Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Alina Fănăţan, Banca Transilvania, liderul industriei de carduri: ”În 2016, am crescut puternic pe segmentul cardurilor de credit. Anul acesta vrem să menținem trendul!”
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Alina Fănăţan, Banca Transilvania, liderul industriei de carduri: ”În 2016, am crescut puternic pe segmentul cardurilor de credit. Anul acesta vrem să menținem trendul!”
Stiri de top

Alina Fănăţan, Banca Transilvania, liderul industriei de carduri: ”În 2016, am crescut puternic pe segmentul cardurilor de credit. Anul acesta vrem să menținem trendul!”

bankingnews.ro
Last updated: 07/04/2017 20:08
bankingnews.ro 8 ani ago
Share
SHARE

Anul 2016 a fost bun pe piața cardurilor, iar portofoliul Băncii Transilvania și-a menținut creșterea depășind în prezent 2,8 milioane de carduri. Evoluția a avut loc în condițiile în care banca și-a menținut oferta privind cardul de debit și contul curent, care sunt gratuite, a declarat Alina Fănățan, Manager Portofoliu Directia Dezvoltare & Management Carduri, Banca Transilvania, în cadrul celei de-a IV-a ediție a Conferinței „Eu plătesc cu cardul”, organizată de publicația online www.BankingNews.ro.

Contents
Numărul de POS-uri instalate a crescut cu 30%Gradul de activare al cardurilor de credit, o mare provocareEducația financiară, un efort comun al băncilor

„Cardul de debit este cel mai simplu instrument utilizabil zi de zi și devine cheia de acces către serviciile bancare, iar după ce se obișnuiesc cu aceste servicii clienții pot trece spre altele cu un grad mai mare de complexitate, cum ar fi cardul de credit sau brățara contactless”, a mai spus Fănățan.

Enumerând alte realizări ale băncii din 2016, reprezentantul instituției de credit a menționat serviciul BT sign-up, „prin care clienții pot să își deschidă cont online și card de debit. Este necesară o singură vizită la bancă pentru semnarea documentelor și ridicarea cardului. Tot în 2016 am văzut o creștere a tranzacțiilor, datorită apetitului mai mare al românilor pentru plata cu cardul și introducerii tehnologiei contactless. Această tehnologie a fost îmbrățișată foarte bine atât de comercianți, cât și de clienți, iar în prezent 80% din terminalele BT pot accepta astfel de plăți”.

Numărul de POS-uri instalate a crescut cu 30%

Referitor la legea cash-back, aceasta va conduce la o creştere a rețelei de acceptare, numai în ultimele luni consemnându-se o creştere cu 30% a numărului de POS-uri instalate, față de perioada anterioară, subliniază managerul BT.

„Este o bună oportunitate pentru a pătrunde în mediul rural. Cererile de instalare POS-uri sunt în continuare pentru mediul urban, în marea majoritate, dar există şi pentru mediul rural. Provocarea noastră va fi să menţinem aceste POS-uri active, aşa încât comercianţii să încurajeze plata cu cardul cât mai mult. În prezent, să deschidem o unitate în mediul rural și să montăm un ATM nu se justifică din punct de vedere comercial. Tocmai de aceea este important să montăm POS-urile și să le menținem active”, a mai spus Alina Fănățan.

Gradul de activare al cardurilor de credit, o mare provocare

În ceea ce privește cardul de credit, acesta este un produs care oferă multe beneficii dacă este folosit cum trebuie, iar Banca Transilvania a crescut puternic pe acest segment, programul STAR, de rate fără dobândă, fiind motorul acestei creșteri, a precizat managerul Băncii Transilvania, menționând că prin program „comercianții oferă până la 15% discount prin acest program. Un aspect îmbucurător este că, în prezent, cotele de piață per volum tranzacții depășeșc cotele pe carduri. Dar, în continuare rămâne preocuparea privind gradul de activare al acestor carduri”.

Despre perspectivele de dezvoltare pentru 2017, pe segmentul carduri de credit, Alina Fănățan a spus că întrevede o evoluție similară cu aceea de anul trecut: „în 2017 sper să creștem tot ca în 2016, pe segmentul carduri de credit. Anul trecut am emis 90.000 de carduri, anul acesta sper să creștem mai mult. De asemenea, la tranzacții online am avut o creștere extraordinară, peste 35%. Sper să avem o evoluție bună și pe tranzacțiile online, mai ales că am trecut de la parola statică la cea prin SMS, care îmbunătățește experiența clientului și scade rata de abandon”.

Educația financiară, un efort comun al băncilor

Alina Fănățan consideră că în ultimii ani educația financiară a fost un efort comun al tuturor băncilor, aceasta oferind câteva detalii despre programele Băncii Transilvania: „am derulat pe cardul STAR multe campanii prin care direcționăm clienții spre comercianții STAR, deoarece acolo au beneficii. Trimitem clienților un newsletter săptămânal, în acest sens. Mai avem programele de educație financiară și despre plata cu cardul, despre creditare și economisire. Anul trecut am lansat programul dedicat elevilor, la care au participat peste 10.000 de elevi. De asemenea, am lansat o campanie de educare despre credite. Totodată, aparatele multifuncționale sunt un element de educare a clienților. La casieriile BT nu mai încasăm facturi, ci îndrumăn toți clienții către robotul Facturel”.

Conferința ”EU plătesc cu cardul” este un proiect dezvoltat de publicația online www.bankingnews.ro cu susținerea Asociației Române a Băncilor şi Asociaţiei de Plăţi Electronice din România, în calitate de Parteneri Instituţionali, Banca Transilvania, BCR și Banca Românească – Membră a Grupului National Bank of Greece – Parteneri Principali, Visa, Mastercard, BRD – Groupe Societe Generale și Raiffeisen Bank – Parteneri, cărora le mulțumim, pe această cale, pentru implicare.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: Banca Transilvania, card, card de credit, plata cu cardul, EU platesc cu cardul, Alina Fanatan
bankingnews.ro 07/04/2017
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By bankingnews.ro
Follow:
Publicatia online www.bankingnews.ro este cea mai completa sursa de informatii financiar-bancare, fiind structurata pe doua componente distincte, ambele avand acelasi rol: informarea exacta a publicului larg cu privire la produsele si serviciile financiar-bancare disponibile pe piata romaneasca de profil.
Previous Article Adrian Tomaşescu, BCR: ”România este prima țară unde sistemul cash-back devine obligatoriu prin lege”
Next Article Vasile Tănasă, Banca Românescă: „Lansăm curând o ofertă de card de debit cu comision de retragere zero la orice bancomat”

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

3 ore ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

4 ore ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

8 ore ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

9 ore ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?