Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Relatia dintre clienti si banci dezbatuta in cadrul conferintei “Retail Banking: Relatia cu consumatorul de servicii financiare”
Share
Notification Show More
Latest News
UniCredit Bank România a finalizat cu succes fuziunea cu Alpha Bank România. Mihaela Lupu, CEO UniCredit Bank: Urez bun venit clienților Alpha Bank România
Stiri de top
Bankingul românesc pierde un brand, dar păstrează o istorie: povestea Alpha Bank, banca ce a adus primul credit ipotecar în România
Analize Stiri de top
Programul băncilor în 15 august de Sfânta Maria Mare. Ce agenții rămân deschise și cine va asigura relația cu clienții
Stiri de top
Alexandru Nazare anunță schimări majore: persoanele juridice vor fi obligate sa aibă un cont bancar. 698 mii de companii nu au un cont/card bancar și au adunat datorii de peste 1,7 mld lei. Capitalul social pentru un SRL va crește de la 200 de lei la 8.000 de lei
Stiri de top
Banca Transilvania lansează platforma BT pentru Diaspora, dedicată celor aproximativ 700.000 de clienți din comunitățile românești din alte țări
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Relatia dintre clienti si banci dezbatuta in cadrul conferintei “Retail Banking: Relatia cu consumatorul de servicii financiare”
Stiri de top

Relatia dintre clienti si banci dezbatuta in cadrul conferintei “Retail Banking: Relatia cu consumatorul de servicii financiare”

bankingnews.ro
Last updated: 18/09/2015 9:47
bankingnews.ro 10 ani ago
Share
SHARE

Profesionisti din domeniul bancar, avocati  si presedintele ANPC, Marius Dunca, vor participa, luni, 21 septembrie, la un eveniment dedicat celor preocupati de relatiile actuale dintre consumatorii de servicii financiare si cei care le ofera.  Conferinta “Retail Banking: Relatia cu consumatorul de servicii financiare” este organizata de Oxygen-Events cu sprijinul Asociatiei Romane a Bancilor, Asociatia Societatilor Financiare din Romania (ALB), Consiliul Patronatelor Bancare din Romania, Banca Comerciala Romana si Banca Transilvania, potrivit unui comunicat de presa remis BankingNews.ro

Evenimentul moderat de Gabriela Folcut, presedintele Comisiei de Comunicare din ARB va aduce la masa dezbaterilor pe: Liviu Stancu – secretar de stat Ministerul Justítiei, Marius Dunca, presedinte ANPC, Florin Danescu, presedinte executiv Asociatia Romana a Bancilor, Oana Petrescu, director executiv Consiliul Patronatelor Bancare din Romania, Dana Demetrian, vicepreşedinte Retail Banking BCR, Eugen Radulescu, director BNR, Paul Anghel, director general ANPC, Gabriela Nistor, director Banca Transilvania, Marian Ignat, director BCR, Alexandru Berea, director BCR, Adriana Ahciarliu, secretar general Asociatia Societatilor Financiare – ALB Romania, Calin Rangu, director ASF & presedinte IFS, Ruxandra Avram, sef de serviciu BNR, Alexandru Stanescu, Consultant, Trade & Competiveness Global Practice World Bank, Stan Tirnoveanu, Senior Partner ZRP

In sesiunea de dimineata reprezentanti ai Bancii Nationale si ai Bancii Transilvaniei vor face o analiza a evolutiei creditarii in retail banking, Banca Comerciala Romana va vorbi despre mobilitatea in retail banking si modul in care se transforma solicitarile si nevoile clientilor in relatia cu banca.

