Banca Comercială Română (BCR) a decis să extindă sistemul de programări în sucursale, ca urmare a rezultatelor peste așteptări înregistrate în primul an de funcționare, se arată într-un comunicat de presă remis de instituția de credit. Astfel, programările online vor putea fi făcute pe tot orarul de operare al sucursalelor bancare, acestea fiind disponibile pe site-ul bcr.ro (www.bcr.ro/programare). Introdus la sfârșitul lui octombrie 2020, sistemul de programări s-a dovedit a fi de succes, atât din perspectiva accesabilității și a calității serviciilor de consiliere, cât și din cea a respectării stricte a regulilor de protecție sanitară în contextul pandemiei.
În ultimul an, clienții BCR au efectuat aproape aproape 5 milioane de programări, atât prin telefon, cât și online, pentru realizarea unor operațiuni fizice în sucursale, cu o medie zilnică de aproximativ 20.000 solicitări. În paralel cu aceste volume, BCR a înregistrat o nouă creștere semnificativă a indexului de satisfacție în rândul clienților. Programările online se efectuează extrem de rapid, în cel mult un minut, prin intermediul site-ului www.bcr.ro. Tot ce trebuie să facă un client este să selecteze tipul operațiunii dorite, sucursala BCR la care vrea să ajungă, intervalul orar disponibil, apoi să completeze datele personale și cele de contact, iar rezervarea va ajunge automat în mailul său, precum și în cel al consilierului bancar, dublată de o confirmare prin SMS.
Există, în continuare, și posibilitatea programării telefonice. Fiecare agenție beneficiază de un număr de telefon dedicat, unde clienții pot suna pentru o astfel de rezervare. Numerele de telefon sunt afișate la fiecare sucursală, pe pagina de web a băncii – www.bcr.ro și sunt disponibile, de asemenea, și la Contact Center BCR – *2227. Nu este necesară o programare pentru operațiunile efectuate la bancomate (ATM-uri) și mașinile multifuncționale (MFM sau APT-uri), care oferă disponibilitaea unei game largi de operațiuni, de la schimb valutar, alimentări de conturi, până la transferuri, plăți de facturi sau achitarea ratelor.
În ultimii doi ani, BCR și-a extins accelerat serviciile și produsele care pot fi accesate, atât în mediul online, cât și telefonic. Prin George, platforma de mobile & internet banking, clienții au posibilitatea, încă de anul trecut, să își gestioneze complet relația cu banca 100% online: vizualizare conturi, generare extrase, blocare și deblocare carduri, mărire limită de acces la cash prin card, plată facturi de furnizori, accesare & obținere credit de nevoi personale sau refinanțare credite de la alte bănci, carduri de credit și overdraft, asigurări și multe altele.
BCR asigură suport pentru clienții care nu sunt atât de familiarizați cu tehnologia, oferindu-le acces la o gamă extinsă de operațiuni accesibile prin telefon, în Contact Center, serviciu disponibil în fiecare zi, 24 de ore din 24. În prezent, telefonic, se pot efectua următoarele operațiuni: Verificare cont curent; Asistență de specialitate în utilizarea serviciilor de Internet și Mobile Banking; Asistență de urgență si suport utilizare pentru carduri; Preluare acord livrare carduri noi la domiciliu; Plată facturi (în limita unei singure facturi și a unei sume maxime de 300 de lei); Informaţii personalizate și generale despre produsele şi serviciile BCR; Transferuri bancare prin serviciul Alo24; Actualizare de date.
Contact Center-ul BCR este accesibil la următoarele numere de telefon: *2227 – număr cu tarif normal apelabil în rețelele naționale fixe/mobile Telekom, Orange, Vodafone, RDS-RCS – sau +4.021.407.42.00 – număr cu tarif normal, apelabil din străinătate.