Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Emporiki Bank si-a imbunatatit rezultatele in 2011
Share
Notification Show More
Latest News
Premieră. Oradea este primul oraș din România care introduce plata biletelor de transport prin cod QR RoPay, cu sprijinul BCR
Stiri de top
Studiu ING. „Vocea lumii” și curajul de a fi tu însuți: jumătate dintre români au fost descurajați când au ales o meserie sau o afacere
Stiri de top
Alegerile personale și curajul de a nu asculta „gura lumii” atunci când vine vorba de bani. Valentin Tătaru explică de ce „Fac ce vreau!” poate deveni un act de curaj antreprenorial. ING lansează campania „Liber să tot fii”, pentru că așa cum spune Diana Mihai, „suntem un brand optimist”
Stiri de top
Raiffeisen Bank lansează docu-serialul „#TotCeNeUnește: Povești din Comunitate”, o serie despre oameni și cauze care schimbă România. Laura Mihăilă: ”Cred că adevărata valoare a unei comunități se măsoară în oamenii care aleg să fie acolo — să se implice, să asculte, să găsească soluții și să inspire”
Stiri de top
UniCredit raportează un profit record de 2,6 miliarde euro în T3 2025. Andrea Orcel: Suntem pe cale să livrăm cel mai bun an din istoria UniCredit. Ce profit își propun italienii până în 2027
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Emporiki Bank si-a imbunatatit rezultatele in 2011
Stiri de top

Emporiki Bank si-a imbunatatit rezultatele in 2011

Cornel Dinu
Last updated: 20/03/2012 18:23
Cornel Dinu 14 ani ago
Share
SHARE

Bilantul Emporiki Bank Romania, Grup Crédit Agricole pentru anul 2011 arata procesul continuu de îmbunatatire a rezultatelor financiare si implementarea cu succes a strategiei bancii în anul 2011, se arata intr-un comunicat de presa al bancii.

Prin derularea planului de dezvoltare, Emporiki Bank Romania a reusit sa îmbunatateasca in mod semnificativ rezultatele sale comerciale si financiare, sustinute si de investitiile continue pentru calitatea serviciilor oferite clientilor.

Principalele date financiare
* În ultimii  doi ani Capitalul Social a fost majorat cu suma de 40 milioane euro (Rata de Adecvare a Capitalului  22%)
* Împrumut subordonat: 10 milioane euro
* Total active:  259 milioane euro  (+ 42% în ultimii 2 ani)
* Rezultatul operational:   +12% în 2011 (+ 40% în 2010)
* Cheltuieli operationale în  2011: – 6.5 % (2010:  – 7.2 %)
* Ajustarile privind deprecierea creditelor au fost diminuate cu 78%, ajungand sub nivelul de 1%
* Îmbunatatirea Rezultatului Net 2011: +62% (-5.1 milioane euro) fata de 2010: +26% (- 13.5 milioane euro)

Cu un grad ridicat de provizionare, Emporiki Bank Romania înregistreaza una din cele mai bune Rate de Acoperire a creditelor restante din sistemul bancar: 79% la sfarsitul anului 2011. În concluzie, Emporiki Bank Romania, Grup Crédit Agricole a obtinut rezultate superioare fata de cele asteptate, prin implementarea planului de redresare demarat în 2009 si în contextul în care sistemul bancar romanesc a înregistrat o tendinta de scadere, se precizeaza in documentul de presa.

Investitii

Emporiki Bank Romania, Grup Crédit Agricole continua sa investeasca în urmatoarele domenii:
* Tehnologie: platforma tehnica moderna si eficienta – implementarea sistemului bancar central al Grupului Crédit Agricole, o platforma noua de internet banking (i-conect) si aderarea la standardele EMV (carduri cu cip);
* Resurse umane: îmbunatatirea performantelor angajatilor prin programe de training si de cele mai bune practici ale Grupului Crédit Agricole;
* Implementarea noului concept de sucursala retail, conform standardului international al Crédit Agricole.

Finantarea economiei romanesti

În ultimii doi ani, banca a sustinut cresterea reala a economiei din Romania prin activitatea de creditare, injectand 140 de milioane de euro în credite noi acordate. Principalele avantaje ale Emporiki Bank Romania sunt puterea unui mare Grup si capacitatea de reactie a unei companii de dimensiuni reduse.

„Misiunea noastra este de a raspunde nevoilor financiare ale clientilor nostri, de a le sprijini planurile de viitor si de a construi o relatie de lunga durata cu acestia. Ne dorim sa cream un viitor mai bun pentru clientii nostri (persoane fizice, întreprinderi mici si mijlocii si companii) oferind solutii financiare competitive, precum si standarde ridicate de asistenta si consiliere a clientilor.

Prin investitii continue în dezvoltarea de tehnologii si de imbunatatire a performantei angajatilor nostri, ne concentram pe consolidarea activitatii, pentru a aduce un plus de valoare si pentru a asigura conditii de crestere pe termen lung”, a declarat domnul Pierre Martin, Director General al Emporiki Bank Romania, Grup Crédit Agricole.

