Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: La 10 ani de la lansare, Banca Transilvania a ajuns la 35.000 de carduri BT Visa Flying Blue. Oana Ilaș: Transformăm cumpărăturile clienților în noi destinații, iar destinațiile, în experiențe
Share
Notification Show More
Latest News
BRD domină piața serviciilor de custodie: 10 ani în topul Global Finance. Claudiu Cercel: Acest premiu este o validare a eforturilor noastre constante de a oferi servicii de custodie la cele mai înalte standarde
Stiri de top
60.000 de lei în 1990 valorau un apartament. În 1997, doar o tigaie. Cum economisim eficient și ce facem cu banii puși deoparte? Sfatul specialiștilor
Stiri de top
Finanțare-record în real estate-ul sustenabil din România: NEPI Rockcastle atrage 190 mil. euro de la BRD, UniCredit și Garanti BBVA
Stiri de top
Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov
Stiri de top
Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > La 10 ani de la lansare, Banca Transilvania a ajuns la 35.000 de carduri BT Visa Flying Blue. Oana Ilaș: Transformăm cumpărăturile clienților în noi destinații, iar destinațiile, în experiențe
Stiri de top

La 10 ani de la lansare, Banca Transilvania a ajuns la 35.000 de carduri BT Visa Flying Blue. Oana Ilaș: Transformăm cumpărăturile clienților în noi destinații, iar destinațiile, în experiențe

Gabriela Dinu
Last updated: 13/12/2024 11:40
Gabriela Dinu 7 luni ago
Share
SHARE

Banca Transilvania a ajuns la 35.000 de carduri BT Visa Flying Blue, iar numărul cumpărăturilor plătite cu acestea a crescut constant, cu aproximativ 20% în fiecare din ultimii trei ani.

Contents
Oana Ilaș: Transformăm cumpărăturile clienților în noi destinații, iar destinațiile, în experiențe Cătălin Creţu, Visa: BT Flying Blue permite clienţilor Băncii Transilvania să facă plăți sigure și convenabile oriunde în lume

În 9 decembrie 2024, Banca Transilvania lansa un card de credit împreună cu Air France KLM și Tarom.

Călătoriile – fie că e vorba de vacanțe sau de deplasări în interes de serviciu – sunt parte din stilul de viață al utilizatorilor BT Visa Flying Blue. Acestea sunt singurele carduri de credit din România care aduc membrilor Flying Blue Mile cadou la fiecare plată și oferă posibilitatea de a le transforma în bilete de avion sau în alte beneficii, potrivit unui comunicat de presă.

Ce înseamnă pentru clienți cardul BT Visa Flying Blue:

•Variantele Classic și Premium, fizice și digitale, în aplicația BT Pay;
•Administrare prin BT Pay: plata cu telefonul; verificarea tranzacțiilor/soldului; plata obligației lunare și posibilitatea de a seta plăți automate lunare;
•În funcție de card, fiecare 5 lei cheltuiți înseamnă între o Milă și două Mile pentru utilizator;
•Mile cadou la primirea cardului: 1.000 de Mile pe cardul BT Flying Blue Classic și 2.000 de Mile pe cardul BT Flying Blue Premium;
•Mile pentru fiecare plată, care pot fi folosite pentru bilete de avion, upgrade la clasa business, bagaj suplimentar, cazare, închiriere mașină sau achiziții online din Flying Blue Store;
•Asigurare de călătorie gratuită Groupama pentru călătoriile în străinătate;
•Posibilitatea de a plăti în rate fără dobândă la comercianții care fac parte din programul Star al Băncii Transilvania și pentru plățile făcute la Air France, KLM și TAROM;
•Acces gratuit în salonul business al Aeroportului Internațional Henri Coandă București și al Aeroportului Avram Iancu Cluj-Napoca, cu cardul BT Visa Flying Blue Premium;
•Prelungirea cu 24 de luni a valabilității Milelor deținute în programul Flying Blue.

Oana Ilaș: Transformăm cumpărăturile clienților în noi destinații, iar destinațiile, în experiențe

“Cardurile BT Visa Flying Blue au fost lansate acum zece ani, în parteneriat cu Air France, KLM și TAROM. Am început atunci o călătorie frumoasă și exploratorie, pentru a transforma cumpărăturile clienților în noi destinații, iar destinațiile, în experiențe.

Produsul s-a transformat foarte mult, de la un card de nișă, în pilonul soluțiilor BT pentru călătorii, pentru care avem un întreg ecosistem: carduri, asigurare de călătorie, schimb valutar – toate în aplicația BT Pay – și această monedă diferită, milele. Portofoliul BT Visa Flying Blue aduce o complementaritate aparte în creșterea business-ului BT de carduri de credit”, declară Oana Ilaș, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

Cifre importante despre cardul BT Flying Blue. În ce țări sunt cel mai des folosite

•Peste 30% din volumul tranzacțiilor cu BT Visa Flying Blue sunt achiziții în străinătate, mai ales în Italia, Franța, Grecia, Statele Unite ale Americii și Marea Britanie.

•Octombrie 2021 a marcat un maxim istoric, cu peste 2.000 de carduri BT Visa Flying Blue emise într-o lună.

