Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Aplicaţia BT Visual Help a crescut într-o lună cât într-un an, cu peste 80.000 de accesări în august
Share
Notification Show More
Latest News
UniCredit Bank S.A. va prelua serviciile de investiții financiare privind tranzacționarea pe piața de capital ale Alpha Bank România S.A. din 15 august 2025 și va continua distribuția titlurilor de stat Fidelis, în baza acestor servicii
Stiri de top
Sub umbrela programului ZiuaV, BRD și United Way continuă misiunea de sprijin pentru copiii și tinerii din medii vulnerabile. Flavia Popa: ”Voluntariatul este, pentru noi, o formă concretă prin care contribuim – ca oameni și ca organizație – la binele comunităților din jurul nostru”
Stiri de top
Inflația accelerează, conform așteptărilor BNR, dobânzile rămân sus. Când vine prima tăiere de dobândă? BCR: „Cel mai devreme, în februarie 2026”
Analize Stiri de top
Credit Europe Bank devine Nexent Bank. Ce se schimbă, ce rămâne la fel pentru clienții bănci. Și o promisiune: „Suntem pregătiți pentru viitor”, declară Yakup Çil
Stiri de top
FOTO. Caravana9 pornește la drum: Fundația9 transformă cultura într-o mișcare națională, cu ajutorul BRD
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Aplicaţia BT Visual Help a crescut într-o lună cât într-un an, cu peste 80.000 de accesări în august
Stiri de top

Aplicaţia BT Visual Help a crescut într-o lună cât într-un an, cu peste 80.000 de accesări în august

Gabriela Dinu
Last updated: 14/09/2020 11:33
Gabriela Dinu 5 ani ago
Share
SHARE

Clienţii Băncii Transilvania folosesc tot mai mult BT Visual Help pentru banking prin telefon: aproape 500.000 de sesiuni online au fost realizate în primele opt luni ale anului pentru gestionarea banilor, dintre care 50% au avut loc în perioada iunie – august a.c. Numărul accesărilor BT Visual Help a crescut de 7 ori în ianuarie – august a.c. faţă de aceeaşi perioadă din 2019, se precizează într-un comunicat de presă.

Contents
11 opţiuni de self-banking oferite de BT Visual Help: Cum se accesează BT Visual Help, în 5 paşi:

Aplicaţia, dezvoltată de FinTech-ul internaţional CallVU şi lansată de bancă în 2019, de un real folos pentru clienţi inclusiv în contextul pandemiei:

•Aplicaţia a fost unul dintre canalele online prin care banca, prin integrări digitale rapide, a ajutat clienţii să aplice pentru facilităţi care îi ajută să gestioneze provocările acestei perioade, cum ar fi amânarea plăţii ratelor la credite, deschiderea unui cont de PFA pentru a primi indeminizaţia de șomaj sau obţinerea extrasului de cont.
•Peste 4.300 de persoane fizice și juridice au solicitat amânarea ratelor la credite în perioada martie-iunie 2020 prin BT Visual Help.
•Au fost deschise peste 1.100 de conturi de PFA în perioada aprilie-mai 2020.
•Aproape 18.000 de extrase de cont au fost solicitate de la finalul lunii iunie, când a fost lansată opţiunea, şi până la finalul lui august.
•Numărul sesiunilor făcute de persoanele fizice şi companii prin BT Visual Help a crescut semnificativ începând cu luna martie a.c., ajungând în iunie – august a.c. până la 4.500 de sesiuni/zi.
•Cele mai accesate opţiuni BT Visual Help începând cu martie au fost următoarele: istoric tranzacţii, verificarea sumelor blocate pe card, modificarea limitelor tranzacţiilor cu cardul, solicitarea extrasului de cont şi consultarea detaliilor despre diferite obligaţii de plată către bancă.

CallVU este unul dintre FinTech-urile internaționale cu care Banca Transilvania colaborează pentru a oferi noi experiențe digitale clienților. Compania oferă o platformă omni-channel prin intermediul căreia clienții care apelează echipa Call Center sunt ghidați către zona de digital self-service.

De la lansare şi până în prezent, BT şi CallVU au dezvoltat permanent aplicaţia, prin extinderea ariei de informaţii şi acţiuni pentru clienţi. Folosirea ei a fost accelerată, de asemenea, de contextul pandemiei.

