Stiri BancareStiri Bancare
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Reading: Maxime istorice în activitatea de Call Center a Băncii Transilvania: 1,6 milioane de interacțiuni cu clienții în primele sase luni. Banca pregăște noi canale de comunicare
Share
Notification Show More
Latest News
Supereroii Siguranței Online: ARB organizează ateliere de educație digitală pentru copii la Edenland Park, 8-9 iunie
Stiri de top
Consultații medicale gratuite și educație financiară în același loc. BCR și MedLife duc serviciile esențiale în comunitățile izolate
Stiri de top
Revolut lansează primele bancomate în Europa. De ce este Spania piață-pilot și ce funcționalități oferă noile ATM-uri
Informații financiare
Dobânzi ca în 2013: băncile au urcat din nou ofertele la depozite până la 8%. Unde îți poți plasa banii acum
Analize Stiri de top
Valentin Lazea, BNR, explică modul în care populismul și ignorarea regulilor de bază au destabilizat economia
Stiri de top
Aa
Stiri BancareStiri Bancare
Aa
  • Prima pagina
  • Stiri de top
  • Analize
  • Interviuri
  • Opinii
  • Informații financiare
Follow US
© BankingNews - Toate drepturile rezervate
Stiri Bancare > Blog > Stiri de top > Maxime istorice în activitatea de Call Center a Băncii Transilvania: 1,6 milioane de interacțiuni cu clienții în primele sase luni. Banca pregăște noi canale de comunicare
Stiri de top

Maxime istorice în activitatea de Call Center a Băncii Transilvania: 1,6 milioane de interacțiuni cu clienții în primele sase luni. Banca pregăște noi canale de comunicare

Gabriela Dinu
Last updated: 10/07/2019 9:31
Gabriela Dinu 6 ani ago
Share
SHARE

Clienții BT văd tot mai mult în Call Center un mod de colaborare cu banca: 1,6 milioane de interacțiuni cu clienții au avut loc în prima jumătate a anului.

“Clienții iau legătura cu echipa Call Center fie pentru asistență, fie pentru a afla diverse informații. Acest mod de colaborare este pentru noi o continuă sursă de învățare, pentru viitoare experiențe BT cât mai bune. Maximele istorice pe care le-am avut în activitatea de Call Center în prima jumătate a anului, cum sunt cele 1,6 milioane de interacțiuni, sunt susținute de investiții în digital, în parteneriate cu fintech-uri internaționale şi în echipa noastră” – declară Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

Call Centerul face parte din abordarea onmichannel a băncii, alături de rețeaua de peste 500 de agenții BT, self banking şi online. Prin intermediul Call Center, Banca Transilvania colaborează 24/7 cu clienții, oferind peste 500 de servicii şi tipuri de informații despre oferta BT.

Detalii:

• +46% este volumul de apeluri primite lunar în prima jumătate a anului față de aceeaşi perioadă a anului trecut.
• Top 5 solicitări ale clienților prin Call Center: setări carduri, verificarea tranzacțiilor cu cardul şi cu aplicația BT Pay; suport BT24 Internet Banking & Mobile Banking; informații despre carduri, respectiv detalii despre conturi şi tranzacții.
• BT, prin colaborarea cu fintechul CallVU, a lansat în iunie a.c. BT Visual Help, opțiune prin care clienții care contactează telefonic echipa Call Center, îți pot gestiona facil, non-stop şi gratuit, prin telefon, cardurile, pentru blocare temporară sau definitivă, solicitare de reemitere sau modificare a limitelor de tranzacții.
• Banca Transilvania analizează permanent serviciile oferite inclusiv prin Call Center. BT a primit de la clienți feedback foarte bun privind colaborarea cu Call Centerul în prima jumătate a anului: 8,21 de puncte din maxim 9.
• Echipa Call Center este formată din aproape 300 de persoane, organizată astfel: suport clienți, telesales şi soluționare semnalări. Media de vârstă este de 28 de ani.
• Banca oferă asistență în 6 limbi: română, engleză, maghiară, italiană, spaniolă şi rusă.
• Luna ianuarie a.c., prima etapă post-fuziune BT – Bancpost, a însemnat pentru Call Center volume de +80% față de 2018 în ceea ce priveşte solicitările de informații.

În curând, canale noi de comunicare cu clienții

Banca Transilvania pregăteşte lansarea a două canale noi de comunicare cu clienții, prin intermediul Call Center, chat video şi chat scris. Tot ca noutate, banca va veni în curând cu o abordare nouă, open doors, care va însemna prezentarea pe site a unor informații real time, cum ar fi numărul de persoane care contactează Call Center şi numărul de clienți care discută efectiv cu echipa în respectivul moment.

You Might Also Like

Supereroii Siguranței Online: ARB organizează ateliere de educație digitală pentru copii la Edenland Park, 8-9 iunie

Consultații medicale gratuite și educație financiară în același loc. BCR și MedLife duc serviciile esențiale în comunitățile izolate

Dobânzi ca în 2013: băncile au urcat din nou ofertele la depozite până la 8%. Unde îți poți plasa banii acum

Valentin Lazea, BNR, explică modul în care populismul și ignorarea regulilor de bază au destabilizat economia

Ionuț Dumitru, la conferința AAFBR: „Atât timp cât oamenii nu văd o eficiență a cheltuirii banilor publici, apetitul pentru plata taxelor rămâne scăzut, iar gradul de conformare voluntară va fi limitat”. De ce România nu plătește taxe mari

TAGGED: clienti, Gabriela Nistor, sold, call center, BT Pay, Banca Transilvania, banci
Gabriela Dinu 10/07/2019
Share this Article
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
By Gabriela Dinu
Follow:
Editor al publicaţiei online www.bankingnews.ro. A participat activ nu numai în managementul şi dezvoltarea proiectului, ci a adoptat şi o implicare directă în activitatea editorială, fiind atrasă de munca redacţională. A descoperit pasiunea pentru jurnalism atunci când a făcut parte din echipa care a lansat portalul www.ghiseulbancar.ro. Așa că îşi asumă rolul de editor, alcătuind, de cele mai multe ori, materiale de analiză.
Previous Article EximBank urcă 13 poziții în Top 100 bănci din Europa de Sud-Est
Next Article First Bank a finalizat achiziţia Bank Leumi. Ce componență are noul Consiliu de Administraţie și cine este președintele executiv

– Publicitate –

UCFin banner

Ad image
Ad image
Ad image
Ad image

Alte articole

Supereroii Siguranței Online: ARB organizează ateliere de educație digitală pentru copii la Edenland Park, 8-9 iunie

3 zile ago

Consultații medicale gratuite și educație financiară în același loc. BCR și MedLife duc serviciile esențiale în comunitățile izolate

3 zile ago

Dobânzi ca în 2013: băncile au urcat din nou ofertele la depozite până la 8%. Unde îți poți plasa banii acum

3 zile ago

Valentin Lazea, BNR, explică modul în care populismul și ignorarea regulilor de bază au destabilizat economia

4 zile ago

Primul proiect online de jurnalism financiar-bancar din România.

Ne găsiți și pe

© BankingNews - Toate drepturile rezervate

  • Despre BankingNews
  • Contact
  • Publicitate
Folosim cookies pentru a va oferi o experienta cat mai placuta pe site-ul bankingnews.ro. Mai multe detalii despre politica noastra referitoare la protectia datelor cu caracter personal puteti vedea aici: GDPR - Politica de Confidentialitate Setari CookieAccepta
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Întotdeauna activate
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SALVEAZĂ ȘI ACCEPTĂ

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?