Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: BRD pregateste asaltul pe economisire si cota de piata
Share
Notification Show More
Latest News
Banca Transilvania și Mastercard intră pe circuitul Formulei 1: parteneriat cu McLaren la Marele Premiu al Ungariei. Cum câștigi o experiență McLaren pe circuit
Stiri de top
De Ziua Copilului, BCR aduce educația financiară mai aproape de părinți și copii
Stiri de top
Economia longevității, noul motor al creșterii durabile în Europa. UniCredit lansează o cercetare amplă despre impactul economic, social și cultural al unei vieți mai lungi
Stiri de top
Studiu Raiffeisen Bank: Trei din patru antreprenori români cred că șansa contează în succesul afacerii
Stiri de top
Copiii intră în vacanță, hackerii nu: Sfaturi de la Asociația Română a Băncilor pentru siguranța online în familie
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > BRD pregateste asaltul pe economisire si cota de piata
Stiri de top

BRD pregateste asaltul pe economisire si cota de piata

Cornel Dinu
Last updated: 05/03/2012 2:09
Cornel Dinu 13 ani ago
Share
SHARE

Principalele puncte de pe agenda BRD din acest an sunt reprezentate de largirea si diversificarea bazei de clienti si intensificarea activitatii de atragere de resurse de la clientela. Dintr-o lista de obiective pentru 2012, prezentata de presedintele – director general al BRD, Guy Poupet, prima pozitie este ocupata de intentia bancii de a-si consolida prezenta pe piata economisirii, in conditiile in care este necesar ca majoritatea resurselor pentru creditare sa fie constituita local.

”Ne vom concentra mai mult, in 2012, pe colectarea depozitelor. Vom face campanii specifice si vom lansa pachete de produse pentru economisire inovatoare”, a subliniat Guy Poupet.  Seful BRD considera ca piata autohtona permite dezvoltarea unor noi produse de economisire, in conditiile in care, in Romania, segmentul de profil nu este foarte sofisticat. ”Vrem sa implementam in Romania produsele de succes din tarile din vestul Europei”, a precizat presedintele-director general al BRD.

De asemenea, potrivit oficialului bancii franceze, demersul institutiei de a-si fideliza clientela se poate face cu precadere prin intermediul produselor de economisire, care pot aduce un plus si in ceea ce priveste mentalitatea romanilor. Practic, in felul acesta isi vor putea face planuri de achizitie fara sa depinda numai de accesarea unui imprumut, putand sa participe cu o parte a investitiei necesare cumpararii unui bun de folosinta indelungata, a unei masini sau a unei case.

BRD nu priveste in 2012 numai spre piata economisirii, acordarea de credite ipotecare si refinantarea imprumturilor de consum fiind alte nise de interes pentru institutie. De altfel, BRD vrea sa renunte la strategia ultimilor doi ani de protejare a profitului si se avanta in lupta pentru castigarea de cota de piata.

„Cota de piata ne-a scazut pentru ca ne-am aparat profitabilitatea si nu ne-am batut pentru volume, dar trebuie sa rezistam si anul acesta vrem cel putin sa ne stabilizam cota si chiar sa o crestem”, a mentionat Guy Poupet.

You Might Also Like

Banca Transilvania și Mastercard intră pe circuitul Formulei 1: parteneriat cu McLaren la Marele Premiu al Ungariei. Cum câștigi o experiență McLaren pe circuit

De Ziua Copilului, BCR aduce educația financiară mai aproape de părinți și copii

Economia longevității, noul motor al creșterii durabile în Europa. UniCredit lansează o cercetare amplă despre impactul economic, social și cultural al unei vieți mai lungi

Studiu Raiffeisen Bank: Trei din patru antreprenori români cred că șansa contează în succesul afacerii

Copiii intră în vacanță, hackerii nu: Sfaturi de la Asociația Română a Băncilor pentru siguranța online în familie

TAGGED: BRD, depozite, economisire, Guy Poupet
Cornel Dinu 05/03/2012
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Cornel Dinu
Follow:
Project Manager & Editor al publicaţiei online www.BankingNews.ro. Are o experienţă vastă, de peste 20 de ani, în domeniul mass-media. A ocupat, de-a lungul timpului, rolul de editor şi/sau funcţii de conducere în cadrul redacţiilor unor ziare şi reviste, precum "Cronica Română", "România Liberă", "Curierul Naţional", "Independent", "Agenda Construcţiilor" etc. Se simte bine în mediul virtual, unde a dezvoltat numeroase proiecte, fiind fondator sau co-fondator al www.ghiseulbancar.ro, www.banisiafaceri.ro, www.bankingjobs.ro şi www.cafeneauabancara.ro.
Previous Article Adrian Vasilescu: din 2000 pana in 2008 au intrat bani cu ghiotura
Next Article Oamenii si-au pierdut increderea in banci. Si nu sunt ei de vina

– Publicitate –

UCFin banner

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Banca Transilvania și Mastercard intră pe circuitul Formulei 1: parteneriat cu McLaren la Marele Premiu al Ungariei. Cum câștigi o experiență McLaren pe circuit

2 zile ago

De Ziua Copilului, BCR aduce educația financiară mai aproape de părinți și copii

2 zile ago

Economia longevității, noul motor al creșterii durabile în Europa. UniCredit lansează o cercetare amplă despre impactul economic, social și cultural al unei vieți mai lungi

3 zile ago

Studiu Raiffeisen Bank: Trei din patru antreprenori români cred că șansa contează în succesul afacerii

3 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?