Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Românii au tot mai puțină încredere unii în alții. BCR lansează campania „Ai încredere în tine” și vrea să reaprindă speranța
Share
Notification Show More
Latest News
FactoryLab by Raiffeisen Bank & Mezanin Market continuă: 80 de antreprenori și artizani locali așteaptă publicul în Promenada Mall. Alexandra Arsene: ”FactoryLab a fost gândit de la început ca un spațiu în care publicul larg este invitat să interacționeze îndeaproape cu business-ul, cu produsul și cu povestea antreprenorilor”
Stiri de top
BT Pay Italia conectează românii din diaspora cu medicina de acasă: Abonamente Regina Maria cu reducere de până la 30%
Stiri de top
Peste 500 de turiști au participat la „Taraba cu Parale” de la Mamaia. Românii cunosc ce este inflația sau riscul unui credit, dar rămân vulnerabili când vine vorba de siguranță online
Stiri de top
UniCredit Bank S.A. va prelua serviciile de investiții financiare privind tranzacționarea pe piața de capital ale Alpha Bank România S.A. din 15 august 2025 și va continua distribuția titlurilor de stat Fidelis, în baza acestor servicii
Stiri de top
Sub umbrela programului ZiuaV, BRD și United Way continuă misiunea de sprijin pentru copiii și tinerii din medii vulnerabile. Flavia Popa: ”Voluntariatul este, pentru noi, o formă concretă prin care contribuim – ca oameni și ca organizație – la binele comunităților din jurul nostru”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Românii au tot mai puțină încredere unii în alții. BCR lansează campania „Ai încredere în tine” și vrea să reaprindă speranța
Stiri de top

Românii au tot mai puțină încredere unii în alții. BCR lansează campania „Ai încredere în tine” și vrea să reaprindă speranța

Gabriela Dinu
Last updated: 03/06/2025 13:24
Gabriela Dinu 2 luni ago
Share
BCR. SURSA foto - -shutterstock.com
SHARE

Într-o Românie în care oamenii își pierd încrederea unii în alții, BCR vine cu un mesaj de încredere și încurajare: „Ai încredere în tine”. Campania își propune să ofere românilor nu doar sprijin financiar, ci și curajul de a crede din nou în propriile forțe și în cei din jur.

Contents
BCR: Într-o societate tot mai fragmentată, încrederea personală devine un act de rezistențăȘtefania Rusu: Vrem să spunem fiecărui român: ai dreptul și puterea să crezi în tine, iar noi îți suntem alăturiRomânii au încredere doar în cercul restrâns„Încrederea începe cu tine” – mesajul BCRUn spot TV emoționant și o platformă de comunicare extinsă

BCR: Într-o societate tot mai fragmentată, încrederea personală devine un act de rezistență

Banca Comercială Română (BCR) a lansat campania de brand „Ai încredere în tine”, într-un moment în care încrederea românilor în ceilalți atinge cote îngrijorător de mici. Potrivit ultimului studiu World Value Survey, doar 12,1% dintre români declară că au încredere în semenii lor, o valoare de câteva ori mai mică decât media din țările occidentale.

Pe acest fundal, campania BCR vine ca un apel emoțional și social la redescoperirea încrederii personale.

Ștefania Rusu: Vrem să spunem fiecărui român: ai dreptul și puterea să crezi în tine, iar noi îți suntem alături

„Într-o lume cu multe incertitudini, încrederea în tine devine un act de rezistență. Iar dacă oamenii au încredere în ei, pot construi vieți mai stabile, pot lua decizii financiare mai bune și pot visa mai departe. Cu această campanie vrem să spunem fiecărui român: ai dreptul și puterea să crezi în tine, iar noi îți suntem alături.

Știm că drumul nu este întotdeauna ușor, dar noi te susținem, te încurajăm să îți urmezi planurile și îți oferim încredere să mergi mai departe. Iar acesta poate fi punctul de plecare din care fiecare dintre noi poate construi, mai departe, încrederea în ceilalți, în comunități.”, spune Ștefania Rusu, Brand Manager Senior, BCR.

