Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: După tenis și baschet, Banca Transilvania mizează pe fotbal și scoate pe teren o nouă campanie online: Fii golgheter cu cardul STAR
Share
Notification Show More
Latest News
De la 2% la 4%: impozitul pe cifra de afaceri a băncilor se dublează. Câți bani va strânge statul în 2025 și 2026?
Stiri de top
Intesa Sanpaolo Bank Romania lansează o ofertă de credit ipotecar cu dobândă fixă de la 4,89% și stimulente pentru refinanțare. Alin Fodoroiu: ”Am construit această ofertă cu gândul la nevoile actuale ale oamenilor care își doresc să aibă un preț corect, costuri inițiale mai mici și o rată lunară predictibilă”
Stiri de top
UNCHAIN Festival 2025 a oferit ce lipsește cel mai mult Europei: intersecții reale între industrii și conexiuni de încredere. Alexandra Pollack: ”Anul acesta ne-a arătat tuturor că viitorul finanțelor în Europa Centrală și de Est nu va fi conturat de jucători individuali, ci de ecosisteme”
Stiri de top
Peste 14.000 de profesori au accesat Life-Lab.ro, platforma educațională, care introduce educația financiară la fiecare materie. Nicoleta Deliu-Pașol: ”Scopul BCR este sa ajute românii, de toate vârstele, să aibă încredere în ei. Știm că educația financiară este una dintre cele mai concrete forme de a construi această încredere”
Stiri de top
BRD domină piața serviciilor de custodie: 10 ani în topul Global Finance. Claudiu Cercel: Acest premiu este o validare a eforturilor noastre constante de a oferi servicii de custodie la cele mai înalte standarde
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > După tenis și baschet, Banca Transilvania mizează pe fotbal și scoate pe teren o nouă campanie online: Fii golgheter cu cardul STAR
Stiri de top

După tenis și baschet, Banca Transilvania mizează pe fotbal și scoate pe teren o nouă campanie online: Fii golgheter cu cardul STAR

Gabriela Dinu
Last updated: 18/02/2020 15:47
Gabriela Dinu 5 ani ago
Share
SHARE

Banca Transilvania lansează o nouă campanie de shopping bancar online, „Fii golgheter cu cardul STAR”, inspirată din fotbal şi mai ales de performanţele lui Lionel Messi.

Astăzi, 18 februarie 2020, meciul începe la ora 9.00 şi se termină la 23.59, iar două dintre produsele preferate ale clienţior BT vor intra pe teren pentru a fi accesate cu discount: cardul de cumpărături STAR Forte şi creditul de nevoi personale în lei.

Reprizele de shopping ale campaniei cuprind următoarele:

• Pachetul Striker: card STAR Forte (zero taxă de emitere şi 100 de puncte STAR bonus) + Credit de nevoi personale în lei (7,49% dobândă în loc de 10,5%);
• Pachetul Hat-Trick: card STAR Forte (zero taxă de emitere) + minge oficială de joc Adidas;
• Pachetul Free Kick: card STAR Forte (zero taxă de emitere, 150 de puncte STAR bonus) + 15% discount la magazinele Hervis;
• 50% discount la Meciul de retragere al lui Adrian Mutu (Sports Festival, Team România vs Team World, 13 iunie 2020, BT Arena, Cluj-Napoca).

Lionel Messi este vedeta celei mai noi reclame BT & Mastercard, care promovează cardul STAR şi care a fost lansată în ianuarie a.c.

Cumpărăturile cu acest card sunt câştigătoare pentru că înseamnă pentru clienţi puncte de loialitate (STAR), care pot fi folosite la alte cumpărături, dar şi shopping în rate la peste 12.000 de comercianţi.

Peste 500.000 de carduri de cumpărături STAR sunt în buzunarele românilor sau pe telefon, înrolate în aplicaţiile BT Pay şi Apple Pay.

În 2019, Banca Transilvania a acordat peste 100.000 de credite de nevoi personale, pentru planuri dintre cele mai diverse, cum ar fi refinanţare, amenajarea locuinţei, vacanţe sau achiziţionare autombil.