Cătălin Creţu, Visa: BT Flying Blue permite clienţilor Băncii Transilvania să facă plăți sigure și convenabile oriunde în lume

„Suntem mândri să contribuim la succesul programului BT Flying Blue, care permite clienţilor Băncii Transilvania să facă plăți sigure și convenabile oriunde în lume. Creșterea semnificativă a utilizării cardului BT Visa Flying Blue în străinătate demonstrează puterea și flexibilitatea soluțiilor noastre de plată, precum şi încrederea în reţeaua globală Visa.

Lansarea cardului BT Visa Flying Blue în urmă cu 10 ani a fost unul dintre momentele cheie ale parteneriatului nostru strategic de lungă durată cu Banca Transilvania şi suntem nerăbdători să valorificăm această experienţă pentru a oferi consumatorilor noi instrumente de plată inovatoare și avantajoase”, afirmă Cătălin Creţu, General Manager Visa pentru România, Bulgaria, Croaţia şi Slovenia.

Narcis Obeadă: Îi invităm pe toți pasagerii noștri să se alăture parteneriatului BT Flying Blue, pentru a descoperi avantajele unice și recompensele exclusive

“Parteneriatul TAROM – BT Flying Blue ne-a oferit oportunitatea de a contribui la dezvoltarea unuia dintre cele mai însemnate programe de loialitate din industria aviatică și de a răsplăti fidelitatea pasagerilor noștri prin acces la beneficii exclusive. În acest context, în numele pasagerilor TAROM, ne exprimăm aprecierea noastră față de partenerii Air France, KLM și Banca Transilvania pentru disponibilitatea de a oferi beneficii semnificative. Îi invităm pe toți pasagerii noștri să se alăture parteneriatului BT Flying Blue, pentru a descoperi avantajele unice și recompensele exclusive de care pot beneficia”, declară Narcis Obeadă, Director Comercial TAROM.

Zohar-Perles: În decursul acestui deceniu, colaborarea noastră a fost una remarcabilă

“Aniversarea a 10 ani de la lansarea cardului BT Visa Flying Blue în România marchează un moment important pentru Flying Blue. Suntem profund onorați și recunoscători să avem alături un partener de încredere precum Banca Transilvania.

În decursul acestui deceniu, colaborarea noastră a fost una remarcabilă, cu rezultate de care suntem extrem de mândri. Privim cu optimism și entuziasm către viitor, dorindu-ne să consolidăm acest parteneriat de succes și să oferim în continuare clienților noștri beneficii și experiențe de neuitat”, afirmă Marie Zohar-Perles, Senior Partnership Manager, Flying Blue.

75% din cele 35.000 de carduri BT Visa Flying Blue sunt inclusiv digitale și pot fi gestionate prin aplicația BT Pay, mai precizează banca.

You Might Also Like

BRD domină piața serviciilor de custodie: 10 ani în topul Global Finance. Claudiu Cercel: Acest premiu este o validare a eforturilor noastre constante de a oferi servicii de custodie la cele mai înalte standarde

60.000 de lei în 1990 valorau un apartament. În 1997, doar o tigaie. Cum economisim eficient și ce facem cu banii puși deoparte? Sfatul specialiștilor

Finanțare-record în real estate-ul sustenabil din România: NEPI Rockcastle atrage 190 mil. euro de la BRD, UniCredit și Garanti BBVA

Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov

Banca Transilvania anunță finalizarea cu succes a primei sale emisiuni de obligațiuni sustenabile în lei. Suma atrasă: 1,5 miliarde de lei, un record în sistemul bancar local

TAGGED: vacante, Zohar-Perles, TAROM, KLM, Banca Transilvania, bilete avion, card, Oana Ilas, Visa, calatorie, banca, BT Pay, carduri, Air France, carduri de credit, Cătălin Creţu, cumparaturi, carduri BT Visa Flying Blue, business, Narcis Obeadă
Gabriela Dinu 13/12/2024
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Ultima „strigare” din 2024. BCE a redus ratele dobânzii cu 25 pb și sugerează că tendința se va păstra
Next Article Sondaj tbi bank: 6 din 10 români alocă sub 700 de lei pentru cadourile de Crăciun, similar anului trecut, deși prețurile sunt mai mari cu până la 30%. Ce cadouri pun românii sub bradul anului 2024?

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

BRD domină piața serviciilor de custodie: 10 ani în topul Global Finance. Claudiu Cercel: Acest premiu este o validare a eforturilor noastre constante de a oferi servicii de custodie la cele mai înalte standarde

41 de minute ago

60.000 de lei în 1990 valorau un apartament. În 1997, doar o tigaie. Cum economisim eficient și ce facem cu banii puși deoparte? Sfatul specialiștilor

o oră ago

Finanțare-record în real estate-ul sustenabil din România: NEPI Rockcastle atrage 190 mil. euro de la BRD, UniCredit și Garanti BBVA

6 ore ago

Mihail Ion este numit Vicepreședinte Retail în cadrul Raiffeisen Bank România, în locul lui Vladimir Kalinov

o zi ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?