Asa cum v-am obisnuit, BankingNews.ro ”premiaza” declaratia lunii, printr-un post denumit “ Declaratia lunii…”. In februarie, publicatia online www.BankingNews.ro a avut mai multe stiri importante, declaratii inedite, exclusivitati, insa una a atras atentia redactiei.
Cea mai apreciata declaratie vine de la seful Bancpost, George Georgakopoulos
Domnia sa, explica intr-un interviu (aici), noua pozitie adoptata de banca a carei conducere a preluat-o de putin timp. Si cand in centrul prioritatilor din 2015 gasim clientul, declaratia devine cel putin interesanta. Apreciem asumarea unor schimbari, masurile anuntate, decenta si calmul declaratiilor venite de la Bancpost. Ramanem sa observam cum va reusi Bancpost sa imbunatateasca calitatea servicilor, obiectivitatea fata de clienti dar si produsele oferite acestora.
Vorbind despre perspectivele anului 2015, George Georgakopoulos – Presedinte Executiv al Bancpost, anunta ca banca va ramane fidela modelului abordat, dar se vor concentra pe servirea clientului: “In calitate de banca universala, oferim o gama larga de produse, de la simple depozite pana la solutii financiare avansate si produse complexe de trezorerie pentru clientii companii mari. Nu cred ca este necesar sa ne dedicam eforturile unui anumit produs, deoarece avem deja un portofoliu adecvat.
In schimb, in 2015 ne vom concentra asupra modului in care ne servim clientii. Ne vom stradui sa ne intelegem mai bine clientii, sa-i servim mai bine si sa le indeplinim nevoile mai rapid si mai eficient, la valoarea corecta pentru ei. Din acest motiv, preocuparea noastra nu este produsul, ci clientul”.
Gabriela DINU