Raiffeisen Digital Bank AG, o subsidiară a Raiffeisen Bank International AG, a lansat pe piața din România un produs de cont curent digital, simplu și ușor de utilizat. În plus, costurile sunt transparente, iar Raiffeisen Digital Bank nu percepe taxe de cont, comisioane de transfer sau taxe ATM.
Oferta de cont curent actuală se concentrează pe acoperirea funcțiilor de bază, pe care majoritatea clienților le doresc și le folosesc zilnic, inclusiv deschiderea rapidă și complet digitalizată a unui cont curent, cu un card de debit digital Visa Gold, care poate fi conectat instant la portofele digitale. Astfel, lumea digitală și cea offline sunt rapid conectate, permițând clienților să cumpere bunuri sau să retragă bani doar cu ajutorul telefonului.
Banca ofera Cont curent cu Zero costuri
- Cont curent in Lei cu 0 costuri
- Card de debit Visa Gold virtual in Lei cu 0 costuri
- Transferuri in Lei cu 0 costuri
Sorin Stanciu: Lansam contul curent digital ce vine cu costuri zero percepute de bancă și cu o aplicație mobilă ușor de utilizat
„Suntem încântați să putem oferi clienților români servicii bancare digitale simple și facem astăzi primul pas lansând contul curent digital, care vine cu costuri zero percepute de bancă și cu o aplicație mobilă ușor de utilizat”, declară Sorin Stanciu, Country Manager Raiffeisen Digital Bank pentru România.
Alexey Kapustin: Credem că produsele digitale oferă libertate clienților
„Plasăm clienții și nevoile lor în centrul gândirii și abordării noastre, iar acest lucru se reflectă în produsele pe care le dezvoltăm, făcându-le ușor de utilizat și complet digitalizate. Credem că produsele digitale oferă libertate clienților – le pot folosi oricând și oriunde doresc, iar prin simplificarea ofertei noastre încercăm să le ușurăm viața”, susține Alexey Kapustin, CEO Raiffeisen Digital Bank.
Jakub Malach: Aducem abordarea centrată pe clienți și pe piața din România
„De peste aproape un an și jumătate suntem prezenți pe piața din Polonia cu produsul nostru de creditare și am solicitat constant feedback din partea clienților, fapt care ne-a ajutat să ne îmbunătățim oferta și care a condus la creșterea gradului de satisfacție a acestora. Acest lucru este dovedit și de evaluările din aplicație, și de sondajele realizate.
Aducem aceeași abordare centrată pe clienți și pe piața din România, și vom fi în contact cu aceștia, pentru a ne îmbunătăți constant oferta”, adaugă Jakub Malach, membru al Consiliului de Administrație, responsabil pentru Retail la Raiffeisen Digital Bank.