„CONTeaza pe educatie!” este cel mai nou proiect de implicare sociala, sustinut de Banca Transilvania. Program de anvergura, acesta consta in cursuri menite sa contribuie la educatia financiara si antreprenoriala a peste 1.600 de elevi cu varste intre 7 si 18 ani. In perioada 2 – 6 aprilie, elevi din 16 scoli, din judetele Cluj, Alba, Bihor, Salaj, Maramures, Sibiu, Satu-Mare si Bistrita-Nasaud, vor avea ocazia sa participe la aceste actiuni.
Initiativa apartine scolii Internationale Cluj (www.scoalainternationala.ro ) si d-lui Eusebiu Burcas, coach financiar (www.burcash.ro ). Banca Transilvania s-a alaturat dezvoltarii si implementarii proiectului, prin alocarea a 35.000 de euro, educatia fiind o prioritate printre domeniile pe care le sustine. Partenerii proiectului doresc sa dezvolte, si cu aceasta ocazie, rolul major pe care institutiile publice si private il au, alaturi de parinti si de profesori, in privinta formarii copiilor.
Cum pot sa imi gestionez mai bine banii; cum sa economisesc; ce este Bursa; cate moduri de investitii am la dispozitie? Sunt doar cateva dintre intrebarile la care elevii vor primi raspunsurile de care au nevoie, prin participarea la acest program. Sunt implicati inclusiv 100 de profesori din scolile participante in proiect, acestia fiind cei care vor preda cursurile de educatie financiara. In aceasta saptamana, in perioada 16 – 18 martie, profesorii vor participa la un training sustinut de reprezentantii Burcash si ai scolii Internationale Cluj.
Proiectul „CONTeaza pe educatie!” va cuprinde abordari interdisciplinare, concursuri, precum si activitati practice, cum ar fi organizarea unei actiuni de strangere de fonduri prin aplicarea unor strategii de management si de marketing sau simularea de tranzactionari pe Bursa – pe o platforma pusa la dispozitie de Bursa de Valori Bucuresti, cu sprijinul companiei Intercapital Invest.
Banca Transilvania s-a implicat recent, in luna februarie, intr-un proiect similar, dedicat educatiei financiare si antreprenoriale a elevilor – este vorba de “My Money Week”, propus tot de scoala Internationala Cluj. Pentru BT, ca parte a comunitatii, astfel de initiative sunt ocazii in plus de a investi in oameni si in proiecte sustenabile.