Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Madalina Cazacu, noul Director Customer Experience de la BCR: ”Intelegem ca este momentul unei reconcilieri reale intre banci si clienti”
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Madalina Cazacu, noul Director Customer Experience de la BCR: ”Intelegem ca este momentul unei reconcilieri reale intre banci si clienti”
Stiri de top

Madalina Cazacu, noul Director Customer Experience de la BCR: ”Intelegem ca este momentul unei reconcilieri reale intre banci si clienti”

Cornel Dinu
Last updated: 05/10/2015 11:20
Cornel Dinu 10 ani ago
Share
SHARE

Madalina Cazacu a fost desemnata, recent, sa ocupe pozitia de Director Customer Experience in cadrul Grupului BCR, se arata intr-un comunicat de presa remis de BCR.

“Sunt onorata de increderea pe care mangemenul bancii mi-a aratat-o, prin aceea de a-mi acorda responsabilitatea continuarii unei abordari proactive, constructive si transparente a problemelor care tin de experienta clientilor, in stransa colaborare cu asociatii si institutii de protectie a consumatorilor. Obiectivele mele vizeaza implementarea unei strategii si a unor instrumente concrete pentru a alinia si integra in strategia de afaceri a bancii vocea si experienta clientilor nostri si semnalele primite din partea autoritatilor si asociatiilor de protectie a  consumatorilor. Suntem pregatiti sa facem fata oricaror provocari si intelegem ca este momentul unei reconcilieri reale. Mediul economic, legislativ, bancar s-a schimbat si avem obligatia morala de a creste gradul de constientizare a populatiei cu privire la responsabilitatea financiara. Modalitatea prin care, noi ca indivizi, alegem sa ne cheltuim sau sa ne investim banii este esentiala pentru a mentine un mediu economic stabil si pentru a asigura un viitor generatiilor care ne vor succeda. Trebuie sa invatam din greselile trecutului, atat noi ca institutii financiare cat si clientii, in calitate de consumatori de servicii financiare. BCR a lansat un set de instrumente utile pentru clientii sai, printre care mentionez: “Asistentul meu financiar BCR” – un instrument de gestionare a bugetului lunar din cadrul Click 24 Banking, Ghidul de creditare responsabila, Ghidul investitorului, toate acestea demonstrand preocuparea permananta a BCR de a aduce un plus in ceea ce priveste echilibrul financiar al clientilor sai. Sunt convinsa ca determinarea de a solutiona problemele si a creste satisfactia consumatorilor este cheia catre increderea pe termen lung a clientilor nostri. in mod particular ambitia mea este aceea de a demonstra ca orice provocare are o solutie comerciala, nu litigioasa, iar interesul comun al bancii si clientilor sai este o relatie pe termen lung ancorata in incredere si beneficii reciproce”, a declarat Madalina Cazacu, Director Executiv, Directia Customer Experience, BCR.

Madalina Cazacu lucreaza in cadrul BCR din anul 2009 iar pana in prezent a ocupat functia de Supervisor si ulterior Sef Serviciu, fiind resposabila de solutionarea reclamatiilor clientilor. Madalina Cazacu are o experienta de peste 18 ani in domeniul relatiilor cu clientii, fiind responsabila de-a lungul timpului, de consilirea clientilor si solutionarea reclamatiilor, atat in domeniul bancar cat si in zona de telecomunicatii. De asemenea, a fost printre primii specialisti care au dezvoltat si implementat conceptul de “clientul pe primul loc”.

In luna iulie 2014, in BCR s-a dezvoltat conceptul de Vocea Clientului prin infiintarea unei directii noi, sub coordonarea directa a Presedintelui bancii, si care are ca sarcina colectarea si analizarea sugestiilor si reclamatiilor clientilor si de a le reprezenta interesele si asteptarile in cadrul organizatiei. Noua directie a implementat un proces de analiza permanenta a reclamatiilor si mesajelor primite in vederea identificarii cauzelor care au determinat nemultumirea clientilor. Analizele efectuate asupra cauzelor generatoare de reclamatii sunt transformate in planuri concrete de adaptare a produselor si serviciilor la nevoile clientilor. In acest demers de imbunatatire permanenta a produselor si serviciilor oferite de bancs sunt implicati atat colegii responsabili de consilierea clientilor in sucursalele bancii, cat si expertii in definirea ofertelor de produse si servicii. Astfel, se asigura monitorizarea progreselor inregistrate si se urmareste procesul pana la implementare. Periodic, boardul bancii este informat cu privire la nemultumirile clientilor bancii si la masurile intreprinse de banca in vederea inlaturarii acestora.

In ianuarie 2015, BCR a infiintat Comitetul Consumatorului sub coordonarea Directiei Experienta Clientilor. Acest forum asigura cadrul formal unde sunt discutate periodic problemele de protecttie a consumatorului de catre reprezentanti ai tuturor liniilor de afaceri din banca. Cu aceste ocazii se stabilesc si actiunile corective necesare agreate si planificate pentru implementare.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: BCR, Madalina Cazacu
Cornel Dinu 05/10/2015
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article Fundatia „Dreptul la Educatie” lanseaza noi module de educatie financiara pentru elevi, cu ocazia Zilei Internationale a Educatiei
Next Article O noua moneda de argint lansata de BNR

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

3 zile ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

3 zile ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

3 zile ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?