Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Raiffeisen Bank România continuă campaniile de plantare din Smart Market. Încă 5000 de puieți plantați cu sprijinul clienților. Cătălin Chirieac: ”Vom continua să plantăm și în anii viitori și să dezvoltăm campanii potrivite pentru nevoile clienților noștri”
Share
Notification Show More
Latest News
Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul
Stiri de top
Studiu ING: 8 din 10 proprietari investesc în eficiența energetică. Românii modernizează locuințele pentru a reduce factura la energie
Stiri de top
Cum negociază consumatorii cu băncile după ce au ajuns în instanță? 800 de procese “stinse” amiabil prin CSALB. Alexandru Păunescu are o recomandare fermă pentru bănci
Stiri de top
BankingNews20. Forța care nu se vede, dar se simte în stabilitatea care construiește viitorul. BRD Groupe Société Générale, distinsă pentru ”STABILITATE” la Gala BankingNews
Stiri de top
România trebuie să-și schimbe modelul economic: investițiile devin noul motor de creștere. Cristian Popa, BNR, explică de ce fondurile europene pot salva economia
Opinii Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Raiffeisen Bank România continuă campaniile de plantare din Smart Market. Încă 5000 de puieți plantați cu sprijinul clienților. Cătălin Chirieac: ”Vom continua să plantăm și în anii viitori și să dezvoltăm campanii potrivite pentru nevoile clienților noștri”
Stiri de top

Raiffeisen Bank România continuă campaniile de plantare din Smart Market. Încă 5000 de puieți plantați cu sprijinul clienților. Cătălin Chirieac: ”Vom continua să plantăm și în anii viitori și să dezvoltăm campanii potrivite pentru nevoile clienților noștri”

Cornel Dinu
Last updated: 12/11/2024 12:10
Cornel Dinu 1 an ago
Share
SHARE

Raiffeisen Bank, prima bancă din România care a inițiat o soluție de calcul a amprentei de carbon în aplicația sa de loializare Smart Market, continuă campaniile de plantare realizate cu sprijinul clienților, se arată într-un comunicat de presă remis de instituția de credit.

Timp de un an, utilizatorii Smart Market au avut posibilitatea de a dona punctele obținute în aplicația Smart Market pentru plantarea unuia sau mai multor puieți, iar Raiffeisen Bank a decis să dubleze numărul punctelor și implicit al puieților plantați.

Astfel, după sesiunea de anul trecut, în care voluntarii Raiffeisen Smart Market au plantat 1 ha de pădure în localitatea Putineiu, jud. Giurgiu, campania a continuat și în 2024 cu încă 5000 de puieți plantați, de această dată în Petrăchioaia, jud. Ilfov.

“Ne bucurăm nespus să vedem succesul de care se bucură aplicația Smart Market, care, la doar 2 ani și jumătate de la lansare, are peste 940.000 de utilizatori persoane fizice și peste 150 de comercianți. Vom continua să plantăm și în anii viitori și să dezvoltăm campanii potrivite pentru nevoile clienților noștri, care să ajute în același timp la gestionarea impactului pe care îl au asupra mediului”, a declarat Cătălin Chirieac, Director Executiv Achiziție și Engage Clienți Persoane Fizice, Raiffeisen Bank România.

Campania este realizată în colaborare cu Asociația Pădurea Copiilor care are misiunea de a crește păduri în 100 de comunități din zonele de sud ale țării până în 2035. Asociația este prezentă în 44 de comunități din sudul României, reușind să readucă la viață prin împădurire peste 212 ha de teren neproductiv, plantând peste 2 milioane de puieți cu ajutorul a peste 9.000 de voluntari.

“Pentru generațiile viitoare, fiecare puiet plantat astăzi reprezintă o promisiune pentru un viitor mai verde. Implicarea inovatoare a companiilor în acțiunile de împădurire, precum cea a Raiffeisen Bank, demonstrează că sectorul privat poate fi un catalizator real al resurselor și schimbării în comunitate. Este remarcabil să vedem cum această poveste prinde rădăcini tot mai puternice în sudul României, transformând punct cu punct viziunea noastră comună în realitate”, a declarat dr. Teodora-Alexandra Pălărie, Președinte, Asociația Pădurea Copiilor.

You Might Also Like

Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul

Studiu ING: 8 din 10 proprietari investesc în eficiența energetică. Românii modernizează locuințele pentru a reduce factura la energie

Cum negociază consumatorii cu băncile după ce au ajuns în instanță? 800 de procese “stinse” amiabil prin CSALB. Alexandru Păunescu are o recomandare fermă pentru bănci

BankingNews20. Forța care nu se vede, dar se simte în stabilitatea care construiește viitorul. BRD Groupe Société Générale, distinsă pentru ”STABILITATE” la Gala BankingNews

România trebuie să-și schimbe modelul economic: investițiile devin noul motor de creștere. Cristian Popa, BNR, explică de ce fondurile europene pot salva economia

TAGGED: Raiffeisen Bank, Cătălin Chirieac, Smart Market, plantare copaci, Asociatia Padurea Copiilor, Teodora Alexandra Palarie
Cornel Dinu 12/11/2024
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article Mugur Isărescu, McDonalds și inflația: „Cu 1$ luam un hamburger, o băutură, un pai și primeam 20 de cenți rest. Inflația este o componentă a lumii în care trăim”. Cât te costă astăzi un meniu american și de ce spune guvernatorul că nu e cazul să dramatizăm
Next Article Provocarea celor 52 de săptămâni sau cum faci un plan de economisire. Irina Chițu: Recomand ca economiile să fie făcute la începutul lunii, fondul de siguranță este vital. Creditarea poate fi văzută ca o formă de investiție
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Salt Bank, o bancă tânără cu management experimentat. Gabriela Nistor: „Avem 100 de ani de banking și 25 de ani de tehnologie”. Cum a ajuns Salt Bank la 700.000 de clienți în 600 de zile și ce produse le-au asigurat succesul

10 ore ago

Studiu ING: 8 din 10 proprietari investesc în eficiența energetică. Românii modernizează locuințele pentru a reduce factura la energie

11 ore ago

Cum negociază consumatorii cu băncile după ce au ajuns în instanță? 800 de procese “stinse” amiabil prin CSALB. Alexandru Păunescu are o recomandare fermă pentru bănci

12 ore ago

BankingNews20. Forța care nu se vede, dar se simte în stabilitatea care construiește viitorul. BRD Groupe Société Générale, distinsă pentru ”STABILITATE” la Gala BankingNews

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?