Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Madalina Cazacu, noul Director Customer Experience de la BCR: ”Intelegem ca este momentul unei reconcilieri reale intre banci si clienti”
Share
Notification Show More
Latest News
„Nu tăia stâlpii casei când repari acoperișul fiscal”. BRD avertizează că suprataxarea băncilor riscă să destabilizeze economia
Analize Stiri de top
Studiu Raiffeisen Bank: Participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază între 300 și 500 de lei. Laura Mihăilă: ”Seria noastră Despre Bani 1:1 merge mai departe cu un studiu care arată că românii nu doar iubesc festivalurile, dar își doresc experiențe digitale, rapide și sigure”
Stiri de top
Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O analiză conceptuală asupra evoluției cursului real de schimb în Europa Centrală și de Est după izbucnirea pandemiei
Analize Stiri de top
Garanti BBVA lansează creditul de nevoi personale cu dobândă și comisioane zero. Mustafa Tiftikcioğlu: ”Dorim să punem la dispoziție o soluție rapidă, simplă și eficientă din punct de vedere al costurilor, care să răspundă nevoilor financiare personale, fără povara dobânzilor sau a comisioanelor lunare”
Stiri de top
UPDATE. De la 2% la 4%: impozitul pe cifra de afaceri a băncilor se dublează. Câți bani va strânge statul în 2025 și 2026?
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Madalina Cazacu, noul Director Customer Experience de la BCR: ”Intelegem ca este momentul unei reconcilieri reale intre banci si clienti”
Stiri de top

Madalina Cazacu, noul Director Customer Experience de la BCR: ”Intelegem ca este momentul unei reconcilieri reale intre banci si clienti”

Cornel Dinu
Last updated: 05/10/2015 11:20
Cornel Dinu 10 ani ago
Share
SHARE

Madalina Cazacu a fost desemnata, recent, sa ocupe pozitia de Director Customer Experience in cadrul Grupului BCR, se arata intr-un comunicat de presa remis de BCR.

“Sunt onorata de increderea pe care mangemenul bancii mi-a aratat-o, prin aceea de a-mi acorda responsabilitatea continuarii unei abordari proactive, constructive si transparente a problemelor care tin de experienta clientilor, in stransa colaborare cu asociatii si institutii de protectie a consumatorilor. Obiectivele mele vizeaza implementarea unei strategii si a unor instrumente concrete pentru a alinia si integra in strategia de afaceri a bancii vocea si experienta clientilor nostri si semnalele primite din partea autoritatilor si asociatiilor de protectie a  consumatorilor. Suntem pregatiti sa facem fata oricaror provocari si intelegem ca este momentul unei reconcilieri reale. Mediul economic, legislativ, bancar s-a schimbat si avem obligatia morala de a creste gradul de constientizare a populatiei cu privire la responsabilitatea financiara. Modalitatea prin care, noi ca indivizi, alegem sa ne cheltuim sau sa ne investim banii este esentiala pentru a mentine un mediu economic stabil si pentru a asigura un viitor generatiilor care ne vor succeda. Trebuie sa invatam din greselile trecutului, atat noi ca institutii financiare cat si clientii, in calitate de consumatori de servicii financiare. BCR a lansat un set de instrumente utile pentru clientii sai, printre care mentionez: “Asistentul meu financiar BCR” – un instrument de gestionare a bugetului lunar din cadrul Click 24 Banking, Ghidul de creditare responsabila, Ghidul investitorului, toate acestea demonstrand preocuparea permananta a BCR de a aduce un plus in ceea ce priveste echilibrul financiar al clientilor sai. Sunt convinsa ca determinarea de a solutiona problemele si a creste satisfactia consumatorilor este cheia catre increderea pe termen lung a clientilor nostri. in mod particular ambitia mea este aceea de a demonstra ca orice provocare are o solutie comerciala, nu litigioasa, iar interesul comun al bancii si clientilor sai este o relatie pe termen lung ancorata in incredere si beneficii reciproce”, a declarat Madalina Cazacu, Director Executiv, Directia Customer Experience, BCR.

Madalina Cazacu lucreaza in cadrul BCR din anul 2009 iar pana in prezent a ocupat functia de Supervisor si ulterior Sef Serviciu, fiind resposabila de solutionarea reclamatiilor clientilor. Madalina Cazacu are o experienta de peste 18 ani in domeniul relatiilor cu clientii, fiind responsabila de-a lungul timpului, de consilirea clientilor si solutionarea reclamatiilor, atat in domeniul bancar cat si in zona de telecomunicatii. De asemenea, a fost printre primii specialisti care au dezvoltat si implementat conceptul de “clientul pe primul loc”.

