Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Raiffeisen Bank România dezvoltă ARI, un instrument inovator de artificial intelligence. Zdenek Romanek explică cum îi ajută pe angajați: Oferă acces facil la informații validate și relevante, crescând astfel viteza de răspuns
Share
Notification Show More
Latest News
Fundația UniCredit celebrează câștigătorii Platformei Edu-Fund. 14 milioane de euro pentru combaterea sărăciei educaționale în Europa, cu cinci proiecte selectate din România
Stiri de top
Un pas natural către maturizarea sistemului de pensii private: Parlamentul a adoptat proiectul de lege privind plata pensiilor din Pilonul 2. Bolnavii de cancer pot primi, la cerere, 100% din banii acumulaţi
Informații financiare
Fuziunea dintre Intesa Sanpaolo Bank România și First Bank devine oficială pe 31 octombrie. Ce se întâmplă cu conturile, creditele și cardurile clienților
Stiri de top
Premieră pe piața din România: Raiffeisen Bank încheie un parteneriat cu Munich Re pentru o tranzacție de securitizare sintetică în valoare de 1 miliard de euro – ROOF România 2025
Stiri de top
OrchestrateID lansează o soluție digitală care permite citirea datelor de pe noua Carte Electronică de Identitate. România face un pas decisiv spre identificarea 100% digitală
Informații financiare
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Raiffeisen Bank România dezvoltă ARI, un instrument inovator de artificial intelligence. Zdenek Romanek explică cum îi ajută pe angajați: Oferă acces facil la informații validate și relevante, crescând astfel viteza de răspuns
Stiri de top

Raiffeisen Bank România dezvoltă ARI, un instrument inovator de artificial intelligence. Zdenek Romanek explică cum îi ajută pe angajați: Oferă acces facil la informații validate și relevante, crescând astfel viteza de răspuns

Gabriela Dinu
Last updated: 13/06/2024 15:57
Gabriela Dinu 1 an ago
Share
SHARE

Raiffeisen Bank România anunță o nouă etapă în transformarea digitală a operațiunilor bancare și continuă investițiile în tehnologii inovatoare, prin lansarea ARI, un instrument de învățare bazat pe inteligență artificială.

Contents
ARI a fost antrenat de o echipă de peste 200 de specialiști ai bănciiZdenek Romanek: ARI oferă acces facil la informații validate și relevante, crescând astfel viteza de răspunsCe tipuri de informații oferă ARI

Noul asistent virtual inteligent este conceput de echipa din România și este antrenat constant pentru a consolida performanțele experților în diverse arii din activitatea bancară.

Creat pentru a optimiza viteza de învățare și productivitatea echipelor, ARI este un instrument de lucru complex care le oferă experților din bancă acces în mod rapid și eficient la informații specializate, având astfel un rol cheie în procesul de onboarding și în formarea continuă a echipelor, potrivit unui comunicat de presă.

ARI se antrenează zilnic în diverse domenii, printre care Planificare Financiară Personală, și creditarea ipotecară, dar și pentru a dobândi expertiză în materie de proceduri interne care țin de reglementările specifice industriei bancare.

ARI a fost antrenat de o echipă de peste 200 de specialiști ai băncii

Înainte de lansarea oficială, doar în domeniul Planificării Financiare Personale, ARI a fost antrenat de o echipă de peste 200 de specialiști ai băncii prin mai mult de 5000 de interacțiuni. Echipele din bancă lucrează în mod constant la extinderea cunoștințelor ARI pentru ca asistentul virtual să ajute pe viitor cu răspunsuri clare și cu acuratețe maximă.

Zdenek Romanek: ARI oferă acces facil la informații validate și relevante, crescând astfel viteza de răspuns

„În dezvoltările interne, vedem inteligența artificială nu doar ca pe un instrument tehnologic, ci ca pe un partener strategic în redefinirea și optimizarea continuă a operațiunilor noastre. ARI îmbunătățește semnificativ productivitatea echipelor și contribuie la o mai bună înțelegere a produselor noastre bancare. ARI oferă acces facil la informații validate și relevante, crescând astfel viteza de răspuns. Astfel, echipelor le rămâne mai mult timp să se concentreze pe ceea ce știu să facă cel mai bine: interacțiuni personalizate 1:1 cu clienții noștri”, declară Zdenek Romanek, Președinte & CEO Raiffeisen Bank România.

