Antim Iordache, director Carduri și Online Banking în cadrul Idea Bank, consideră că serviciile și produsele bancare trebuie să devină o utilitate pentru români, ceva ce ține de firescul vieții.
”O bancă este o utilitate pentru client. Idea Bank cu acest țel și-a început activitatea în urmă cu un an. Mă aștept ca în scurt timp o bancă să devină un lucru firesc, absolut normal. Țelul către care mergem noi este ca lucrurile să fie cât mai simple pentru clienți”, a precizat Antim Iordache, în cadrul celei de-a doua ediții a conferinței ”EU plătesc cu cardul”, organizată de publicația online www.bankingnews.ro.
”Faptul că noi bancherii încă vorbim într-un anumit limbaj, în anumite momente, denotă că nu facem întotdeauna lucrurile foarte simplu. Clienții caută ceva simplu, care să le fie la însemână oricând”, a subliniat oficialul Idea Bank.
Instituția de credit poloneză și-a axat activitatea pe promovarea unor produse și servicii care, prin caracteristicile lor, să contribuie la educarea clienților. Antim Iordache a dat ca exemplu cardul de debit care permite retragerea de numerar de la orice bancomat din țară sau străinătate, această facilitate fiind însoțită de condiționarea realizării unei plăți în fiecare lună la comercianți.
”Am oferit clienților posibilitatea de a retrage de la orice bancomat din România sau străinătate bani fără costuri, condiționând acest lucru de două elemente, la alegerea clientului: fie primește salariul pe acest card, fie realizează o tranzacție la POS. În viitor s-ar putea să fie alte asemenea elemente care să contribuie la procesul de educație financiară pentru consumatori”, a susținut directorul Carduri și Online Banking în cadrul Idea Bank.
În opinia sa, cardul de debit trebuie să devină un produs care să susțină relația băncii cu clienții și totodată un susținător activ al dezideratului de educare a consumatorilor.
Conferința ”EU plătesc cu cardul” este un proiect dezvoltat de publicația online www.bankingnews.ro cu susținerea Asociației Române a Băncilor, Partenerii evenimentului fiind Visa, MasterCard, Banca Transilvania, BCR și Idea Bank, cărora le mulțumim, pe această cale, pentru implicare.