2012 pare a fi anul in care institutiile de credit de pe piata romaneasca isi canalizeaza o parte din atentie si activitate spre atragerea disponibilitatilor persoanelor bogate. Consolidarea si dezvoltarea portofoliului de clienti Private Banking constituie o tinta principala pentru cele mai importante banci autohtone. Numai in primele cinci luni din 2012, trei banci de TOP 10 – BCR, UniCredit Tiriac Bank si Raiffeisen Bank, au organizat conferinte de presa dedicate exclusiv activitatii de Private Banking, un bilant impresionant in conditiile in care in anii anteriori nu s-au desfasurat asemenea evenimente.
Ultima pe lista cronologica a acestor intalniri cu reprezentantii mass-media, Raiffeisen Bank a inaugurat ieri, in apropriere de Piata Dorobanti, o locatie dedicata clientilor de top, care dispun de lichiditati ce pot fi investite de cel putin 250.000 de euro. ”Aici, clientii de Private Banking au parte de discretie si confidentialitate. Cum ne dorim sa punem accent pe consilierea financiara, pe care o consideram a fi pilonul central al activitatii de Private Banking, ne-am gandit ca un asemenea sediu poate fi spatiul perfect pentru intrevederi”, a precizat Mihail Ion, presedinte si CEO la Raiffeisen Asset Management.
Intre 5.000 si 10.000 de potentiali clienti de Private Banking
Oficialul Raiffeisen Asset Management a mentionat ca in Romania, potrivit estimarilor, exista cel putin 5.000 de clienti de top, numarul acestora putand fi chiar apropiat de 10.000 de persoane, in conditiile in care multi romani au blocate disponibilitatile banesti in investitii imobiliare. Raiffeisen Bank are in prezent peste 600 de clienti Private Banking si active de peste 600 milioane euro. Aproximativ 60% din totalul clientilor sunt din Bucuresti.
Cum isi impart bancile piata clientilor de top
Publicatia online www.bankingnews.ro a realizat studiul de piata “Cum isi impart bancile piata de private banking“. Analiza, disponibila contra cost AICI prezinta amanunte despre portofoliile de profil ale BCR, BRD, Banca Transilvania, Raiffeisen Bank, UniCredit Tiriac Bank, ING Bank, RBS Romania, Citibank, OTP Bank si Banca Romaneasca. Cercetarea contine, in cele 9 pagini A4 format pdf. structurate si machetate intr-o forma accesibila si agreabila, detalii despre conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca o persoana pentru a putea fi inclusa in categoria clientilor private banking la fiecare dintre bancile incluse in analiza; cum isi rasfata bancile clientii de top; detalii despre numarul de clienti private banking si sumele administrate de bancile autohtone la finalul anului 2011; planurile de dezvoltare si obiectivele bancilor pe piata de private banking pentru 2012.
Studiul de piata “Cum isi impart bancile piata de private banking“, care valoreaza 27 euro, poate fi achizitionat dand click pe butonul “Cumpara”. Plata studiului de piata se poate realiza cu cardul bancar prin intermediul portalului securizat Paypal sau prin transfer bancar, in baza unei facturi proforme pe care o puteti solicita la adresa de e-mail gabriela.dinu@bankingnews.ro.