Strategia de comunicare pentru 2012

Începand cu acest an banca va avea o noua strategie de comunicare axata pe apartenenta la grupul francez Crédit Agricole. Prin urmare, îl prezentam pe Jean-Jacques ca voce a Emporiki Bank Romania, Grup Crédit Agricole.

„Jean-Jacques va fi imaginea brandului nostru. Personalitatea si aventurile lui se vor regasi în toate campaniile de comunicare viitoare. El va fi purtatorul nostru de cuvant, cel care va recomanda produsele bancii, ce pot face viata mai usoara – La Vie en Rose, asa cum o traieste el”, a declarat domnul Benoît Sarraute, Director General Adjunct al Emporiki Bank Romania, Grup Crédit Agricole.

Noua strategie de comunicare se reflecta si în site-ul bancii, www.emporiki.ro, inovator pentru sistemul bancar romanesc. Este inovator prin design, deoarece se aseamana cu un ecran smartphone, este interactiv, deoarece puteti muta icon-urile de pe ecran si puteti personaliza pagina de start prin schimbarea imaginii de fond sau prin crearea unei configuratii diferite. Site-ul aduce o alta noutate pe piata romaneasca, un program online de asistenta financiara care ajuta vizitatorii cu detalii si informatii despre produsele bancii. O „fereastra de chat” (ca un mesaj) va aparea pe ecran, iar vizitatorul poate vorbi online cu un consultant financiar al bancii.

Impreuna cu noul site am lansat un profil pe Facebook, unde puteti gasi toate campaniile aflate în derulare, postari de idei si concursuri scrise într-un mod original, marca Jean-Jacques. (facebook.com/EmporikiBankRomania)

Va vom informa despre aventurile lui Jean-Jacques in urmatoarele campanii de comunicare, semnate Emporiki Bank Romania, Grup Crédit Agricole, sustin reprezentantii bancii.

***
Emporiki Bank Romania S.A. este subsidiara grupului Emporiki Bank, membra a Grupului francez Crédit Agricole Group, banca de retail lider în Franta si Europa si a 3-a banca din lume dupa valoarea activelor.

Emporiki Bank Romania S.A. functioneaza pe piata bancara din Romania din 1996. Prin intermediul unei retele de 29 de sucursale, prezente în principalele orase din tara, Emporiki Bank Romania ofera o gama larga de servicii si produse bancare pentru persoane fizice, întreprinderi mici si mijlocii (IMM) si companii.

Grupul Crédit Agricole este un partener important în sprijinirea proiectelor celor 54 de milioane de clienti din întreaga lume, în toate ariile de retail banking si linii de business specializate conexe: servicii bancare zilnice, economii, împrumuturi de consum si locuinta, asigurari, private banking, managementul activelor, leasing si factoring, corporate si  investitii bancare.

You Might Also Like

Premieră. Oradea este primul oraș din România care introduce plata biletelor de transport prin cod QR RoPay, cu sprijinul BCR

Studiu ING. „Vocea lumii” și curajul de a fi tu însuți: jumătate dintre români au fost descurajați când au ales o meserie sau o afacere

Alegerile personale și curajul de a nu asculta „gura lumii” atunci când vine vorba de bani. Valentin Tătaru explică de ce „Fac ce vreau!” poate deveni un act de curaj antreprenorial. ING lansează campania „Liber să tot fii”, pentru că așa cum spune Diana Mihai, „suntem un brand optimist”

Raiffeisen Bank lansează docu-serialul „#TotCeNeUnește: Povești din Comunitate”, o serie despre oameni și cauze care schimbă România. Laura Mihăilă: ”Cred că adevărata valoare a unei comunități se măsoară în oamenii care aleg să fie acolo — să se implice, să asculte, să găsească soluții și să inspire”

UniCredit raportează un profit record de 2,6 miliarde euro în T3 2025. Andrea Orcel: Suntem pe cale să livrăm cel mai bun an din istoria UniCredit. Ce profit își propun italienii până în 2027

TAGGED: Emporiki Bank
Cornel Dinu 20/03/2012
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article Banca Transilvania ofera noi finantari pentru microintreprinderi
Next Article Banca Romaneasca iti ofera o analiza preliminara a dosarului de credit
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Premieră. Oradea este primul oraș din România care introduce plata biletelor de transport prin cod QR RoPay, cu sprijinul BCR

7 ore ago

Studiu ING. „Vocea lumii” și curajul de a fi tu însuți: jumătate dintre români au fost descurajați când au ales o meserie sau o afacere

22 de ore ago

Alegerile personale și curajul de a nu asculta „gura lumii” atunci când vine vorba de bani. Valentin Tătaru explică de ce „Fac ce vreau!” poate deveni un act de curaj antreprenorial. ING lansează campania „Liber să tot fii”, pentru că așa cum spune Diana Mihai, „suntem un brand optimist”

o zi ago

Raiffeisen Bank lansează docu-serialul „#TotCeNeUnește: Povești din Comunitate”, o serie despre oameni și cauze care schimbă România. Laura Mihăilă: ”Cred că adevărata valoare a unei comunități se măsoară în oamenii care aleg să fie acolo — să se implice, să asculte, să găsească soluții și să inspire”

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?