Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Băncile din România promovează măsuri de prevenție împotriva răspândirii noului coronavirus. Cu ce recomandări vine CPBR pentru clienți
Share
Notification Show More
Latest News
UniCredit anunță oferte exclusive pentru Salonul Auto București 2025, leasing financiar și credite auto pentru achiziția de mașini
Stiri de top
Record lunar de 9.000 de participanți noi la BT Pensii, companie din Grupul Banca Transilvania, în septembrie. Corina Cojocaru: ”Faptul că peste 200 de persoane au ales în fiecare zi a acestui an să economisească printr-un fond de pensii administrat de BT Pensii arată că au înțeles cât de necesar este aportul personal pentru un viitor mai bun”
Stiri de top
Comisioane BCR 2025: modificări majore din 8 decembrie. Ce se schimbă pentru clienții cu conturi George și ce reguli noi adoptă banca privind tranzacțiile suspecte de fraudă. În doar un an, BCR a atras încă 500.000 de clienți în ecosistemul digital George
Stiri de top
Cum s-a reclădit încrederea dintre consumatori și bănci în ultimii 10 ani, în opinia lui Florin Dănescu (ARB) și Alexandru Păunescu (BNR)? Prin negociere, echitate și compromis în cadrul CSALB, ”care nu are importanță doar cantitativă, prin cazurile rezolvate, ci are și o importanță culturală, pentru că înlocuiește cultura conflictului”
Interviuri Stiri de top
Studiu ING Bank: 95% dintre români ascultă de „gura lumii”. ING lansează platforma „Liber să tot fii” și te invită să-ți depășești barierele care stau în calea planurilor tale
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Băncile din România promovează măsuri de prevenție împotriva răspândirii noului coronavirus. Cu ce recomandări vine CPBR pentru clienți
Stiri de top

Băncile din România promovează măsuri de prevenție împotriva răspândirii noului coronavirus. Cu ce recomandări vine CPBR pentru clienți

Gabriela Dinu
Last updated: 10/03/2020 13:25
Gabriela Dinu 6 ani ago
Share
SHARE

Consiliului Patronatelor Bancare din România (CPBR), ale cărui bănci membre deservesc milioane de clienți persoane fizice si juridice, face apel către toți prestatorii și utilizatorii de servicii bancare de a proteja publicul și proprii angajați prin respectarea regulilor stricte de igienă și prevenție mai ales în ceea ce privește operațiunile cu numerar, pentru a preveni răspândirea și creșterea infecțiilor cu noul tip de coronavirus ce poate cauza afecțiunea respiratorie numită COVID-19.

CPBR recomandă populației:

• să folosească în această perioadă cu precădere mijloacele de plată la distanță (aplicații online și mobile banking), carduri sau alte metode de tip “contactless” pentru plata bunurilor și serviciilor în magazine, precum și plăți securizate pentru cumpărăturile online;

• metodele de plată la distanță sau contactless, igienice și la indemâna oricarui consumator, sunt extrem de eficiente în prevenirea contaminării cu virusuri sau bacterii, fiind de altfel și extrem de sigure din punct de vedere al utilizării, în sensul că în cazul pierderii acestora nu se pierd banii din conturile care le alimentează;

• în cazul în care sunt necesare vizite în agențiile bancare, să păstreze o distanță sigură, de cel puțin un metru, față de alte persoane, fie ca sunt clienți sau personal al băncii;

• sa amâne vizitele în agenții dacă au călatorit în țări sau zone afectate de coronavirus;

• de asemenea, să urmeze toate indicațiile privind igiena și măsurile preventive în orice situație, în primul rând spălarea pe mâini cu apa și săpun timp de minim 20 de secunde, cât de des este posibil.

Cu privire la măsurile de prevenție din cadrul instituțiilor de credit, băncile ce opereaza în România au implementat deja planuri de protecție atât pentru angajați cât și pentru clienți.