Românii au încredere doar în cercul restrâns

Datele studiului Hunters – Unlock the Trends 2025 confirmă o realitate dură: românii își plasează încrederea aproape exclusiv în familie (71%), în timp ce încrederea în colegi, vecini sau comunitate abia depășește pragul de 25-30%.

Tocmai această lipsă de încredere amplifică izolarea socială, iar efectele se resimt inclusiv în plan economic, în capacitatea de a lua decizii financiare sănătoase sau de a construi împreună proiecte solide în comunitate, potrivit BCR.

„Încrederea începe cu tine” – mesajul BCR

Prin campania „Ai încredere în tine”, BCR propune o schimbare de paradigmă: dacă oamenii își recapătă încrederea în propriile forțe, vor avea curajul să privească și către ceilalți cu mai multă deschidere.

Campania face parte din misiunea mai largă a băncii de a sprijini nu doar prin produse financiare, ci și prin programe de educație financiară, dialog deschis și susținere a comunităților.


Un spot TV emoționant și o platformă de comunicare extinsă

În centrul campaniei se află un spot TV care pune în lumină relația de încredere dintre un tată și fiul său, de-a lungul vieții. În perioada următoare, mesajul va fi susținut prin acțiuni de comunicare pe toate canalele băncii și ale partenerilor.

Mai multe detalii despre campanie sunt disponibile pe site-ul BCR: www.bcr.ro/ro/campanii/aiincredereintine

You Might Also Like

FactoryLab by Raiffeisen Bank & Mezanin Market continuă: 80 de antreprenori și artizani locali așteaptă publicul în Promenada Mall. Alexandra Arsene: ”FactoryLab a fost gândit de la început ca un spațiu în care publicul larg este invitat să interacționeze îndeaproape cu business-ul, cu produsul și cu povestea antreprenorilor”

BT Pay Italia conectează românii din diaspora cu medicina de acasă: Abonamente Regina Maria cu reducere de până la 30%

Peste 500 de turiști au participat la „Taraba cu Parale” de la Mamaia. Românii cunosc ce este inflația sau riscul unui credit, dar rămân vulnerabili când vine vorba de siguranță online

UniCredit Bank S.A. va prelua serviciile de investiții financiare privind tranzacționarea pe piața de capital ale Alpha Bank România S.A. din 15 august 2025 și va continua distribuția titlurilor de stat Fidelis, în baza acestor servicii

Sub umbrela programului ZiuaV, BRD și United Way continuă misiunea de sprijin pentru copiii și tinerii din medii vulnerabile. Flavia Popa: ”Voluntariatul este, pentru noi, o formă concretă prin care contribuim – ca oameni și ca organizație – la binele comunităților din jurul nostru”

TAGGED: BCR, incredere, familie, World Value Survey, Ai încredere în tine, Ștefania Rusu, BCR ai incredere in tine
Gabriela Dinu 03/06/2025
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Raiffeisen Bank investește în viitorul educației: peste 100.000 de studenți vor avea acces la campusuri modernizate în 8 centre universitare din România
Next Article Ionuț Dumitru, la conferința AAFBR: „Atât timp cât oamenii nu văd o eficiență a cheltuirii banilor publici, apetitul pentru plata taxelor rămâne scăzut, iar gradul de conformare voluntară va fi limitat”. De ce România nu plătește taxe mari

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

FactoryLab by Raiffeisen Bank & Mezanin Market continuă: 80 de antreprenori și artizani locali așteaptă publicul în Promenada Mall. Alexandra Arsene: ”FactoryLab a fost gândit de la început ca un spațiu în care publicul larg este invitat să interacționeze îndeaproape cu business-ul, cu produsul și cu povestea antreprenorilor”

5 zile ago

BT Pay Italia conectează românii din diaspora cu medicina de acasă: Abonamente Regina Maria cu reducere de până la 30%

5 zile ago

Peste 500 de turiști au participat la „Taraba cu Parale” de la Mamaia. Românii cunosc ce este inflația sau riscul unui credit, dar rămân vulnerabili când vine vorba de siguranță online

5 zile ago

UniCredit Bank S.A. va prelua serviciile de investiții financiare privind tranzacționarea pe piața de capital ale Alpha Bank România S.A. din 15 august 2025 și va continua distribuția titlurilor de stat Fidelis, în baza acestor servicii

6 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?