Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Aplicația de loializare a Raiffeisen Bank a depășit 1 milion de clienți. Peste jumătate dintre utilizatori au identificat impactul tranzacțiilor lor asupra mediului cu ajutorul soluției de calcul a amprentei de carbon
Share
Notification Show More
Latest News
Fondurile de pensii facultative administrate de BT Pensii, inclusiv în BT Pay, aplicația de mobile banking de la Banca Transilvania
Stiri de top
UniCredit Bank România a finalizat cu succes fuziunea cu Alpha Bank România. Mihaela Lupu, CEO UniCredit Bank: Urez bun venit clienților Alpha Bank România
Stiri de top
Bankingul românesc pierde un brand, dar păstrează o istorie: povestea Alpha Bank, banca ce a adus primul credit ipotecar în România
Analize Stiri de top
Programul băncilor în 15 august de Sfânta Maria Mare. Ce agenții rămân deschise și cine va asigura relația cu clienții
Stiri de top
Alexandru Nazare anunță schimări majore: persoanele juridice vor fi obligate sa aibă un cont bancar. 698 mii de companii nu au un cont/card bancar și au adunat datorii de peste 1,7 mld lei. Capitalul social pentru un SRL va crește de la 200 de lei la 8.000 de lei
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Aplicația de loializare a Raiffeisen Bank a depășit 1 milion de clienți. Peste jumătate dintre utilizatori au identificat impactul tranzacțiilor lor asupra mediului cu ajutorul soluției de calcul a amprentei de carbon
Stiri de top

Aplicația de loializare a Raiffeisen Bank a depășit 1 milion de clienți. Peste jumătate dintre utilizatori au identificat impactul tranzacțiilor lor asupra mediului cu ajutorul soluției de calcul a amprentei de carbon

Gabriela Dinu
Last updated: 13/02/2025 13:37
Gabriela Dinu 6 luni ago
Share
Vladimir Kalinov, vicepreședinte Retail la Raiffeisen Bank
SHARE

La 2 ani și jumătate de la lansare, aplicația de loializare Raiffeisen Smart Market a depășit 1 milion de clienți, anunţă banca.

Contents
1 milion de clienţi cu peste 735.000 de oferte personalizateVladimir Kalinov: Ne-am propus să creștem satisfacția clienților noștri, să-i recompensăm și totodată să îi motivăm, să contribuie la un viitor sustenabil

1 milion de clienţi cu peste 735.000 de oferte personalizate

Aceștia au fost recompensați, doar în anul 2024, cu peste 735.000 de oferte personalizate, de la peste 160 de comercianți. Dintre acestea, 66% au fost vouchere de discount, 20% cashback și 14% puncte de loializare.

Cele mai descărcate vouchere au fost cele din categoria produse financiare (60%), urmate de cele din categoria electronice (17%) și food (11%).

Vladimir Kalinov: Ne-am propus să creștem satisfacția clienților noștri, să-i recompensăm și totodată să îi motivăm, să contribuie la un viitor sustenabil

“Raiffeisen Smart Market a devenit rapid un proiect emblemă pentru Raiffeisen Bank România. Am creat aici un ecosistem complex de loializare, prin care ne-am propus să creștem satisfacția clienților noștri, să-i recompensăm și totodată să îi motivăm, să contribuie la un viitor sustenabil.”, a declarat Vladimir Kalinov, Vicepreședinte Retail, Raiffeisen Bank România.

Din 2023 și până în prezent, Raiffeisen Bank România a adăugat în aplicația sa de loializare numeroase funcționalități, cea mai importantă fiind soluția de calcul a amprentei de carbon, prima de acest fel din industria bancară din România. Peste 570.000 de clienți au beneficiat de acesta și au putut să identifice, în baza plăților făcute cu cardul Raiffeisen, impactul pe care îl au asupra mediului.

Totodată, prin intermediul campaniilor de sustenabilitate lansate în cadrul aplicației, clienții au putut dona punctele obținute pentru a susține plantarea de copaci în zone cu risc de deșertificare din sudul României. Astfel, peste 10.000 de puieți au fost plantați în localități din județul Ilfov și județul Giurgiu.

Aplicația de loializare a Raiffeisen Bank România a beneficiat și de recunoaștere internațională, primind premiul Best Customer Loyalty Program în cadrul Global Retail Banking Innovation Awards 2023, mai precizează un comunicat de presă.

You Might Also Like

Fondurile de pensii facultative administrate de BT Pensii, inclusiv în BT Pay, aplicația de mobile banking de la Banca Transilvania

UniCredit Bank România a finalizat cu succes fuziunea cu Alpha Bank România. Mihaela Lupu, CEO UniCredit Bank: Urez bun venit clienților Alpha Bank România

Bankingul românesc pierde un brand, dar păstrează o istorie: povestea Alpha Bank, banca ce a adus primul credit ipotecar în România

Programul băncilor în 15 august de Sfânta Maria Mare. Ce agenții rămân deschise și cine va asigura relația cu clienții

Alexandru Nazare anunță schimări majore: persoanele juridice vor fi obligate sa aibă un cont bancar. 698 mii de companii nu au un cont/card bancar și au adunat datorii de peste 1,7 mld lei. Capitalul social pentru un SRL va crește de la 200 de lei la 8.000 de lei

TAGGED: sustenabil, Raiffeisen Smart Market, Raiffeisen Bank România, vouchere de discount, calcul amprenta de carbon, companii, Vladimir Kalinov, cashback, mediu
Gabriela Dinu 13/02/2025
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article BCR extinde ecosistemul George printr-un parteneriat cu EasyBill, oferind antreprenorilor soluții digitale complete pentru facturare, inclusiv integrarea cu ANAF E-Factura și gestiune financiară. Catrinel Daniliuc: ”Vom continua să prioritizăm conectarea utilizatorilor cu soluții bancare și non-bancare inteligente”
Next Article Ce au câștigat românii în cei 10 ani de activitate CSALB? Alexandru Păunescu: Cel mai important câștig din acest deceniu este că în societatea românească s-a impus un model de rezolvare amiabilă a disputelor, nemulțumirilor și problemelor dintre consumatori și bănci

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Fondurile de pensii facultative administrate de BT Pensii, inclusiv în BT Pay, aplicația de mobile banking de la Banca Transilvania

11 ore ago

UniCredit Bank România a finalizat cu succes fuziunea cu Alpha Bank România. Mihaela Lupu, CEO UniCredit Bank: Urez bun venit clienților Alpha Bank România

o zi ago

Bankingul românesc pierde un brand, dar păstrează o istorie: povestea Alpha Bank, banca ce a adus primul credit ipotecar în România

o zi ago

Programul băncilor în 15 august de Sfânta Maria Mare. Ce agenții rămân deschise și cine va asigura relația cu clienții

6 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?