Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Aplicația Raiffeisen Smart Market a depășit pragul de 500.000 de clienți. Cătălin Munteanu: În ultimul an am construit un ecosistem de loialitate complex care ne-a depășit așteptările
Distribuie
Notification Afișați mai multe
Cele mai recente știri
Peste noapte, Guvernul a plusat dublând taxa băncilor la 2% din cifra de afaceri. Cum ne afectează noile impozite
Stiri de top
UniCredit Bank susține evenimentul cultural major al deceniului de la București. Efectul Picasso în cifre
Stiri de top
Taxa pentru bănci s-ar putea dubla
Stiri de top
Adrian Codirlasu, CFA: „Un impozit pe cifra de afaceri e de fapt un TVA pe steroizi”. Economistul consideră că impactul pe inflație va fi de 1-2%. „Vom avea încă un un episod de majorare de taxe”
Opinii
La ce bănci își țin românii economiile de peste 533 miliarde de lei. Topul băncilor după soldul depozitelor. Liderul Banca Transilvania ocupă aproape un sfert din piața economisirii. Cele mai mari 10 bănci au pe mână 96% din banii românilor
Analize Top news Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Ne găsiți și pe
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Aplicația Raiffeisen Smart Market a depășit pragul de 500.000 de clienți. Cătălin Munteanu: În ultimul an am construit un ecosistem de loialitate complex care ne-a depășit așteptările
Stiri de top

Aplicația Raiffeisen Smart Market a depășit pragul de 500.000 de clienți. Cătălin Munteanu: În ultimul an am construit un ecosistem de loialitate complex care ne-a depășit așteptările

Gabriela Dinu
Actualizat: 24/08/2023 11:01
Gabriela Dinu o lună în urmă
Distribuie
Cătălin Munteanu, Director Executiv Clienți Persoane Fizice la Raiffeisen Bank
Distribuie

Raiffeisen Smart Market face parte din strategia de digitalizare și inovare a băncii, completând portofoliul de produse și soluții digitale oferite clienților. Este prima aplicație bancară din România care le oferă acestora în același timp discount-uri sau premii de la branduri relevante – cashback pentru plățile cu cardul Raiffeisen, puncte de loialitate, oferte la produse bancare și premii.

Contents
Cătălin Munteanu: În ultimul an am construit un ecosistem de loialitate complex si, în același timp, stabil, care ne-a depășit așteptărilePentru a avea acces la aplicația Smart Market, clienții persoane fizice trebuie să dețină un card Raiffeisen Bank și serviciul de mobile banking – Smart MobileAplicația Smart Market are o secțiune noua Grijă pentru Mediu

Până în prezent, cei 500.000 de utilizatori ai aplicației au beneficiat de 300.000 de vouchere de la peste 100 de comercianți, cu cashback în valoare de peste 250.000 de euro și oferte la peste 16.000 de produse de creditare și economisire inițiate digital.

Cătălin Munteanu: În ultimul an am construit un ecosistem de loialitate complex si, în același timp, stabil, care ne-a depășit așteptările

”În ultimul an am construit un ecosistem de loialitate complex si, în același timp, stabil, care ne-a depășit așteptările din multe puncte de vedere. În lunile următoare pe lângă extinderea rețelei de comercianți parteneri și adăugarea de noi oferte la produsele noastre bancare, vom introduce mecanisme de gamification și engagement pentru a face aplicația Smart Market și mai interactivă, cu impact direct atât în loializare și monetizare, cât și în creșterea satisfacției clienților noștri – fundament în drumul nostru către cea mai recomandată instituție financiară” – declară Cătălin Munteanu, Director Executiv Clienți Persoane Fizice, Raiffeisen Bank România.

Pentru a avea acces la aplicația Smart Market, clienții persoane fizice trebuie să dețină un card Raiffeisen Bank și serviciul de mobile banking – Smart Mobile

Aplicația este disponibilă în App Store și Play Store pentru dispozitive cu sistemul de operare în versiunea minimum 10 Android sau minimum 13 iOS. În plus, clienții își pot salva în aplicație toate cardurile de loialitate cu ajutorul funcției „Carduri Virtuale” pentru a avea o experiență de shopping completă, lipsită de griji.

Din aprilie 2023, Raiffeisen Smart Market și-a diversificat serviciile prin adăugarea unei soluții unice pe piață – Calculatorul Amprentei de Carbon, care le permite clienților digitali ai băncii să-și măsoare impactul tranzacțiilor lor asupra mediului. În completarea acestei inițiative, aplicația include o nouă secțiune, intitulată ”Grijă pentru Mediu”, prin intermediul căreia Raiffeisen Bank demarează noi campanii de sustenabilitate.

Aplicația Smart Market are o secțiune noua Grijă pentru Mediu

În noua secțiune Grijă pentru Mediu, din cadrul aplicației Smart Market, utilizatorii își pot converti punctele de loialitate deținute, pentru plantarea unuia sau mai multor copaci. La finalul campaniei, Raiffeisen Bank România va dubla numărul de copaci donați de utilizatori, urmând ca aceștia să fie plantați în comuna Putineiu din județul Giurgiu.

Potrivit băncii, campania de reîmpădurire este realizată în colaborare cu Asociația Pădurea Copiilor care are misiunea de a crește păduri în 100 de comunități din zonele de sud ale țării până în 2035.

You Might Also Like

Peste noapte, Guvernul a plusat dublând taxa băncilor la 2% din cifra de afaceri. Cum ne afectează noile impozite

UniCredit Bank susține evenimentul cultural major al deceniului de la București. Efectul Picasso în cifre

Taxa pentru bănci s-ar putea dubla

La ce bănci își țin românii economiile de peste 533 miliarde de lei. Topul băncilor după soldul depozitelor. Liderul Banca Transilvania ocupă aproape un sfert din piața economisirii. Cele mai mari 10 bănci au pe mână 96% din banii românilor

Cât valorează brandul celor patru bănci prezente în Top 50 cele mai puternice mărci românești

TAGGED: sustenabilitate, gamification, Raiffeisen Smart Market, Cătălin Munteanu, mobile banking, engagement, card, aplicația Smart Market, clienti, card Raiffeisen Bank, cashback, Calculatorul Amprentei de Carbon, plati cu cardul, Grijă pentru Mediu, digital, Putineiu, mediu
Gabriela Dinu 24/08/2023
Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
De Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Articolul precedent Daniel Dăianu: Ținta de deficit bugetar de 4,4 la sută din PIB în 2023 nu a fost realistă. Este greu de atins
Articolul următor Surpriză pe piața bancară: Alpha Bank România achiziționează operațiunile de retail ale Orange Money România. Ce spune Sergiu Oprescu despre noua mutare
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
- Publicitate -
Ad image

Alte articole

Peste noapte, Guvernul a plusat dublând taxa băncilor la 2% din cifra de afaceri. Cum ne afectează noile impozite

7 ore în urmă

UniCredit Bank susține evenimentul cultural major al deceniului de la București. Efectul Picasso în cifre

9 ore în urmă

Taxa pentru bănci s-ar putea dubla

12 ore în urmă

La ce bănci își țin românii economiile de peste 533 miliarde de lei. Topul băncilor după soldul depozitelor. Liderul Banca Transilvania ocupă aproape un sfert din piața economisirii. Cele mai mari 10 bănci au pe mână 96% din banii românilor

2 zile în urmă

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?