Foarte multe dintre acestea au decis interzicerea călătoriilor de serviciu în zonele de risc, amânarea unora dintre evenimentele programate în perioada următoare și instruirea salariaților cu privire la conduita pentru protejarea împotriva bolilor contagioase. Au fost intensificate activitățile de curățenie în spații utilizând materiale dezinfectante speciale, a fost suplimentata dotarea punctelor sanitare cu săpun sau alte substante antibacteriene si înființate puncte gratuite de alimentare cu substanțe antiseptice.

Băncile țin evidența strictă a călatoriilor anagajaților, cu respectarea regulilor de monitorizare și autoizolare a celor care au venit din zone afectate, iar in multe cazuri personalului si se distribuie măști de protectie, soluții dezinfectante, mănuși chirurgicale de unică folosință (celor care lucrează cu numerar).

Cele cinci bănci care compun CPBR dețin peste jumătate din totalul activelor bancare și al angajaților din sistemul bancar. Membrii CPBR sunt Banca Comerciala Romană, BRD – Groupe Societe Generale, ING Bank, Raiffeisen Bank și UniCredit Bank.

You Might Also Like

UniCredit anunță oferte exclusive pentru Salonul Auto București 2025, leasing financiar și credite auto pentru achiziția de mașini

Record lunar de 9.000 de participanți noi la BT Pensii, companie din Grupul Banca Transilvania, în septembrie. Corina Cojocaru: ”Faptul că peste 200 de persoane au ales în fiecare zi a acestui an să economisească printr-un fond de pensii administrat de BT Pensii arată că au înțeles cât de necesar este aportul personal pentru un viitor mai bun”

Comisioane BCR 2025: modificări majore din 8 decembrie. Ce se schimbă pentru clienții cu conturi George și ce reguli noi adoptă banca privind tranzacțiile suspecte de fraudă. În doar un an, BCR a atras încă 500.000 de clienți în ecosistemul digital George

Cum s-a reclădit încrederea dintre consumatori și bănci în ultimii 10 ani, în opinia lui Florin Dănescu (ARB) și Alexandru Păunescu (BNR)? Prin negociere, echitate și compromis în cadrul CSALB, ”care nu are importanță doar cantitativă, prin cazurile rezolvate, ci are și o importanță culturală, pentru că înlocuiește cultura conflictului”

Studiu ING Bank: 95% dintre români ascultă de „gura lumii”. ING lansează platforma „Liber să tot fii” și te invită să-ți depășești barierele care stau în calea planurilor tale

TAGGED: coronavirus, Covid-19, BRD, BCR, card, banci, plati contactless
Gabriela Dinu 10/03/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article E oficial: Prima Casă devine „O familie, o casă”. Ce modificări au adoptat deputații
Next Article Italia: Plata ratelor pentru creditele ipotecare va fi suspendată din cauza coronavirusului. Economia italiană este în carantină și se pregătește de terapie intensivă
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

UniCredit anunță oferte exclusive pentru Salonul Auto București 2025, leasing financiar și credite auto pentru achiziția de mașini

9 ore ago

Record lunar de 9.000 de participanți noi la BT Pensii, companie din Grupul Banca Transilvania, în septembrie. Corina Cojocaru: ”Faptul că peste 200 de persoane au ales în fiecare zi a acestui an să economisească printr-un fond de pensii administrat de BT Pensii arată că au înțeles cât de necesar este aportul personal pentru un viitor mai bun”

9 ore ago

Comisioane BCR 2025: modificări majore din 8 decembrie. Ce se schimbă pentru clienții cu conturi George și ce reguli noi adoptă banca privind tranzacțiile suspecte de fraudă. În doar un an, BCR a atras încă 500.000 de clienți în ecosistemul digital George

9 ore ago

Cum s-a reclădit încrederea dintre consumatori și bănci în ultimii 10 ani, în opinia lui Florin Dănescu (ARB) și Alexandru Păunescu (BNR)? Prin negociere, echitate și compromis în cadrul CSALB, ”care nu are importanță doar cantitativă, prin cazurile rezolvate, ci are și o importanță culturală, pentru că înlocuiește cultura conflictului”

14 ore ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?