Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Angajatii BRD isi asuma rolul de Mos Craciun pentru copiii nevoiasi
Share
Notification Show More
Latest News
Cum a fost în primul MoonShotX Bootcamp din acest an, pentru cele 21 de companii românești selectate în programul susținut de Raiffeisen Bank. Cine sunt cei 100 de experți gata să inspire următoarea generație de lideri
Stiri de top
TEKUNI, cel mai amplu program pentru tinerii antreprenori din România, a fost lansat la Timișoara, cu sprijinul UniCredit
Stiri de top
ETF-ul BET Patria-Tradeville trece pragul de 700 mil. lei și ajunge la 31.000 de investitori. Răzvan Pasol: Investiția la bursă trebuie gândită întotdeauna ca o investiție pe termen lung, pentru a depăși eventualele fluctuații inevitabile ale prețurilor acțiunilor
Stiri de top
Leonardo Badea avertizează: Europa are nevoie de o piață de capital integrată. Piața de capital din România are un drum de dezvoltare bine conturat. Ritmul cu care vom transforma acest potențial în realitate va face diferența
Opinii Stiri de top
Intesa Sanpaolo își schimbă identitatea vizuală la nivel global. De astăzi, și clienții din România văd noua siglă. Ce diferențe apar față de Italia și care este explicația?
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Angajatii BRD isi asuma rolul de Mos Craciun pentru copiii nevoiasi
Stiri de top

Angajatii BRD isi asuma rolul de Mos Craciun pentru copiii nevoiasi

Cornel Dinu
Last updated: 16/12/2013 9:57
Cornel Dinu 12 ani ago
Share
SHARE

„Vrei sa fii Mos Craciun?” este un proiect de responsabilitate sociala sustinut si derulat din 2010 suta la suta de echipa BRD cu ajutorul unor fundatii partenere. Rolul principal este jucat de salariatii bancii care devin Mos Craciun pentru copiii nevoiasi.

In cei patru ani care au trecut de la inceputul proiectului, oamenii din echipa BRD au facut fericiti peste 5.000 de copii din mai multe zone ale tarii, copii care traiesc in conditii dificile si care nu au primit niciodata un cadou.

Mecanismul proiectului pare simplu, insa presupune dedicare si eforturi logistice deosebite: copiii scriu „scrisori catre Mos Craciun” care ajung la angajatii BRD inscrisi in program. Acestia cumpara cadourile, iar echipa CSR a BRD si ONG-urile partenere se ocupa de distribuirea cadourilor si de organizarea pomului de Craciun. In fiecare comunitate se organizeaza astfel de sarbatori, iar multi dintre angajatii BRD participa la ele.

La buna desfasurare a programului participa peste 15 asociatii si mai mult de 20 de voluntari din cadrul bancii, care se ocupa de selectarea fundatiilor, distribuirea scrisorilor, gestionarea primirii si transmiterii cadourilor, precum si de comunicarea interna.

Impactul si importanta proiectului „Vrei sa fii Mos Craciun?” sunt certificate de Marele Premiu al Responsabilitatii Sociale primit de BRD in cadrul Galei Camerei de Comert si Industrie Franceze in Romania din decembrie 2012.

You Might Also Like

Cum a fost în primul MoonShotX Bootcamp din acest an, pentru cele 21 de companii românești selectate în programul susținut de Raiffeisen Bank. Cine sunt cei 100 de experți gata să inspire următoarea generație de lideri

TEKUNI, cel mai amplu program pentru tinerii antreprenori din România, a fost lansat la Timișoara, cu sprijinul UniCredit

ETF-ul BET Patria-Tradeville trece pragul de 700 mil. lei și ajunge la 31.000 de investitori. Răzvan Pasol: Investiția la bursă trebuie gândită întotdeauna ca o investiție pe termen lung, pentru a depăși eventualele fluctuații inevitabile ale prețurilor acțiunilor

Leonardo Badea avertizează: Europa are nevoie de o piață de capital integrată. Piața de capital din România are un drum de dezvoltare bine conturat. Ritmul cu care vom transforma acest potențial în realitate va face diferența

Intesa Sanpaolo își schimbă identitatea vizuală la nivel global. De astăzi, și clienții din România văd noua siglă. Ce diferențe apar față de Italia și care este explicația?

TAGGED: BRD, Mos Craciun, Vrei sa fii Mos Craciun
Cornel Dinu 16/12/2013
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article O noua uniune bancara va decide cand o banca merita sa fie salvata
Next Article Cum asigura serviciul de Internet Banking afaceri la un click distanta
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum a fost în primul MoonShotX Bootcamp din acest an, pentru cele 21 de companii românești selectate în programul susținut de Raiffeisen Bank. Cine sunt cei 100 de experți gata să inspire următoarea generație de lideri

18 minute ago

TEKUNI, cel mai amplu program pentru tinerii antreprenori din România, a fost lansat la Timișoara, cu sprijinul UniCredit

o oră ago

ETF-ul BET Patria-Tradeville trece pragul de 700 mil. lei și ajunge la 31.000 de investitori. Răzvan Pasol: Investiția la bursă trebuie gândită întotdeauna ca o investiție pe termen lung, pentru a depăși eventualele fluctuații inevitabile ale prețurilor acțiunilor

22 de ore ago

Leonardo Badea avertizează: Europa are nevoie de o piață de capital integrată. Piața de capital din România are un drum de dezvoltare bine conturat. Ritmul cu care vom transforma acest potențial în realitate va face diferența

23 de ore ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?