In prima jumatate a anului 2012, BCR a atras prin serviciul Alo 24 Banking BCR, peste 70 milioane lei de la clientii sai. Printre operatiunile de depozite preferate de clienti se numara constituirea depozitelor la termen in lei si valuta (Succes BCR), urmate de deschiderea de conturi de economii (Maxicont BCR) si achizitionarea de certificate de depozit cu discount (Activ BCR). Mai mult, clientii isi pot alimenta ulterior depozitele constituite prin telefon, atat pe cele in lei, cat si pe cele in valuta.
„Printre clientii care isi deschid depozite prin telefon gasim toate categoriile de varsta si de ocupatie, de la studenti la pensionari. Serviciul Alo 24 Banking BCR este util si usor de folosit atat pentru persoanele pentru care timpul este o resursa importanta, dar si pentru persoanele care au nevoie de consiliere si sfaturi financiare in luarea deciziilor de economisire“ a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail BCR.
Majoritatea clientilor care au deschis depozite prin telefon au optat pentru produsele cu dobanda fixa, constituite pe termen scurt (pana in 3 luni), peste 80% dintre acestea fiind constituite in lei.
Valoarea medie a unui depozit constituit prin Alo 24 Banking BCR este de 31.500 lei. Clientii care isi deschid depozite la termen cu dobanda fixa – RON, EUR sau USD, prin Alo 24 Banking BCR, beneficiaza de dobanda cu 0,25 pp mai mare decat nivelul standard sau promotional din oferta valabila la ghiseele bancii. Serviciul este non stop la dispozitia clientilor, acestia putand efectua plati prin telefon, fara a depinde de programul de lucru al unitatilor BCR. Pentru a utiliza serviciul Alo 24 Banking BCR, clientii pot apela gratuit numarul 0800.801.BCR (0800.801.227).