Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: BCR extinde sistemul de programări online, cu acces non-stop la tot orarul sucursalelor. Aproape 5 milioane de programări au fost făcute de clienți la un an de la implementarea în premieră pentru piața bancară
Share
Notification Show More
Latest News
FactoryLab by Raiffeisen Bank & Mezanin Market continuă: 80 de antreprenori și artizani locali așteaptă publicul în Promenada Mall. Alexandra Arsene: ”FactoryLab a fost gândit de la început ca un spațiu în care publicul larg este invitat să interacționeze îndeaproape cu business-ul, cu produsul și cu povestea antreprenorilor”
Stiri de top
BT Pay Italia conectează românii din diaspora cu medicina de acasă: Abonamente Regina Maria cu reducere de până la 30%
Stiri de top
Peste 500 de turiști au participat la „Taraba cu Parale” de la Mamaia. Românii cunosc ce este inflația sau riscul unui credit, dar rămân vulnerabili când vine vorba de siguranță online
Stiri de top
UniCredit Bank S.A. va prelua serviciile de investiții financiare privind tranzacționarea pe piața de capital ale Alpha Bank România S.A. din 15 august 2025 și va continua distribuția titlurilor de stat Fidelis, în baza acestor servicii
Stiri de top
Sub umbrela programului ZiuaV, BRD și United Way continuă misiunea de sprijin pentru copiii și tinerii din medii vulnerabile. Flavia Popa: ”Voluntariatul este, pentru noi, o formă concretă prin care contribuim – ca oameni și ca organizație – la binele comunităților din jurul nostru”
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > BCR extinde sistemul de programări online, cu acces non-stop la tot orarul sucursalelor. Aproape 5 milioane de programări au fost făcute de clienți la un an de la implementarea în premieră pentru piața bancară
Stiri de top

BCR extinde sistemul de programări online, cu acces non-stop la tot orarul sucursalelor. Aproape 5 milioane de programări au fost făcute de clienți la un an de la implementarea în premieră pentru piața bancară

Cornel Dinu
Last updated: 27/10/2021 11:58
Cornel Dinu 4 ani ago
Share
Fiecare agenție beneficiază de un număr de telefon dedicat, unde clienții pot suna pentru o astfel de rezervare.
SHARE
Fiecare agenție beneficiază de un număr de telefon dedicat, unde clienții pot suna pentru o astfel de rezervare.

Banca Comercială Română (BCR) a decis să extindă sistemul de programări în sucursale, ca urmare a rezultatelor peste așteptări înregistrate în primul an de funcționare, se arată într-un comunicat de presă remis de instituția de credit. Astfel, programările online vor putea fi făcute pe tot orarul de operare al sucursalelor bancare, acestea fiind disponibile pe site-ul bcr.ro (www.bcr.ro/programare). Introdus la sfârșitul lui octombrie 2020, sistemul de programări s-a dovedit a fi de succes, atât din perspectiva accesabilității și a calității serviciilor de consiliere, cât și din cea a respectării stricte a regulilor de protecție sanitară în contextul pandemiei.

În ultimul an, clienții BCR au efectuat aproape aproape 5 milioane de programări, atât prin telefon, cât și online, pentru realizarea unor operațiuni fizice în sucursale, cu o medie zilnică de aproximativ 20.000 solicitări. În paralel cu aceste volume, BCR a înregistrat o nouă creștere semnificativă a indexului de satisfacție în rândul clienților. Programările online se efectuează extrem de rapid, în cel mult un minut, prin intermediul site-ului www.bcr.ro. Tot ce trebuie să facă un client este să selecteze tipul operațiunii dorite, sucursala BCR la care vrea să ajungă, intervalul orar disponibil, apoi să completeze datele personale și cele de contact, iar rezervarea va ajunge automat în mailul său, precum și în cel al consilierului bancar, dublată de o confirmare prin SMS.

Există, în continuare, și posibilitatea programării telefonice. Fiecare agenție beneficiază de un număr de telefon dedicat, unde clienții pot suna pentru o astfel de rezervare. Numerele de telefon sunt afișate la fiecare sucursală, pe pagina de web a băncii – www.bcr.ro și sunt disponibile, de asemenea, și la Contact Center BCR – *2227. Nu este necesară o programare pentru operațiunile efectuate la bancomate (ATM-uri) și mașinile multifuncționale (MFM sau APT-uri), care oferă disponibilitaea unei game largi de operațiuni, de la schimb valutar, alimentări de conturi, până la transferuri, plăți de facturi sau achitarea ratelor.

