Abonarea la serviciul de Mobile Banking al Bancii Transilvania se poate realiza acum mai simplu, direct din aplicatia de Internet Banking BT24. Optiunea este disponibila tuturor celor care au smartphone şi este activata in maxim doua zile lucratoare, de la momentul in care clientul – persoana fizica sau juridica – alege aceasta facilitate. In plus, banca ofera, timp de 3 luni, gratuitate la abonamentul pentru serviciul de Mobile Banking.
Datorita interesului tot mai crescut pentru Mobile Banking, Banca Transilvania estimeaza ca, inclusiv datorita acestei facilitati, numarul de clienti care folosesc Mobile Banking BT24 va creste cu peste 50%. BT are in portofoliu acest serviciu din anul 2011, acesta fiind folosit deja de peste 15.000 de utilizatori.
Este a doua facilitate lansata de banca, in decurs de doar doua luni, aferenta serviciului sau de Mobile Banking. Recent, Banca Transilvania a lansat, de asemenea, facilitatea de plata a facturilor de utilitati, prin scanarea codului de bare direct de pe telefonul de tip smartphone.
Prin Mobile Banking BT24, clientii pot realiza foarte simplu o gama variata de operatiuni, intr-un interval de timp foarte scurt si in conditii de maxim confort: plati in lei, transferuri intre conturi proprii, plati de facuturi sau schimburi valutare. In plus, exista posibilitatea vizualizarii online a tranzactiilor, soldurilor conturilor, limitelor de sume setate pe carduri sau datelor despre credite.