BCR a lansat prima campanie din Romania ce promoveaza utilizarea cardurilor contactless – „Pentru o viata sanatoasa plateste cu cardul BCR!“, se precizeaza intr-un comunicat de presa al bancii. Campania se deruleaza in cadrul retelei de farmacii Sensiblu din Bucuresti.
“Inovatia a fost si este unul dintre pilonii strategiei BCR legate de business-ul de carduri si prin aceasta campanie utilizam tehnologia pentru a fi cu un pas inaintea asteptarilor clientilor nostri. BCR a fost prima banca din Romania care a lansat cardurile contactless si care a instalat POS-uri contactless. Dorim sa incurajam utilizarea cardurilor contactless pentru cumparaturile noastre uzuale, de valoare mica si medie, de pana la 100 lei“, a declarat Ahu Atay, Director Executiv al Directiei de carduri Carduri BCR.
Mecanismul campaniei prevede acordarea automata prin SMS a unui cod valoric, pentru fiecare tranzactie in valoare de minim 50 lei efectuata in reteaua de farmacii Sensiblu cu un card contactless emis de BCR.
“De 15 ani, inovatia pusa in slujba pacientului este motorul dezvoltarii Sensiblu: prima farmacie de format deschis, primul card de fidelitate intr-o farmacie, primele parteneriate cu institutii bancare in beneficiul clientilor sunt doar cateva exemple. Odata cu introducerea platii contactless, clientii Sensiblu vor avea la dispozitie cel mai facil si rapid mod de a-si achizitiona produsele necesare pentru sanatate, ingrijire si frumusete, intr-un mediu placut, beneficiind de consiliere de specialitate”, spune Dan Nicolescu, Marketing Director Sensiblu.
Campania se deruleaza in Bucuresti, in perioada 12 -27 iunie 2012 si se adreseaza posesorilor de carduri contactless emise sub sigla VISA, respectiv Zambet BCR si BCR Powercard contactless.