Banca Transilvania extinde utilitatea BT Pay prin lansarea unei noi facilităţi, Actualizarea datelor personale, destinată clienţilor persoane fizice.
Aplicaţia este periodic completată cu noi facilităţi inclusiv complementare banking-ului – donaţii, oferte şi sănătate.
– Clienţii pot actualiza datele personale accesând din aplicaţie BT Pay/Setări/Profil.
– Din perspectiva relaţiei cu banca, datele personale înseamnă informaţii precum: date de identificare, date de contact, ocupaţie, angajator, nivel estimat al tranzacţiilor/zi etc.
– Modalităţi de actualizare a datelor personale la BT:
A. Clienţii persoane fizice:
– Prin site-ul BT, în secţiunea Actualizare date persoane fizice şi prin chatbot-ul Ino;
– Telefonic (Call Center, 0264 30 80 28 sau *8028);
– Prin aplicaţia BT Pay;
– În sucursale şi agenţii.
B. Clienţii companii:
– Prin site-ul BT, în secţiunea Actualizare date persoane juridice;
– În sucursale şi agenţii.
– Actualizarea datelor personale se face periodic de toate băncile deoarece este o cerinţă legală în România şi în Europa (Legea Nr. 129/2019, Regulamentul BNR Nr. 2/2019, dar şi Regulamentul UE 679/2016 privind protecţia datelor). Informaţii corecte si actuale înseamnă acces la produse şi servicii, la operaţiuni bancare şi la informaţii primite prin diferite canale de comunicare, dar şi precauţie din partea băncilor privind tranzacţiile derulate prin intermediul lor.
BT Pay este primul super-app de banking şi payments din România, folosit în prezent de peste 1 milion de persoane.