Pentru ca banii sunt mai putini si mai scumpi, bancherii din toata lumea, nu numai din Romania, cauta solutii de a atrage economiile clientilor, iar acest lucru se observa in dobanzile promotionale la depozitele in euro, promovate saptamanal. „Tocmai in acest sens vom lansa cat de curand noi produse de economisire, la care lucram de ceva timp si pentru care cuvantul de ordine a fost inovatia”, a declarat Guy Poupet, presedintele BRD – Groupe Societe Generale. In opinia acestuia, romanii ar trebui sa depaseasca faza depozitelor bancare ori a conturilor de economisire simple, care imbina functiunile unui cont curent cu cele ale unui depozit. Nu este vorba insa ca BRD sa lanseze in Romania produse de economisire sofisticate, complexe si, prin urmare, greu de vandut. „Ne gandim la produse vor indeplini simultan cateva functiuni simple, prin care clientii nostri sa aiba posibilitatea de a opta intre mai multe variante ori de a atinge mai multe obiective”, a specificat directorul general in exercitiu al BRD. Directorul BRD nu a dat si exemple, mentionand doar ca „2012 va fi anul economisirii”.
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.