In luna iulie 2014, in BCR s-a dezvoltat conceptul de Vocea Clientului prin infiintarea unei directii noi, sub coordonarea directa a Presedintelui bancii, si care are ca sarcina colectarea si analizarea sugestiilor si reclamatiilor clientilor si de a le reprezenta interesele si asteptarile in cadrul organizatiei. Noua directie a implementat un proces de analiza permanenta a reclamatiilor si mesajelor primite in vederea identificarii cauzelor care au determinat nemultumirea clientilor. Analizele efectuate asupra cauzelor generatoare de reclamatii sunt transformate in planuri concrete de adaptare a produselor si serviciilor la nevoile clientilor. In acest demers de imbunatatire permanenta a produselor si serviciilor oferite de bancs sunt implicati atat colegii responsabili de consilierea clientilor in sucursalele bancii, cat si expertii in definirea ofertelor de produse si servicii. Astfel, se asigura monitorizarea progreselor inregistrate si se urmareste procesul pana la implementare. Periodic, boardul bancii este informat cu privire la nemultumirile clientilor bancii si la masurile intreprinse de banca in vederea inlaturarii acestora.

In ianuarie 2015, BCR a infiintat Comitetul Consumatorului sub coordonarea Directiei Experienta Clientilor. Acest forum asigura cadrul formal unde sunt discutate periodic problemele de protecttie a consumatorului de catre reprezentanti ai tuturor liniilor de afaceri din banca. Cu aceste ocazii se stabilesc si actiunile corective necesare agreate si planificate pentru implementare.

You Might Also Like

„Nu tăia stâlpii casei când repari acoperișul fiscal”. BRD avertizează că suprataxarea băncilor riscă să destabilizeze economia

Studiu Raiffeisen Bank: Participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază între 300 și 500 de lei. Laura Mihăilă: ”Seria noastră Despre Bani 1:1 merge mai departe cu un studiu care arată că românii nu doar iubesc festivalurile, dar își doresc experiențe digitale, rapide și sigure”

Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O analiză conceptuală asupra evoluției cursului real de schimb în Europa Centrală și de Est după izbucnirea pandemiei

Garanti BBVA lansează creditul de nevoi personale cu dobândă și comisioane zero. Mustafa Tiftikcioğlu: ”Dorim să punem la dispoziție o soluție rapidă, simplă și eficientă din punct de vedere al costurilor, care să răspundă nevoilor financiare personale, fără povara dobânzilor sau a comisioanelor lunare”

UPDATE. De la 2% la 4%: impozitul pe cifra de afaceri a băncilor se dublează. Câți bani va strânge statul în 2025 și 2026?

TAGGED: BCR, Madalina Cazacu
Cornel Dinu 05/10/2015
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article Fundatia „Dreptul la Educatie” lanseaza noi module de educatie financiara pentru elevi, cu ocazia Zilei Internationale a Educatiei
Next Article O noua moneda de argint lansata de BNR

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

„Nu tăia stâlpii casei când repari acoperișul fiscal”. BRD avertizează că suprataxarea băncilor riscă să destabilizeze economia

13 ore ago

Studiu Raiffeisen Bank: Participanții la festivaluri preferă plățile digitale, iar bugetul de cheltuieli pentru 32% dintre ei variază între 300 și 500 de lei. Laura Mihăilă: ”Seria noastră Despre Bani 1:1 merge mai departe cu un studiu care arată că românii nu doar iubesc festivalurile, dar își doresc experiențe digitale, rapide și sigure”

17 ore ago

Leonardo Badea, Prim-viceguvernator BNR: O analiză conceptuală asupra evoluției cursului real de schimb în Europa Centrală și de Est după izbucnirea pandemiei

17 ore ago

Garanti BBVA lansează creditul de nevoi personale cu dobândă și comisioane zero. Mustafa Tiftikcioğlu: ”Dorim să punem la dispoziție o soluție rapidă, simplă și eficientă din punct de vedere al costurilor, care să răspundă nevoilor financiare personale, fără povara dobânzilor sau a comisioanelor lunare”

18 ore ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?