Reprezentantii Asociatiei Romane a Bancilor spun ca “asistam la reglementari noi pe zona consumatorilor care trebuie mediatizate corespunzator pentru a putea fi intelese şi aplicate in litera legii. Insolventa persoanelor fizice, Solutionarea Alternativa a Litigiilor cat şi Directiva privind creditul ipotecar sunt reglementari care se vor aplica efectiv din 2016. Reglementatorii europeni incurajeaza folosirea formelor alternative de solutionare a diferendelor dintre consumatori si profesionisti pentru a asigura stingerea amiabila a litigiilor si evitarea costurilor asociate cu actiunile juridice.” In sprijinul acestei afirmatii vine avocatul Stan Tirnoveanu care va prezenta cateva aspecte specifice ale legii insolventei persoanelor fizice cat si modalitatile de declarare a falimentului personal, ce implica acest lucru, dar si care sunt alternativele acestui demers: medierea si concilierea bancara, instrumente care pot scuti clientul aflat in dificultate de procesul neplacut al falimentului personal.

Este suficienta constrangerea prin reglementari sau e nevoie de activitate mai ampla pe partea de constientizare? Da, un subiect actual care va deschide cea de a doua parte a conferintei si va aborda diverse aspecte referitoare la gasirea de catre institutiile financiare a unor noi solutii pentru recastigarea increderii clientilor, clienti care au vazut in ultimii ani si reversul medaliei serviciilor bancare, costuri, obligatii, etc; un ajutor in acest sens l-ar putea oferi sociologul Dorin BODEA de la Result Development care va face un experiment interesant privind castigarea increderii si mai ales ce inseamna si cat ne costa pierderea ei.

Marius Alexandru DUNCA, Presedintele Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor prezent la conferinta afirma : ”Castigarea increderii consumatorilor de servicii financiare este un deziderat care poate fi realizat doar prin respectarea acestora. In momentul in care fiecare ”bancher” din Romania va intelege ca si el este, in primul rand, consumator si va incepe sa gandeasca serviciile financiare, in totalitatea lor, din aceasta perspectiva, doar atunci se poate afirma ca serviciile financiare merita increderea consumatorilor.”

 

You Might Also Like

UniCredit Bank România a finalizat cu succes fuziunea cu Alpha Bank România. Mihaela Lupu, CEO UniCredit Bank: Urez bun venit clienților Alpha Bank România

Bankingul românesc pierde un brand, dar păstrează o istorie: povestea Alpha Bank, banca ce a adus primul credit ipotecar în România

Programul băncilor în 15 august de Sfânta Maria Mare. Ce agenții rămân deschise și cine va asigura relația cu clienții

Alexandru Nazare anunță schimări majore: persoanele juridice vor fi obligate sa aibă un cont bancar. 698 mii de companii nu au un cont/card bancar și au adunat datorii de peste 1,7 mld lei. Capitalul social pentru un SRL va crește de la 200 de lei la 8.000 de lei

Banca Transilvania lansează platforma BT pentru Diaspora, dedicată celor aproximativ 700.000 de clienți din comunitățile românești din alte țări

TAGGED: ANPC, financiare, faliment personal, ALB, consumatori, Marius Dunca, Banca Transilvania, Retail Banking: Relatia cu consumatorul de servicii financiare, BCR, retail banking, BNR, clienti, ARB
bankingnews.ro 18/09/2015
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Statul sprijina femeile antreprenor: 20 de doamne au sansa la o finantare nerambursabila de la stat in valoare de 50.000 lei
Next Article TOP: Ce banci au angajat cei mai multi salariati si cine a concediat bancheri in 2014

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

UniCredit Bank România a finalizat cu succes fuziunea cu Alpha Bank România. Mihaela Lupu, CEO UniCredit Bank: Urez bun venit clienților Alpha Bank România

15 ore ago

Bankingul românesc pierde un brand, dar păstrează o istorie: povestea Alpha Bank, banca ce a adus primul credit ipotecar în România

16 ore ago

Programul băncilor în 15 august de Sfânta Maria Mare. Ce agenții rămân deschise și cine va asigura relația cu clienții

5 zile ago

Alexandru Nazare anunță schimări majore: persoanele juridice vor fi obligate sa aibă un cont bancar. 698 mii de companii nu au un cont/card bancar și au adunat datorii de peste 1,7 mld lei. Capitalul social pentru un SRL va crește de la 200 de lei la 8.000 de lei

6 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?