Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Banca Transilvania a lansat un nou chatbot. Ino este un asistent virtual dedicat clienţilor care vor informaţii despre amânarea ratelor
Share
Notification Show More
Latest News
BRD coordonează o finanțare sindicalizată de 300 milioane de euro pentru Autonom Services
Stiri de top
Raiffeisen Bank devine prima bancă din România care oferă acces la platforma my Visa direct din aplicația Smart Mobile, dedicată persoanelor fizice
Stiri de top
UniCredit Bank a coordonat un credit sindicalizat de 300 de milioane de euro pentru Autonom Services. Andrei Bratu: ”Este un exemplu concret al modului în care echipele noastre, prin colaborare și expertiză multidisciplinară, reușesc să încheie tranzacții de referință pe piața românească”
Stiri de top
Raiffeisen Bank a lansat Money Strike – prima hartă de tactical FPS din România dedicată educației financiare pentru tineri
Stiri de top
#BankingNews20. Alessio Cioni, Intesa Sanpaolo Bank România: ”Succesul BankingNews se bazează pe credibilitatea câștigată pas cu pas, pe consecvența valorilor editoriale și pe o înțelegere profundă a industriei bancare”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Banca Transilvania a lansat un nou chatbot. Ino este un asistent virtual dedicat clienţilor care vor informaţii despre amânarea ratelor
Stiri de top

Banca Transilvania a lansat un nou chatbot. Ino este un asistent virtual dedicat clienţilor care vor informaţii despre amânarea ratelor

Gabriela Dinu
Last updated: 30/04/2020 10:19
Gabriela Dinu 6 ani ago
Share
SHARE

Clienţii Băncii Transilvania care solicită informaţii despre amânarea plăţii creditelor pot primi răspunsuri de la o nouă interfaţă de conversaţie (chatbot) lansată de bancă pe site-ul său.

„Pentru clienţii care au nevoie de informaţii despre amânarea ratelor la credite – stadiul solicitării, ce presupune facilitatea etc. – sau doresc să aplice, Banca Transilvania lansează un canal suplimentar de comunicare: chatbotul Ino. Clienţii pot dialoga cu asistentul virtual intrând pe site-ul băncii, în fereastra de dialog din hompage”, se menţionează în comunicatul remis de Banca Transilvania.

Clienţii pot afla de la interfaţa de conversaţie următoarele informaţii: statusul solicitării pentru amânarea ratelor; paşii necesari pentru a aplica online pentru amânarea ratelor; ce presupune amânarea ratelor; dobânzi, comisioane, asigurări asociate creditelor; condiţiile care trebuie îndeplinite pentru a beneficia de facilitate; cum se poate renunţa la amânarea ratelor.

Interfaţa de conversaţie Ino comunică exclusiv prin chat, la orice oră este accesată.

Interfaţa Ino este cel de-al cincilea chatbot utilizat de Banca Transilvania, după Livia (pentru clienţii persoane fizice, prin Facebook Messenger, Skype şi telefon), Raul (pentru clienţii companii, prin Facebook Messenger sau Skype), Dave (asistent online pentru echipa BT helpdesk) şi AIDA (asistent pentru echipa băncii, pentru subiecte legate de resurse umane).

You Might Also Like

BRD coordonează o finanțare sindicalizată de 300 milioane de euro pentru Autonom Services

Raiffeisen Bank devine prima bancă din România care oferă acces la platforma my Visa direct din aplicația Smart Mobile, dedicată persoanelor fizice

UniCredit Bank a coordonat un credit sindicalizat de 300 de milioane de euro pentru Autonom Services. Andrei Bratu: ”Este un exemplu concret al modului în care echipele noastre, prin colaborare și expertiză multidisciplinară, reușesc să încheie tranzacții de referință pe piața românească”

Raiffeisen Bank a lansat Money Strike – prima hartă de tactical FPS din România dedicată educației financiare pentru tineri

#BankingNews20. Alessio Cioni, Intesa Sanpaolo Bank România: ”Succesul BankingNews se bazează pe credibilitatea câștigată pas cu pas, pe consecvența valorilor editoriale și pe o înțelegere profundă a industriei bancare”

TAGGED: amânarea plăţii creditelor, Banca Transilvania, credite, chatbot, amanarea ratelor, Ino
Gabriela Dinu 30/04/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article CEC Bank emite gratuit carduri pensionarilor și le trimite gratuit acasă. Banca va permite încasarea pensiilor în numerar, la domiciliu, pentru clienții CEC Bank din comunele și orașele mici
Next Article În primul trimestru din 2020, Banca Transilvania a realizat un profit de 261 milioane lei. Acționarii au aprobat acordarea de dividende şi majorarea capitalului social. Omer Tetik: ”Ne-am focusat total pe suportul clienților, economiei, autorităților și comunităților”
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

BRD coordonează o finanțare sindicalizată de 300 milioane de euro pentru Autonom Services

16 ore ago

Raiffeisen Bank devine prima bancă din România care oferă acces la platforma my Visa direct din aplicația Smart Mobile, dedicată persoanelor fizice

16 ore ago

UniCredit Bank a coordonat un credit sindicalizat de 300 de milioane de euro pentru Autonom Services. Andrei Bratu: ”Este un exemplu concret al modului în care echipele noastre, prin colaborare și expertiză multidisciplinară, reușesc să încheie tranzacții de referință pe piața românească”

20 de ore ago

Raiffeisen Bank a lansat Money Strike – prima hartă de tactical FPS din România dedicată educației financiare pentru tineri

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?