Tehnologiile moderne si bankingul par ca vor face legea in viitor. Mobile banking-ul pare ca intra puternic in prim plan, insa va fi nevoie de timp, asa cum sustin specialistii. Chiar daca efectuarea de operatiuni bancare la distanta pare a fi o alternativa la indemana, atat pentru clienti, cat si pentru banci, suntem oare pregatiti pentru a renunta la ofiterul de la ghiseu?
Evolutiile tehnologice si noile optiuni care i se ofera clientului la tot pasul par a diminua rolul functionarului bancar, insa analistii nu sunt convinsi ca acesta nu va disparea.
„Auzim tot mai frecvent vorbindu-se de banca virtuala, de posibilitatea de a transfera bani prin intermediul anumitor retele de socializare etc. Cu toate acestea, atata timp cat o parte dintre clienti se vor simti mai confortabil sa fie consiliati face-to-face de catre functionarul bancar, chiar si pentru operatiunile de rutina, rolul acestuia va ramane unul deloc de neglijat. In special bancile universale trebuie sa fie pregatite sa ofere inca toate optiunile clientului”, considera Bogdan Vladescu, Senior Network Development Manager Banking Channel in cadrul Western Union, intr-un interviu in Wall-street.ro