Lionel Messi, celebrul fotbalist argentinian cu cele mai multe Baloane de Aur este noua personalitate pe care mizează Banca Transilvania in promovarea cardului STAR.

Marele fostbalist se alătură astfel Simonei Halep în galeria selectă a sportivilor care promovează banca din Cluj.

Potrivit băncii, peste 10 milioane de persoane au văzut campania BT & Simona Halep la televizor, în Europa.

In decembrie 2019, imaginea tenismenei românce a fost utilizată pe bilboard-urile uriașe din Times Square, New York.

În 2018, Simona Halep şi prima bancă locală după active au semnat un parteneriat prin care BT îşi propunea să crească încrederea şi optimismul românilor, dar şi să promoveze educaţia sportivă.

În 2017, Banca Transilvania a devenit partener oficial al echipei de baschet Universitatea Cluj cu care a semnat un contract până în 2020.

You Might Also Like

De la 2% la 4%: impozitul pe cifra de afaceri a băncilor se dublează. Câți bani va strânge statul în 2025 și 2026?

Intesa Sanpaolo Bank Romania lansează o ofertă de credit ipotecar cu dobândă fixă de la 4,89% și stimulente pentru refinanțare. Alin Fodoroiu: ”Am construit această ofertă cu gândul la nevoile actuale ale oamenilor care își doresc să aibă un preț corect, costuri inițiale mai mici și o rată lunară predictibilă”

UNCHAIN Festival 2025 a oferit ce lipsește cel mai mult Europei: intersecții reale între industrii și conexiuni de încredere. Alexandra Pollack: ”Anul acesta ne-a arătat tuturor că viitorul finanțelor în Europa Centrală și de Est nu va fi conturat de jucători individuali, ci de ecosisteme”

Peste 14.000 de profesori au accesat Life-Lab.ro, platforma educațională, care introduce educația financiară la fiecare materie. Nicoleta Deliu-Pașol: ”Scopul BCR este sa ajute românii, de toate vârstele, să aibă încredere în ei. Știm că educația financiară este una dintre cele mai concrete forme de a construi această încredere”

BRD domină piața serviciilor de custodie: 10 ani în topul Global Finance. Claudiu Cercel: Acest premiu este o validare a eforturilor noastre constante de a oferi servicii de custodie la cele mai înalte standarde

TAGGED: card, credite de nevoi personale, card de cumparaturi, Messi, Banca Transilvania
Gabriela Dinu 18/02/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Șefa BCE, Christine Lagarde, avertizează: un atac cibernetic bine organizat asupra unei bănci mari poate declanșa o criză de lichiditate
Next Article Ionuț Dumitru, Raiffeisen Bank: ”România a fost tigrul Europei abia după cei 10 ani de rătăcire de după 1989. După anul 2000 am asistat la o creștere foarte rapidă a economiei. Românii au o foame de consum și investiții, după seceta din comunism”

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

De la 2% la 4%: impozitul pe cifra de afaceri a băncilor se dublează. Câți bani va strânge statul în 2025 și 2026?

4 ore ago

Intesa Sanpaolo Bank Romania lansează o ofertă de credit ipotecar cu dobândă fixă de la 4,89% și stimulente pentru refinanțare. Alin Fodoroiu: ”Am construit această ofertă cu gândul la nevoile actuale ale oamenilor care își doresc să aibă un preț corect, costuri inițiale mai mici și o rată lunară predictibilă”

5 ore ago

UNCHAIN Festival 2025 a oferit ce lipsește cel mai mult Europei: intersecții reale între industrii și conexiuni de încredere. Alexandra Pollack: ”Anul acesta ne-a arătat tuturor că viitorul finanțelor în Europa Centrală și de Est nu va fi conturat de jucători individuali, ci de ecosisteme”

6 ore ago

Peste 14.000 de profesori au accesat Life-Lab.ro, platforma educațională, care introduce educația financiară la fiecare materie. Nicoleta Deliu-Pașol: ”Scopul BCR este sa ajute românii, de toate vârstele, să aibă încredere în ei. Știm că educația financiară este una dintre cele mai concrete forme de a construi această încredere”

6 ore ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?