Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Raiffeisen Bank susține un proiect prin care vor fi create 50 de centre de lectură și științe în grădinițele defavorizate
Share
Notification Show More
Latest News
FOTO. BNR scrie istorie și lansează prima monedă colorată din România
Stiri de top
Premieră. Oradea este primul oraș din România care introduce plata biletelor de transport prin cod QR RoPay, cu sprijinul BCR
Stiri de top
Studiu ING. „Vocea lumii” și curajul de a fi tu însuți: jumătate dintre români au fost descurajați când au ales o meserie sau o afacere
Stiri de top
Alegerile personale și curajul de a nu asculta „gura lumii” atunci când vine vorba de bani. Valentin Tătaru explică de ce „Fac ce vreau!” poate deveni un act de curaj antreprenorial. ING lansează campania „Liber să tot fii”, pentru că așa cum spune Diana Mihai, „suntem un brand optimist”
Stiri de top
Raiffeisen Bank lansează docu-serialul „#TotCeNeUnește: Povești din Comunitate”, o serie despre oameni și cauze care schimbă România. Laura Mihăilă: ”Cred că adevărata valoare a unei comunități se măsoară în oamenii care aleg să fie acolo — să se implice, să asculte, să găsească soluții și să inspire”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Raiffeisen Bank susține un proiect prin care vor fi create 50 de centre de lectură și științe în grădinițele defavorizate
Stiri de top

Raiffeisen Bank susține un proiect prin care vor fi create 50 de centre de lectură și științe în grădinițele defavorizate

Gabriela Dinu
Last updated: 26/04/2018 23:01
Gabriela Dinu 8 ani ago
Share
SHARE

Raiffeisen Bank, împreună cu Asociația OvidiuRo, lansează Povești sub Lupă, un proiect prin care 50 de centre de lectură și științe vor fi create în tot atâtea grădinițe din comunități rurale sărace, acolo unde resursele educaționale lipsesc sau sunt foarte limitate. În plus, toți cei peste 1.000 de copii de vârstă preșcolară, beneficiari ai proiectului, vor primi și câte o carte pe lună pentru acasă, timp de 3 luni, se arată într-un comunicat de presă remis de instituția de credit.

Povești sub Lupă își propune, de asemenea, să formeze o rețea de profesori de învățământ preșcolar care să participe la formările OvidiuRo și să împărtășească experiențe, practici și resurse educaționale centrate pe dezvoltarea vocabularului, literație și stimularea lecturii în grădinițe.

Proiectul a fost lansat în luna martie și se desfășoară în două etape: 10 centre-pilot au fost deja create în tot atâtea săli de grădiniță, în comunități defavorizate din județele Alba, Brașov, Dâmbovița, Dolj, Iași, Maramureș, Prahova, Sibiu și Vaslui, iar alte 40 de centre vor ajunge în grădinițe începând cu luna septembrie 2018.
Kit-ul educațional Povești sub Lupă, de care vor beneficia cei peste 1.000 de copii, din cele 50 de grădinițe, conține: un raft pentru cărți, ușor accesibil pentru copii, un covor pentru sesiunile de citit împreună, un set de minim 20 de cărți ilustrate (ficțiune și non-ficțiune) și numeroase resurse care încurajează dezvoltarea abilităților motrice, a curiozității și a abilităților de investigare (de la magneți sau lupe, la seturi de forme geometrice, puzzle-uri, măsuță pentru apă și nisip etc.).

Odată cu proiectul, OvidiuRo anunță și lansarea unei comunități profesionale on-line – insuladenisip.ro, ce se adresează exclusiv profesorilor din învățământul preșcolar, în special celor care lucrează cu copii din zone defavorizate. Insula de Nisip este o platformă-resursă în care se împărtășesc practici și resurse educaționale ce încurajează metodele de învățare centrate pe copil și cele pentru dezvoltarea competențelor de comunicare.

