Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Bogdan Neacșu, CEO CEC Bank: acum dăm posibilitatea românilor din țară și din diaspora să devină clienți CEC Bank, 100% online
Share
Notification Show More
Latest News
Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale
Stiri de top
Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice
Stiri de top
Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României
Stiri de top
Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc
Stiri de top
Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”
Interviuri Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Bogdan Neacșu, CEO CEC Bank: acum dăm posibilitatea românilor din țară și din diaspora să devină clienți CEC Bank, 100% online
Stiri de top

Bogdan Neacșu, CEO CEC Bank: acum dăm posibilitatea românilor din țară și din diaspora să devină clienți CEC Bank, 100% online

Gabriela Dinu
Last updated: 30/03/2020 13:44
Gabriela Dinu 5 ani ago
Share
SHARE

Deloitte România și FintechOS au creat și implementat soluția tehnică a pachetului „Bun Venit!”, pe care CEC Bank a integrat-o cu sistemele proprii lansând astfel, în luna martie, un proiect amplu de digitalizare a produselor și serviciilor oferite clienților din România și de peste hotare. „Bun Venit!” poate fi accesat 100% online și include cont curent, card de debit și acces la serviciul Mobile Banking. Acest proiect este printre primele finalizate în cadrul parteneriatul strategic dintre Deloitte România și FintechOS, prin care cele două entități oferă instituțiilor financiare soluții de transformare digitală și de automatizare a proceselor de business.

„Accesul la servicii bancare este esențial pentru public și pentru economie. Deschiderea conturilor de la distanță, fără deplasări la ghișeele băncii și fără hârtii este un proiect esențial pentru CEC Bank și poate contribui la creșterea incluziunii financiare, în condițiile în care peste 90% dintre români au acces la internet de pe mobil. Ne bucurăm că, pe lângă serviciile bancare la distanță pe care le aveam deja în portofoliu – Internet Banking, Mobile Banking, servicii prin telefon – acum, le dăm posibilitatea românilor din țară și din diaspora să devină clienți CEC Bank, 100% online”, a declarat Bogdan Neacșu, președinte director general al CEC Bank.


Soluția tehnică folosită permite clienților să parcurgă online toate etapele necesare deschiderii pachetului, care include cont curent, card de debit și serviciul Mobile Banking. Procesul presupune mai multe niveluri de securitate, printre care verificarea aplicantului, utilizarea unor algoritmi de inteligență artificială pentru recunoașterea datelor și recunoaștere facială, precum și apel video cu angajați ai băncii. Contractul este finalizat cu ajutorul semnăturii electronice calificate, după care banca îl trimite prin e-mail clientului. Deschiderea contului curent din cadrul pachetului „Bun Venit!” și accesul la Mobile Banking se realizează imediat după finalizarea procesului de înregistrare online, iar cardul este emis și trimis prin poștă la adresa indicată de client.

„În contextul actual, în care mobilitatea oamenilor este limitată pe fondul pandemiei de COVID-19, nevoia de soluții tehnice care să ofere acces digital de la distanță la servicii financiare este mai mare decât oricând. Băncile și asigurătorii din România au făcut progrese admirabile în acest sens, însă, în prezent, mai mult de jumătate dintre jucători încă nu oferă posibilitatea deschiderii de la distanță a unui pachet de servicii bancare, care să includă cont curent, card de debit asociat și mobile banking”, a declarat Vladimir Aninoiu, Director Tehnologie în cadrul practicii de Consultanță a Deloitte România.

„Pentru toate companiile este important, acum, să asigure continuitatea businessului. Noi suntem alături de clienții noștri, 24 de ore din 24, pentru a identifica rapid cele mai potrivite soluții, adaptate la situația actuală, cu impact pe termen lung. Suntem bucuroși să dezvoltăm tehnologia viitorului și să o aducem accelerat în prezent”, a declarat Teodor Blidăruş, CEO FintechOS.

În cadrul parteneriatului strategic Deloitte-FintechOS, echipa de tehnologie din cadrul practicii de consultanță a Deloitte România gestionează procesul de personalizare și de implementare de soluții de transformare digitală bazate pe tehnologia FintechOS. Tehnologia creată de FintechOS le permite băncilor și companiilor de asigurări să îmbunătățească experiența clienților, oferindu-le o interacțiune complet digitală prin automatizarea inteligentă a proceselor, precum și produse și servicii hiper-personalizate.

You Might Also Like

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

Garanti BBVA: educația financiară, cheia pentru decizii inteligente și sigure. Constantin Dobrinescu: ”Dacă înțelegem de mici valoarea banilor și diferența dintre nevoi și dorințe, acestea vor avea un impact pozitiv asupra bugetului de venit si cheltuiala din viata de adult”

TAGGED: Deloitte Romania, cont online, digital, FintechOS, Pachetul Bun Venit, CEC Bank, card, Cont curent, Card de debit, banca, Bogdan Neacsu
Gabriela Dinu 30/03/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Finanţele au atras, vineri, 120 milioane de lei de la bănci, suplimentar la licitaţiile de joi
Next Article Asociația CFA Romania lansează testul independenței financiare, pentru a măsura pregătirea românilor pentru perioade mai grele. Adrian Codirlașu, CFA: Încurajăm oamenii să facă testul, să afle dacă și unde sunt vulnerabili și să ia măsuri, cât de mici

– Publicitate –

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Cum interpretăm mesajul de la Banca Națională, care semnalează „incertitudini deosebit de ridicate”. Cristian Popa vorbește despre inflație mai ridicată și riscuri mari la adresa conduitei viitoare a politicii fiscale

o zi ago

Ce se întâmplă cu ratele tala la bancă pentru că BNR a păstrat dobânda-cheie la 6,5%. Prudență în fața incertitudinilor economice

o zi ago

Finanțare Raiffeisen în valoare de peste 28,7 milioane de euro pentru parcul fotovoltaic Teiuș. Cătălin Cepișcă: Încă un pas spre susținerea tranziției energetice a României

o zi ago

Patria Bank, profit de 10 milioane de lei în primele trei luni din an. Valentin Vancea: Continuăm să susținem mediul antreprenorial românesc

2 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?