La 2 ani și jumătate de la lansare, aplicația de loializare Raiffeisen Smart Market a depășit 1 milion de clienți, anunţă banca.
1 milion de clienţi cu peste 735.000 de oferte personalizate
Aceștia au fost recompensați, doar în anul 2024, cu peste 735.000 de oferte personalizate, de la peste 160 de comercianți. Dintre acestea, 66% au fost vouchere de discount, 20% cashback și 14% puncte de loializare.
Cele mai descărcate vouchere au fost cele din categoria produse financiare (60%), urmate de cele din categoria electronice (17%) și food (11%).
Vladimir Kalinov: Ne-am propus să creștem satisfacția clienților noștri, să-i recompensăm și totodată să îi motivăm, să contribuie la un viitor sustenabil
“Raiffeisen Smart Market a devenit rapid un proiect emblemă pentru Raiffeisen Bank România. Am creat aici un ecosistem complex de loializare, prin care ne-am propus să creștem satisfacția clienților noștri, să-i recompensăm și totodată să îi motivăm, să contribuie la un viitor sustenabil.”, a declarat Vladimir Kalinov, Vicepreședinte Retail, Raiffeisen Bank România.
Din 2023 și până în prezent, Raiffeisen Bank România a adăugat în aplicația sa de loializare numeroase funcționalități, cea mai importantă fiind soluția de calcul a amprentei de carbon, prima de acest fel din industria bancară din România. Peste 570.000 de clienți au beneficiat de acesta și au putut să identifice, în baza plăților făcute cu cardul Raiffeisen, impactul pe care îl au asupra mediului.
Totodată, prin intermediul campaniilor de sustenabilitate lansate în cadrul aplicației, clienții au putut dona punctele obținute pentru a susține plantarea de copaci în zone cu risc de deșertificare din sudul României. Astfel, peste 10.000 de puieți au fost plantați în localități din județul Ilfov și județul Giurgiu.
Aplicația de loializare a Raiffeisen Bank România a beneficiat și de recunoaștere internațională, primind premiul Best Customer Loyalty Program în cadrul Global Retail Banking Innovation Awards 2023, mai precizează un comunicat de presă.