11 opţiuni de self-banking oferite de BT Visual Help:

●Istoricul tranzacţiilor pentru fiecare cont curent/de card BT pe trei zile;
●Informaţii despre plăţile în rate cu cardurile STAR de la BT;
●Sume blocate pe cont din tranzacţii nedecontate;
●Detalii despre obligaţiile de plată pentru cardurile de credit BT;
●Solicitare extras de cont curent şi extras pentru cardurile STAR;
●Informaţii despre conturi: IBAN, sold, valută, număr de puncte de loialitate STAR;
●Blocarea temporară sau definitivă a cardurilor;
●Solicitarea reemiterii unui card după blocarea definitivă;
●Modificarea limitelor de tranzacţionare cu cardul;
●Descăracarea listei IBAN-urilor clientului;
●Ghidare, prin linkuri utile, pentru folosirea BT24 Internet Banking şi Mobile Banking, dar şi pentru plata facturilor direct cu telefonul.

Cum se accesează BT Visual Help, în 5 paşi:

1.Apelearea numărului de telefon 0264 308 000 sau 0264 308 028 (Call Center BT);
2.Selectarea opţiunii BT Visual Help;
3.Accesarea linkului primit prin SMS;
4.Autentificare;
5.Accesarea unei opțiuni din BT Visual Help.

BT şi CallVU pregătesc noi lansări până la finalul anului, printre care: posibilitatea contestării tranzacţiilor prin card, actualizarea datelor personale, acces la informaţii despre credite şi popriri.

You Might Also Like

UniCredit Bank S.A. va prelua serviciile de investiții financiare privind tranzacționarea pe piața de capital ale Alpha Bank România S.A. din 15 august 2025 și va continua distribuția titlurilor de stat Fidelis, în baza acestor servicii

Sub umbrela programului ZiuaV, BRD și United Way continuă misiunea de sprijin pentru copiii și tinerii din medii vulnerabile. Flavia Popa: ”Voluntariatul este, pentru noi, o formă concretă prin care contribuim – ca oameni și ca organizație – la binele comunităților din jurul nostru”

Inflația accelerează, conform așteptărilor BNR, dobânzile rămân sus. Când vine prima tăiere de dobândă? BCR: „Cel mai devreme, în februarie 2026”

Credit Europe Bank devine Nexent Bank. Ce se schimbă, ce rămâne la fel pentru clienții bănci. Și o promisiune: „Suntem pregătiți pentru viitor”, declară Yakup Çil

FOTO. Caravana9 pornește la drum: Fundația9 transformă cultura într-o mișcare națională, cu ajutorul BRD

TAGGED: carduri, PFA, BT Visual Help, CallVU, amanare rate credite, Banca Transilvania, credite, card, banca
Gabriela Dinu 14/09/2020
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article Invitati de renume și interes fără precedent în susținerea inovației fintech în cadrul Open Banking Hackathon Editia CEE 2020
Next Article INFOGRAFIC. ROBOR la 3 luni scade până la 1,98%. Cum a evoluat indicele în ultimul an

– Publicitate –

- Advertisement -
Ad image
- Publicitate -
Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

UniCredit Bank S.A. va prelua serviciile de investiții financiare privind tranzacționarea pe piața de capital ale Alpha Bank România S.A. din 15 august 2025 și va continua distribuția titlurilor de stat Fidelis, în baza acestor servicii

21 de ore ago

Sub umbrela programului ZiuaV, BRD și United Way continuă misiunea de sprijin pentru copiii și tinerii din medii vulnerabile. Flavia Popa: ”Voluntariatul este, pentru noi, o formă concretă prin care contribuim – ca oameni și ca organizație – la binele comunităților din jurul nostru”

21 de ore ago

Inflația accelerează, conform așteptărilor BNR, dobânzile rămân sus. Când vine prima tăiere de dobândă? BCR: „Cel mai devreme, în februarie 2026”

4 zile ago

Credit Europe Bank devine Nexent Bank. Ce se schimbă, ce rămâne la fel pentru clienții bănci. Și o promisiune: „Suntem pregătiți pentru viitor”, declară Yakup Çil

4 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?