au fost blocate

Ai un IMM? Acum poți avea cont la bancă în 5 pași online, cu acces instant către aplicația de internet banking. Alexandra Arsene, Raiffeisen Bank: Pentru noi este prioritar ca relația antreprenorilor cu banca să fie simplă și eficientă încă de la prima interacțiune

TAGGED: Danmar, 1CRM, Dan Bogdan, CRM, companii româneşti, facebook, LinkedIn, cont, IRES, social media, twitter
bankingnews.ro 14/12/2016
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article 25 de bănci au primit 5.366 de notificări de dare în plată. Cine sunt românii care predau cheile locuințelor și la ce tip de credite vor să renunțe
Next Article De astăzi, persoanele fizice pot plăti online taxele prin GHISEUL.RO. Garanti Bank va percepe ANAF un comision de 0,24% din valoarea fiecărei plăţi

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

BCR se alătură sistemului RoPay: plăți instant prin cod QR direct din aplicația George. Cristian Mustață dezvăluie care sunt pașii următori

3 săptămâni ago

Ai bani economisiți? Acum poți să cumperi titlurile de stat Tezaur online, chiar și din străinătate, direct cu cardul. Avantajele și dezavantajele titlurilor de stat

2 luni ago

BCR și-a accelerat business-ul în 2024 prin finanțarea economiei, digitalizare și susținerea educației. Banca a plătit statului taxe și impozite de peste 1 miliard de lei și a făcut profit de 2,7 miliarde de lei. Sergiu Manea: „Privim spre viitor cu încredere și responsabilitate”

3 luni ago

De astăzi, Raiffeisen Digital Bank părăsește România, cardurile clienților au fost blocate

3 luni ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?