„Accesul la educație preșcolară rămâne o provocare pentru mii de copii din comunități defavorizate, care nu au o frecvență foarte bună sau nu sunt nici măcar înscriși la grădiniță. Ceea ce ne străduim să facem, alături de partenerii noștri de la OvidiuRo, este să creăm, prin proiectul Povești sub Lupă, o infrastructură educațională interactivă, care să aducă împreună resurse adecvate pentru particularitățile de vârstă ale copiilor și profesori pregătiți în tehnici de predare axate pe copil și dezvoltarea literației. Sperăm ca prin acest proiect să dăm o șansă celor peste 1.000 de copii la care ajunge anul acesta proiectul, să înceapă să iubească cititul, poveștile, și mai departe să fie perseverenți în dorința de se instrui și de a-și contrui un viitor mai bun prin educație”, adaugă Corina Vasile, Director Comunicare și Relații Publice, Raiffeisen Bank.

„Povești sub Lupă propune o soluție la o problemă stringentă în grădinițele sărace: lipsa resurselor educaționale potrivite vârstei, a cărților ilustrate pentru copii, nevoia de profesori formați în tehnici de învățare centrate pe copil și pe dezvoltarea literației sau de cărți de calitate care să ajungă în casele celor mai săraci copii – toate sunt intervenții necesar să se întâmple concomitent, pentru a putea genera cu adevărat o schimbare. Iar cu suportul Raiffeisen Bank, cărora le mulțumim pentru susținerea pe termen lung, sperăm ca proiectul pilot de anul acesta să fie doar începutul unui proiect sustenabil și de impact, care va aduce copiii săraci mai aproape de cărți și implicit de succesul la școală și în viață.” declară Maria Gheorghiu, Cofondator OvidiuRo.

Selecția celor 50 de grupe beneficiare este făcută pe baza gradului de implicare și deschidere a profesorilor către tehnici de învățare moderne centrate pe copii și pe dezvoltarea literației, dar și a gradului de sărăcie a comunității, a nevoii de resurse educaționale în grădiniță și a numărului mare de copii preșcolari care frecventează grădinița.

You Might Also Like

FOTO. BNR scrie istorie și lansează prima monedă colorată din România

Premieră. Oradea este primul oraș din România care introduce plata biletelor de transport prin cod QR RoPay, cu sprijinul BCR

Studiu ING. „Vocea lumii” și curajul de a fi tu însuți: jumătate dintre români au fost descurajați când au ales o meserie sau o afacere

Alegerile personale și curajul de a nu asculta „gura lumii” atunci când vine vorba de bani. Valentin Tătaru explică de ce „Fac ce vreau!” poate deveni un act de curaj antreprenorial. ING lansează campania „Liber să tot fii”, pentru că așa cum spune Diana Mihai, „suntem un brand optimist”

Raiffeisen Bank lansează docu-serialul „#TotCeNeUnește: Povești din Comunitate”, o serie despre oameni și cauze care schimbă România. Laura Mihăilă: ”Cred că adevărata valoare a unei comunități se măsoară în oamenii care aleg să fie acolo — să se implice, să asculte, să găsească soluții și să inspire”

TAGGED: Raiffeisen Bank
Gabriela Dinu 26/04/2018
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Ratingul de Viabilitate al Garanti Bank a fost îmbunătățit de către Fitch
Next Article George Anghel, APERO: De la 1 iulie, comercianții ar trebui să ramburseze cash de pe card clienţilor care solicită acest serviciu
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

FOTO. BNR scrie istorie și lansează prima monedă colorată din România

2 zile ago

Premieră. Oradea este primul oraș din România care introduce plata biletelor de transport prin cod QR RoPay, cu sprijinul BCR

3 zile ago

Studiu ING. „Vocea lumii” și curajul de a fi tu însuți: jumătate dintre români au fost descurajați când au ales o meserie sau o afacere

4 zile ago

Alegerile personale și curajul de a nu asculta „gura lumii” atunci când vine vorba de bani. Valentin Tătaru explică de ce „Fac ce vreau!” poate deveni un act de curaj antreprenorial. ING lansează campania „Liber să tot fii”, pentru că așa cum spune Diana Mihai, „suntem un brand optimist”

4 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?