În ultimii doi ani, BCR și-a extins accelerat serviciile și produsele care pot fi accesate, atât în mediul online, cât și telefonic. Prin George, platforma de mobile & internet banking, clienții au posibilitatea, încă de anul trecut, să își gestioneze complet relația cu banca 100% online: vizualizare conturi, generare extrase, blocare și deblocare carduri, mărire limită de acces la cash prin card, plată facturi de furnizori, accesare & obținere credit de nevoi personale sau refinanțare credite de la alte bănci, carduri de credit și overdraft, asigurări și multe altele.

BCR asigură suport pentru clienții care nu sunt atât de familiarizați cu tehnologia, oferindu-le acces la o gamă extinsă de operațiuni accesibile prin telefon, în Contact Center, serviciu disponibil în fiecare zi, 24 de ore din 24. În prezent, telefonic, se pot efectua următoarele operațiuni: Verificare cont curent; Asistență de specialitate în utilizarea serviciilor de Internet și Mobile Banking; Asistență de urgență si suport utilizare pentru carduri; Preluare acord livrare carduri noi la domiciliu; Plată facturi (în limita unei singure facturi și a unei sume maxime de 300 de lei); Informaţii personalizate și generale despre produsele şi serviciile BCR; Transferuri bancare prin serviciul Alo24; Actualizare de date.

Contact Center-ul BCR este accesibil la următoarele numere de telefon: *2227 – număr cu tarif normal apelabil în rețelele naționale fixe/mobile Telekom, Orange, Vodafone, RDS-RCS – sau +4.021.407.42.00 – număr cu tarif normal, apelabil din străinătate.

You Might Also Like

FactoryLab by Raiffeisen Bank & Mezanin Market continuă: 80 de antreprenori și artizani locali așteaptă publicul în Promenada Mall. Alexandra Arsene: ”FactoryLab a fost gândit de la început ca un spațiu în care publicul larg este invitat să interacționeze îndeaproape cu business-ul, cu produsul și cu povestea antreprenorilor”

BT Pay Italia conectează românii din diaspora cu medicina de acasă: Abonamente Regina Maria cu reducere de până la 30%

Peste 500 de turiști au participat la „Taraba cu Parale” de la Mamaia. Românii cunosc ce este inflația sau riscul unui credit, dar rămân vulnerabili când vine vorba de siguranță online

UniCredit Bank S.A. va prelua serviciile de investiții financiare privind tranzacționarea pe piața de capital ale Alpha Bank România S.A. din 15 august 2025 și va continua distribuția titlurilor de stat Fidelis, în baza acestor servicii

Sub umbrela programului ZiuaV, BRD și United Way continuă misiunea de sprijin pentru copiii și tinerii din medii vulnerabile. Flavia Popa: ”Voluntariatul este, pentru noi, o formă concretă prin care contribuim – ca oameni și ca organizație – la binele comunităților din jurul nostru”

TAGGED: BCR, programare BCR, programare acces BCR
Cornel Dinu 27/10/2021
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article OTP Group, dublu premiată pentru „Cea mai buna bancă IMM în 2022”. Joseph Giarraputo, Global Finance: ”Este un moment unic și important pentru a oferi instituțiilor financiare, care servesc cel mai bine IMM-urile, oportunitatea de a fi onorate pentru serviciile și sprijinul pe care le oferă”
Next Article Vaccinarea și certificatul verde devin măr al discordiei și în banking! Băncile sunt invadate în aceste zile de mesaje ale clienților, care vor garanții că vor putea intra în agenții fără restricții. BRD a făcut un pas înapoi după ce inițial luase decizia de a permite accesul doar persoanelor cu pașaport digital

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

FactoryLab by Raiffeisen Bank & Mezanin Market continuă: 80 de antreprenori și artizani locali așteaptă publicul în Promenada Mall. Alexandra Arsene: ”FactoryLab a fost gândit de la început ca un spațiu în care publicul larg este invitat să interacționeze îndeaproape cu business-ul, cu produsul și cu povestea antreprenorilor”

3 zile ago

BT Pay Italia conectează românii din diaspora cu medicina de acasă: Abonamente Regina Maria cu reducere de până la 30%

3 zile ago

Peste 500 de turiști au participat la „Taraba cu Parale” de la Mamaia. Românii cunosc ce este inflația sau riscul unui credit, dar rămân vulnerabili când vine vorba de siguranță online

3 zile ago

UniCredit Bank S.A. va prelua serviciile de investiții financiare privind tranzacționarea pe piața de capital ale Alpha Bank România S.A. din 15 august 2025 și va continua distribuția titlurilor de stat Fidelis, în baza acestor servicii

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?