Ce tipuri de informații oferă ARI

În ceea ce privește creditarea, pe lângă asistența cu privire la ofertele ce țin de creditele garantate cu ipotecă, ARI oferă informații detaliate despre produsele de economisire, asigurări, fonduri de investiții și pensii. Până în prezent, printr-un proces de învățare „learn by doing”, ARI a gestionat cu succes răspunsuri la peste 70% din întrebările adresate și a atins o rată de răspuns corect de 98%.

De asemenea, viteza de răspuns s-a îmbunătățit rapid, odată cu calitatea interacțiunilor dintre colegi, facilitând un flux de lucru optimizat și mai puțin susceptibil la erori umane.

Principalele domenii de întrebări includ creditele ipotecare, documentația necesară pentru credite, refinanțarea, asigurările la credite, garanțiile și eligibilitatea imobilelor.

Raiffeisen Bank România a dezvoltat propriul departament de inteligență artificială începând din 2019. În prezent, departamentul este alcătuit din aproximativ 30 de experți (ML Engineers, ML Ops, Dev Ops și Data Engineers), care au dezvoltat deja 12 aplicații care folosesc modele de Inteligență Artificială.

You Might Also Like

Fundația UniCredit celebrează câștigătorii Platformei Edu-Fund. 14 milioane de euro pentru combaterea sărăciei educaționale în Europa, cu cinci proiecte selectate din România

Fuziunea dintre Intesa Sanpaolo Bank România și First Bank devine oficială pe 31 octombrie. Ce se întâmplă cu conturile, creditele și cardurile clienților

Premieră pe piața din România: Raiffeisen Bank încheie un parteneriat cu Munich Re pentru o tranzacție de securitizare sintetică în valoare de 1 miliard de euro – ROOF România 2025

ING și BCR: BNR nu va reduce dobânda-cheie înainte de mai 2026. Inflația rămâne aproape de 10%, economia stagnează. De ce 2025 va fi anul ajustării, 2026 al tranziției și 2027 al redresării sustenabile – și cum se va resimți în economie și pentru clienți

Studiu ING: Mai mult de jumătate dintre femeile care dețin o afacere recomandă activ și altor femei drumul antreprenorial. Banca lansează ediția 2025 a programului „She’s Next”

TAGGED: credite, asigurari, economisire, credite ipotecare, banca, tehnologie, inteligenta artificiala, Zdenek Romanek, Raiffeisen Bank România, ARI, Planificare Financiară Personală
Gabriela Dinu 13/06/2024
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Bancherii și experții explică care sunt cele mai noi tipologii de fraudă, cum le depistăm, de ce nu pot fi blocate sau anulate tranzacțiile și de ce nu pot fi recuperați banii. Alin Becheanu, ING Bank: Expresii precum „investiții cu profit garantat” sau „câștiguri de nerefuzat” vin, cel mai probabil, de la fraudatori
Next Article INTERVIU. Bogdan Popa explică de ce mizează Raiffeisen Bank pe cloud și ce beneficii aduce noua tehnologie pentru clienți: ”Cloud-ul este un catalizator al întregii noastre transformări digitale. Planul este ca până în 2025 sa avem 80% din aplicații în cloud”
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Fundația UniCredit celebrează câștigătorii Platformei Edu-Fund. 14 milioane de euro pentru combaterea sărăciei educaționale în Europa, cu cinci proiecte selectate din România

20 de minute ago

Fuziunea dintre Intesa Sanpaolo Bank România și First Bank devine oficială pe 31 octombrie. Ce se întâmplă cu conturile, creditele și cardurile clienților

o zi ago

Premieră pe piața din România: Raiffeisen Bank încheie un parteneriat cu Munich Re pentru o tranzacție de securitizare sintetică în valoare de 1 miliard de euro – ROOF România 2025

o zi ago

ING și BCR: BNR nu va reduce dobânda-cheie înainte de mai 2026. Inflația rămâne aproape de 10%, economia stagnează. De ce 2025 va fi anul ajustării, 2026 al tranziției și 2027 al redresării sustenabile – și cum se va resimți în economie și pentru clienți

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?